חתונמי. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

משה לא נמשך מספיק, רונן נמשך יותר מדי ויואנה הרוויחה פעמיים

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 13:58

בזמן שיואנה מתחילה להימשך לתומר, משה לא נמשך לנועם וגם לא יימשך אליה בחיים. זה בדיוק ההבדל בין גברים לנשים. בינתיים, רונן נמשך קצת יותר מדי אבל גם רותם, שאומרת שהיא צריכה שדברים יקרו לאט, ממהרת לקפוץ למסקנות

חתונמי עם מאי ומשה/מערכת SHEEE

מכירים את האנשים שאומרים שהם אוהבים לראות חתונמי כי זה מלמד אותם על עצמם, ולא מודים שזה פשוט מתוך יצר מציצנות? סבבה, אפשר ללמוד מצפייה בתוכנית הרבה על דפוסים שלכם ושל אחרים אבל בסוף, אלה לא הצרכים האינטלקטואליים שלכם שמדביקים אתכם למסך אלא יצר פשוט, טבעי, פרימיטיבי ובלתי נשלט.

למזלנו, ולטובת הסיפורים שאנחנו אוהבים למכור לעצמנו, הפרק של אתמול באמת היה שיעור מאלף, לא רק על היחסים בין גברים לנשים אלא גם על ההבדלים בין המינים, בעיקר סביב יצר פרימיטיבי נוסף - המשיכה. או במקרה של משה ונועם, היעדרה, יחד עם כל סממן שעשוי להעיד על שמץ של התאמה.

עשתה צילום רנטגן של ישבנה כדי להוכיח למעריצים שהוא לא "מזוייף"
להתפנק עוד לפני החופשה: המוצרים הכי שווים שמצאנו בדיוטי פרי
כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון התחתנה עם אישה: "הפסקתי להדחיק"
גוסטינג מהסרטים: "בעלי האמריקאי עשה לי גוסטינג מיד אחרי שאישרו לו את הויזה"

נעם ומשה. קשת 12, צילום מסך
נעם ומשה/צילום מסך, קשת 12

שיעור מס. 1: למה גברים לא מסוגלים לפתח משיכה עם הזמן ונשים כן

צופי חתונמי לדורותיה כבר מכירים את הגברים שמתפתלים לאורך עונה שלמה כדי לא להגיד את הדבר הכי מעליב שאפשר לומר: אני פשוט לא נמשך אלייך. אתמול זה היה משה שהתפתל על הספה של גלעד תוך ניסיון להסביר מה כל כך מכעיס אותו בפער הגילאים בינו לבין נועם.

"הפער הזה יכול לגרום ללחץ מסוים של חתונה וילדים", אמר האיש שהגיע לפורמט שמבוסס על חתונה, ורק כשנשאר לבד על ספת הפסיכולוג יצא המרצע מן השק: זה לא רק הגיל. הוא פשוט לא מספיק נמשך אליה. די, איזו הפתעה. באמת אף אחד מאיתנו לא "הבליג" מעולם על עילגות, הרגלים הזויים וגרוע מכך ברגע שהייתה משיכה, אז פער של כמה שנים?

אני יכולה לספר לכם ממקור ראשון שגם כשפער הגילאים גדול יותר "לרעת" האישה, רחמנא ליצלן, כשקיימת משיכה, אפילו נושא מהותי כמו ילדים מטואטא היטב מתחת לשטיח ולא מעניין אף אחד. בטח בשלבים הראשונים של הקשר, ובטח כששני הצדדים ממילא מעוניינים בקשר רציני ובהקמת משפחה.
עכשיו, משה נמצא בבעיה. מצד אחד, הוא מרגיש שהוא חייב לדבר עם נועם על הנושא הזה, קודם כל כי זה הדבר ההוגן לעשות, ושנית כי אף אחד לא רוצה לחזור על תרחיש דנית ואמיר מעונה 3. הבנאדם פשוט נעלם מרוב בושה על איך שלירלר על חוסר המשיכה שלו עונה שלמה, אבל רק מאחורי הגב שלה. אבל כמו שראינו בפרק, יש הבדל גדול בין לרצות לעשות את הדבר הנכון לבין להצליח לעשות אותו, ולפחות ממה שראינו עד כה, משה לא הצליח לפתוח את הנושא מול נועם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חתונמי. קשת 12, צילום מסך
ישנתם ביחד? נייס/צילום מסך, קשת 12

במקביל, במלדיביים, יואנה דווקא מאוד פתוחה עם תומר בנוגע לספקות שלה לגביו. זה ברמה כזאת שהיא מחלקת לו ציונים, ושלשניהם ברור שברגע הראשון, עם כמה שהיא תייפה את זה, היא לא עפה עליו. אבל הציונים של יואנה לתומר רק הולכים ועולים, התחושה שלה לגביו רק הולכת ומשתפרת, נראה שלאט לאט מתפתחת שם משיכה ואני לא אתפלא אם הם אחד מסיפורי ההצלחה הכי גדולים של העונה.

למה אצלם זה עובד בעוד שמשה ונועם הם זוג שימיו ספורים? כי אצל גבר אין דבר כזה שתתפתח משיכה. אם לא קיימת משיכה ברגע הראשון - לא תהיה אף פעם. אתם יכולים להגיד שזו הכללה פרועה, לספר לי על מקרים שבהם זה כן קרה, אני לא אשתכנע לעולם. ואני לא מדברת על מקרים של גבר ואישה שמכירים כידידים, כששאלת המשיכה בכלל לא על הפרק, עד שיום אחד היא כן. אני מדברת על מצבים שבהם ההיכרות הראשונית נעשית מתוך כוונה רומנטית, והמשיכה היא אחד הגורמים שנבחנים. אם זה לא שם - זה לא קיים. אלא אם כן את אישה.

כשגבר לא נמשך לאישה, זה לא משנה כמה חכמה, שנונה, מצחיקה וטובת לב היא תהיה, זה אבוד. הוא לא יימשך אליה. אבל נשים יכולות לפתח משיכה לגברים מתוך ההיכרות, בגלל תכונות שבכלל לא קשורות למראה החיצוני. הסיבה לכך, לצערי, טבועה עמוק בתוכנו, נרצה או לא נרצה. למרות שנשים היום רוצות ומצליחות להיות הרבה יותר מהמראה שלהן, החיצוניות היא עדיין המדד הכי חשוב בנשים, הן בעיני עצמנו והן בעיני גברים.

אנחנו נמדדות, נשפטות, משובחות או מבוקרות על המראה החיצוני שלנו הרבה יותר מאשר גברים כי זה המדד המרכזי ל"איכות" או ל"מוצלחות" שלנו, עצוב ככל שזה יהיה. ולמה בני אדם נמשכים? למה שמעיד על האיכות של הצד השני. נשים נמדדות על פי החיצוניות שלהן? אז המשיכה לנשים מתבססת בעיקר על אלמנטים שקשורים למראה ולרושם החיצוני. גברים נמדדים על פי חוכמה, שאפתנות, הומור, כריזמה? אל התכונות האלה נשים יימשכו. ובניגוד למראה חיצוני, אלו גם תכונות שמתגלות עם הזמן ומאפשרות למשיכה להתפתח, גם אם לא הייתה שם באופן מיידי.

זו גם הסיבה, אגב, שיואנה ותומר יכולים להתבדח על הציון שלו, שהולך ועולה. אף גבר לא יהנה לשמוע שהאישה שמולו לא נמשכת למראה החיצוני שלו, אבל זה לא הדבר העיקרי שמגדיר אותו. במקרה של תומר הוא גם מאוד מודע לחוזקות שלו, ולזה שהן מגיעות מכיוון אחר. להגיד לאישה, לעומת זאת, שהמראה החיצוני שלה לא עושה לך את זה, זה כבר הרבה יותר מורכב, ולמשה הולך להיות מאוד קשה לומר לנועם את האמת.

חתונמי. קשת 12, צילום מסך
הגיל הגיל הגיל - מה עם משיכה?/צילום מסך, קשת 12

שיעור מס. 2: "Next time don't be so fucking eager"

אם אתם לא מזהים את המשפט אתם כנראה הרבה יותר צעירים ממני או לחלופין לא שותפים לחיבה שפיתחתי לסרטים אלימים בגיל 14. הוא לקוח מהסרט "רוצחים מלידה", מסצנה שבה בחור רנדומלי כל כך נלהב לרדת למלורי (שאותה משחקת ג'ולייט לואיס), שלגמרי יורד לה החשק. "בפעם הבאה אל תהיה כך כך להוט", היא אומרת לו ובועטת אותו ממנה, ואולי גם יורה בו, אלוהים יודע, עבר כבר יותר מדי זמן.

נזכרתי במשפט הזה כשראיתי את רונן בחתונה וחשבתי לעצמי שגם יותר מדי משיכה זה לא מומלץ. כמה לא מושך זה להיות מול מישהו כל כך שיכור וכל כך חרמן, ששפת הגוף שלו כבר ממש נהיית מעיקה. ככה, לפחות, זה נראה לי מהצד, כי לרותם לא נראה שזה הפריע לאורך החתונה, וגם בבוקר שאחרי, כשהם התעוררו ביחד, הסקתי שזה כנראה לא היה איזה עניין. אני די בטוחה שאם הלהיטות והחרמנות שלו היו מפריעות לה, היא לא הייתה ישנה איתו באותה מיטה.

בהמשך, כשהם הגיעו למרוקו והתקשורת התחילה קצת להיתקע, התחלתי לחשוד שאולי הוא מפעיל עליה איזשהו לחץ, אפילו שלא במודע, לייצר יותר אינטימיות. היה שם איזה רגע שהם ישבו והייתה ביניהם שתיקה מביכה, ואז הוא לקח לה את היד והיא אמרה לו: "פליז, לאט לאט. שנייה", ומהטון שלה נשמע כאילו היא לא מבקשת את זה בפעם הראשונה.

חתונמי. קשת 12, צילום מסך
רונן המתחרפן/צילום מסך, קשת 12

אבל אחר כך, כשהם דיברו והיא הסבירה בפעם ה-33 שהיא צריכה לקחת את הדברים לאט, הוא נשמע הכי מבין ומכיל וקשוב. אז מה העניין? אין ספק שלא לכבד את הקצב של מי שנמצא מולך, גם אם הוא אחר לחלוטין משלך, זה לא מתקבל על הדעת. ולמען הסר ספק - הקצב צריך תמיד להתיישר עם מי שאצלו זה יותר לאט.

עם זאת, ולמרות שהחששות שלי לגבי הלהיטות של רונן עדיין קיימים, אני חושבת שלרותם יש חלק מהותי בתקיעות הנוכחית, ושרק אם היא תיזום שיחה כנה ואמיתית, הם יצליחו לצאת מזה. כי כרגע, הוא זה שמדבר בצורה ישירה וכנה והיא זו שהולכת סחור סחור, מדברת בעקיפין או עושה את הדבר המעצבן ביקום - לבהות בו במבט רב משמעות ואז להגיד "לא, כלום".

כשם שרותם מתקשה לקבל את החלקים של עצמה שחורגים מאיך שהיא חושבת שאישה אמורה להתנהג, ככה היא מתקשה לקבל את החלקים של רונן שחורגים מאיך שגבר אמור להתנהג. נכון, הוא קצת לא מווסת לפעמים, אבל הוא קליל וכיפי ומשוחרר ומה רע בלהיות קצת ילד, קיבינימט, אני מאחלת את זה לכל אדם, בכל גיל. זה בטוח עדיף על לא להבין הומור פשוט או להגיד "זה מביך אותי" על הכל במקום לדבר על מה שבאמת מפריע. כי בואו, אין שום בעיה עם להיות נבוכה בקלות, אבל המכתב של המומחים לא הביך אותה. הוא הבהיל אותה, כי היא מפחדת למצוא את עצמה עם גבר שהוא ילד. למעשה, היא אומרת שהקצב שלה איטי, אבל היא הראשונה לקפוץ למסקנות. ועל סמך המסקנות האלה היא שופטת אותו ובמקביל לא מפסיקה לבקר את עצמה. איך אמרה יואנה? הסוד הוא לתת לדברים לקרות מעצמם, בקצב שלהם. וזה עובד לשני הכיוונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully