ג׳נה ג׳יימסון והאישה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון התחתנה עם אישה: "הפסקתי להדחיק"

Sheee חו״ל

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 15:39

כוכבת הפורנו לשעבר ג'נה ג'יימסון, שהייתה נשואה לשלושה גברים שונים, שאיתם הביאה לעולם שלושה ילדים, התחתנה בשבוע שעבר עם משפיענית המדיה החברתית ג'סי לולס: "סוף סוף הפסקתי להדחיק"

כוכבת הפורנו לשעבר ג'נה ג'יימסון ומשפיענית המדיה החברתית ג'סי לולס התחתנו ב-23 במאי בטקס אינטימי בלאס וגאס בכנסייה קטנה. ג'יימסון המאושרת אמרה לאנשים, שרק בגיל 49 "מצאתי את האדם שבאמת אני יכולה להיות איתו לתמיד".

"אני מנסה לעבור בראש שלי על ההסטוריה שלי ולהבין למה אי פעם יצאתי או התחתנתי עם גברים, וזה אנוכי ורע לומר, אבל אני חושבת שהכוח המניע שלי היה ילדים", אמרה האם לשלושה "ועכשיו כשמצאתי את עצמי באמת, אני פשוט מקבלת את כל מה שאני מרגישה ולא מדחיקה."

גוסטינג מהסרטים: "בעלי האמריקאי עשה לי גוסטינג מיד אחרי שאישרו לו את הויזה"
להתפנק עוד לפני החופשה: המוצרים הכי שווים שמצאנו בדיוטי פרי
זה לא אמור להיראות ככה - הגזמתן קצת עם הטיפולים ה"אסתטיים"
מומחית למיניות מגלה: 6 דרכים להגביר את המוג'ו של בן הזוג

ג׳נה ג׳יימסון והאישה. אינסטגרם, צילום מסך
ג׳נה ג׳יימסון והאישה/צילום מסך, אינסטגרם

למי שלא יודע, אלו הם הנישואים השלישיים של ג'יימסון. היא הייתה נשואה ל"מלך הפורנו" בראד ארמסטרונג מ-1996 עד 2001 ולשחקן הפורנו לשעבר ג'יי גרדינה מ-2003 עד 2007, ואת התאומות בנות ה-14 ג'ורני וג'סי, עם אייקון ה-UFC טיטו אורטיז, וילדה בת 6 עם הארוס לשעבר ואיש העסקים הישראלי ליאור ביטון.

ג'יימסון יצאה מהארון כביסקסואלית ב-2004, ומעידה שהיא רדפה אחרי ג'סי לולס לאחר שיצאה ממערכת יחסים אחרת בסוף השנה שעברה, עד שהחלו לצאת רשמית בינואר והתארסו באפריל.
"היא הייתה שווה את זה" אמרה ג'יימסון "והיא הייתה אתגר, ואני מאוד מונעת מאתגרים, אז ידעתי שאני פשוט צריך לשבת ולחכות. בסוף היא התרצתה."

החתונה מגיעה 18 חודשים לאחר שג'יימסון חשפה שהיא סובלת ממחלה מסתורית שהשפיעה על יכולתה ללכת, וביולי 2022, היא שיתפה סרטון בו היא הולכת ללא סיוע, בטענה שהיא "מרגישה הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully