איזבלה ובעלה האוסטרלי. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

גוסטינג מהסרטים: "בעלי האמריקאי עשה לי גוסטינג מיד אחרי שאישרו לו את הויזה"

Sheee חו״ל

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 15:16

אישה אוסטרלית טוענת שבעלה לשעבר עשה לה גוסטינג מוחלט יום אחד בלבד לאחר שהשיג האמריקאי את אשרת השהייה באוסטרליה בזכות הנישואים: "התעוררתי בוקר אחד והחפצים שלו נעלמו"

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

איזבל גלסטונברי, בת 31, אמרה שהיא פגשה את הטקסני שהפך לימים לבעלה, בדאלאס, ב-2015 התארסה לו שנה לאחר מכן, וחזרה לאוסטרליה ב-2018 יחד איתו.

הם מימשו רשמית את האיחוד שלהם בחתונה בפאלם ביץ' בסכום של 50,000 דולר, שעל פי הדיווחים משפחתה כיסתה. לצערה, ירח הדבש שלהם היה קצר מועד, טכנית ומטאפורית. על פי החשד, בינואר 2021, יום אחרי שקיבל את הויזה שלו, שעליו על פי הדיווחים הוריה של גלסטונברי שילמו 10,000 דולר - הוא נעלם.

"הגעתי הביתה וממש 90% מהדברים שלו נעלמו", סיפרה הכלה ההמומה לעיתון 'מייל אוסטרליה'
"זו הייתה הרגשה נוראית" היא נזכרת. לאחר מכן היא ניסתה להיכנס לחשבונות שלו, אבל ננעלה בחוץ, באותה העת כרטיסי האשראי שלה התרוקנו ונחסמו, ולאיש אין זכר.

מידות טובות: במדידה מסתבר שהפין הישראלי:גדול יותר מהאמריקאי
מתי נתנשק? הסיבה בגללה שי ושניר בחרדה מהנשיקה הראשונה
להתפנק עוד לפני החופשה: המוצרים הכי שווים שמצאנו בדיוטי פרי
"התחייבות לסקס 4 פעמים בשבוע": הסכמי הממון המוזרים ביותר

"הוא לא ענה לאף הודעה או שיחה, לא רק ממנה, אלא גם מחברים אחרים משותפים "הוא התעלם מכולם מכל החברים המשותפים שלנו, מהשושבין מהחתונה שלנו ומהמשפחה שלו. אף אחד לא ידע איפה הוא נמצא", אמרה.

בדיעבד היא מבינה שהיו סימנים שאליהם סירבה לשים לב, כמו התנהגות מרוחקת והיעלמויות מוזרות בשעות מוזרות, וזאת למרות התוכניות לעבור יחד לקווינסלנד ולהקים משפחה.

"לפעמים הרגשתי כאילו אני נשואה לזר, למרות שמבחינתי הוא היה החבר הכי טוב שלי", הסבירה והוסיפה, "והתעלמתי באותו זמן כי לא רציתי להאמין. גם עכשיו אני לא יודעת מה הייתה התוכנית שלו, שום דבר מזה לא נשמע הגיוני".

למרבה הצער, איזבל טוענת שמשרד ההגירה גם לא סייעו לה "כל כך הרבה אנשים דיווחו עליו ולא קרה כלום", טענה, ולא ראתה או דיברה עם האקס שלה מאז אותו תאריך מלבד מפגש אחר בפברואר 2021, בו כביכול הסביר שהוא "חייב להיות רווק".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"אני חושבת שאולי יכול להיות שהוא לא רצה יותר ופחד להגיד לי בפרצוף, או שהתחתן איתי מראש רק כי רצה להישאר באוסטרליה" בכל מקרה, חבר דיווח ​​לה לאחרונה שהאקס הנעלם התחתן בשנית כמעט בול שנה מהיום שבו התגרשנו באופן רשמי".

בנתיים חזרה איזבל גלסטונברי לאהובה מהתיכון, מקס, איתו הביאה את בנה הראשון, מייסון, בן ה-3 חודשים, וכעת, כשהיא במקום טוב יותר, היא חולקת את סיפורה כדי להזהיר אחרים שהעלימו עין מהתנהגותם המחשידה של בני זוגם.

"אל תהיו עיוורים, כי אני בטוחה שיכולתי לראות את הסימנים קצת לפני שקרה הגרוע מכל, ולהיות מוכנה יותר. במקום לשים לב, פשוט התעלמתי מזה וזה לא רעיון טוב להתעלם מדגלים אדומים. בגדול, אתה אף פעם לא באמת יודע ליד מי אתה ישן", היא יעצה. אולי במחשבה שנייה, איזבל עדיין לא "במקום טוב". לפחות לא מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully