זוג. ShutterStock
ShutterStock

עם בדיקת דופק ולחץ דם: נכשל הניסיון להפוך סקס לספורט רשמי

Sheee חו״ל

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 8:26

סקס יהפוך לספורט רשמי בשבדיה, דיווחו כותרות העיתונים בימים האחרונים - מוזר, אבל לא יותר מוזר ממה שכבר קורה. מצד שני, אחרי שידיעה הפכה ויראלית בעזרת גופי תקשורת ששכחו לבדוק את העובדות, הסתבר שהסיפור קצת יותר מורכב

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זה מה שקורה באליפות העולם בסקס באויר/צילום: יוטיוב, עריכה: יוסי אלטר

סקס יהפוך לספורט רישמי בשבדיה, דיווחו כותרות העיתונים בימים האחרונים - מוזר, אבל לא יותר מטראמפ בתור נשיא ארצות הברית או הזיווג השני של חתונה ממבט ראשון. אליפות המין הייתה אמורה להיערך בשבדיה ולהימשך שישה שבועות, החל מה-8 ביוני.

הוגה הרעיון והמבצע שלו, עד לרמת הגשת הבקשה הרשמית, הוא בחור בשם דראגן ברטיק, הבעלים הגאה של כמה מועדוני חשפנות. הוא חשב שזה לא בלתי הגיוני שאנשים ירצו להתאמן בסקס יותר מאשר לעלות על הליכון, מאחר וסקס שורף יותר קלוריות. בנוסף, כמובן שיש לסקס גם השפעה פיזית ונפשית מיטבית שאי אפשר להתעלם ממנה, ותנוחות מסוימות ללא ספק דורשות יכולות אקרובטיות, כוח, וסיבולת לב ריאה.

ברטיק הגיש את הבקשה לרשום את העמותה שהקים שעתה מתהדרת במספר ארגון, והתוכנית הייתה לחלק את האליפות לשישה ענפים - פיתוי, עיסויי גוף, משחק מקדים, מין אוראלי וסיבולת. התחרות תדרוש מפגשים של שש שעות ביום, כאשר משחקים אישיים יימשכו 45 עד 60 דקות, ופאנל של שלושה שופטים יחליט מי הזוכים על פי הכימיה בין בני הזוג, ידע על מין, רמת סיבולת וגם ידע ב"קמאסוטרה", ומדדים כמו לחץ דם ודופק יילקחו תוך כדי המעשה.

לא משנה מה הוא יגיד, הגיל של נעם זה לא מה שמפריע למשה
מה הופך שדיים ל"אידיאלים"? בזכות מחקר חדש, עכשיו כולנו נדע
אחות על מלא: "שילמתי כסף בחתונה שלו - שלא יתחיל מולי עם בנות"

זוג עושה סקס עם שעון. ShutterStock
ייבדקו רמת הסיבולת וגם ידע ב"קמאסוטרה"/ShutterStock

התקשורת 'קפצה' על הידיעה, וכותרות בכל העולם סיקרו את ה'סיפור'. אתרים אמריקאים, אתרים פקיסטניים - פורטל יווני אפילו טען שיוונים ישתתפו בטורניר, ועוד אתר בעל המוניטין בית התקשורת דרום אפריקאי וכן אתר ניגרי דיווחו על הסיפור. במסגרת הדיווח של גרמניה על התחרות, RTL ערכו סקר ששאל את המשתמשים: "מה אתם חושבים על הכרה בסקס כספורט?"

אולם, כמה ימים לאחר מכן, נזכרו גופי התקשורת שפרסמו את הכותרות הנרגשות לבצע בדיקת עובדות בסיסית וגילו את האמת. שבדיה לא מקיימת 'אליפות מין', אם כי לפי ד"ר מריאן פישר: בניגוד לבאולינג, סקס יכול גם להגביר את ההערכה העצמית, בריאות הלב וכלי הדם, אינטימיות רגשית, לשפר את השינה ולהגביר את החסינות".

עוד בית תקשורת הודי בולט הקשור ל-CNBC פרסם "פרטים" על אופן ההשתתפות באירוע, אפילו כולל כתובת מייל המשויכת ל"פדרציית מין שבדית". מעניין, אתר בשם זה אכן קיים, אבל הוא מוביל לאתר פורנוגרפיה עם כתובת URL אחרת, שמפעיל כעת ספירה לאחור לקראת "הטורניר" וטוען שישדר את האירוע בשידור חי.

הקונפדרציה הכחישה.

מה שקרה למעשה היה שהבקשה הוגשה, אבל התוכנית נתקעה בשלב האישור - קונפדרציית הספורט הלאומית דחתה את הבקשה באפריל, בליווי תגובה מזלזלת של ראש גוף הספורט, שנשמע טיפוס כעסן מעט: "הבקשה נדחתה. יש לנו דברים אחרים לעשות". "כל המידע הזה שקרי", הוסיפה אנה סצמן, דוברת קונפדרציית הספורט השוודית בשטוקהולם. בסוף התבררה הידיעה הויראלית כפייק ניוז, אבל מצד שני - ליחסי הציבור שקיבל בעל מועדוני החשפנות - אין מחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully