אישה עושה סטוקינג לאקס. ShutterStock
ShutterStock

אובסס? ככה מרגלים אחרי הסטורי של האקס בלי שהוא ידע

Sheee חו״ל

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 8:31

אחרי הפרידה, אם את באובססיה לראות מה האקס שלך עושה בכל שעה ביום, תמיד תוכלי להיכנס לסטורי שלו באינסטגרם, לדעת שהוא יראה שצפית, ולשלם את מחיר אי הנעימות. נטלי לואיז מצאה שיטה להיכנס לסטוריז של אחרים בצורה אנונימית לגמרי

נטלי לואיז חשפה ב-TikTok - שלה שמוקדש לענייני התגברות על האקס, איך אפשר לעקוב אחרי האינסטגרם סטורי של האקס מבלי שהוא ידע. "בעיקרון, נכנסים לסטורי במוד "רוח רפאים" והוא לעולם לא יידעו שצפית, ולא יוכלו לאתר אותך".

בסרטון בן 3 הדקות ו-1.3 מיליון הצפיות, לואיז מתחילה עם דיסקליימר לאנשים שמנסים להחלים ברגעים אלה מפרידה קשה "בכנות לא רציתי לפרסם את זה כי לא רציתי לעשות טריגר לאנשים אחרי פרידה, אז אם אתם מחלימים כרגע, אל תעשו את זה - אל תצפו לאקס בסטורי ואל תשתמש בכלי הזה."

המשפיענית, שיוצרת תוכן בנושא התגברות על אקסים, מקליטה את מסך המחשב שלה לצורך ההדרכה, ומכירה לעוקביה את האתר שמאפשר כניסה לאינסטגרם ב"גוסט מוד". "פשוט נכנסים לאתר, מקלידים את הפרטים של הפרופיל שאתם רוצים לרגל אחריו, וזהו - תוכלו לעבור על כל סטורי, פוסט והיילייט, כולל התגובות, מבלי שאף אחד ידע שהייתם שם".

משה לא נמשך מספיק, רונן נמשך יותר מדי ויואנה הרוויחה פעמיים
עשתה צילום רנטגן של ישבנה כדי להוכיח למעריצים שהוא לא "מזוייף"
כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון התחתנה עם אישה: "הפסקתי להדחיק"

לואיז בדקה את השיטה הזו לפני שהמליצה על האתר: "פרסמתי סטורי ואז צפיתי בו באמצעות הכלי הזה. לא הופיע שמישהו צפה בסיפור שלי. זה ממש הופיע כ-0."

האתר המדובר מציג את כל הסטוריז שהמשתמש פרסם באותו יום בתצוגת רשת - אפשר ללחוץ על כל סטורי, להאזין לאודיו או להוריד אותו למחשב: "אם אתה נחסם, אתה עדיין יכול לצפות בסטורי של מי שחסם אותך. לא משנה מי".

בנוסף, הפריצה מספקת גישה מלאה גם לפרופילי אינסטגרם פרטיים, ולואיז מודה שזה יתרון גדול: "הכלי הזה כנראה גורם לך להתמכר עוד יותר לאינסטגרם בכלל ולאקס בפרט, אם משתמשים בו באופן קבוע וצופים בסיפורים שלהם בעילום שם."

יחד עם זאת, היא מעודדת את הצופים לתרגל שליטה עצמית: "מאד מחזק כשאתה בוחר באופן מודע לא לצפות בסיפור למרות שזה כן אפשרי - זה ממש עוזר לריפוי, והוא יצא מחייך הרבה יותר מהר. העוקבים של לואיז ציינו שהם "משתמשים בזה כבר שנים" ולא ממליצים: "אל תעשו את זה, חבר'ה. אתם תתמכרו, במיוחד אם אתם מנסים לא ליצור קשר עם האקס", התוודתה אישה אחת.

"אני בשלב הרעיל שלי, אז אני אעשה את זה ב-1000%." הגיבה אחרת, "אני לא צופה בסטורי שלו רק כהגנה על עצמי ועל החרדה שלי" אמרה האחרונה, שכנראה ממש צודקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully