סתיו קצין לפני ואחרי. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

זה לא אמור להיראות ככה - הגזמתן קצת עם הטיפולים ה"אסתטיים"

19.6.2023 / 13:43

הנטייה הנשית לא להיות מרוצות מהמראה שלהם מוכרת לכולנו, אבל כשבחורה בת 25 גם צעירות בנות עשרים וחמש עושות בוטוקס, כנראה שהגזמנו. עירית ברנר עם כמה פתרונות פחות סופיים לשיפור המראה

הגיע הזמן להודות "העסק" יצא משליטה. אני מתבוננת בכל מיני תמונות ברשתות ובטלוויזיה ומה שניבט אלי זה עיוות מוחלט. מה קורה לנו? מה קורה להן? שאלה קצת עמוקה - מה אתן רואות במראה? עזבו מראה, בצילומי סטילס זה עוד טוב לעיתים, הצרה מתחילה עם הסרטונים מחתונות של חברים. בהלה אה?

ת'שמעו סיפור,
לפני כעשרים שנה השתתפתי בפינה קבועה בטלוויזיה בתכנית "רשת על הבוקר", עם סיוון דורון ובן כספית. האמת? היה כיף. זה היה בשידור חי לכן גם לא באמת ראיתי את עצמי. המפיקות היו אומרות לי תמיד "נראית אש" אבל ידעתי שהן לא הציצו אפילו פעם אחת בצג כדי לברר זאת (ברור שתפסתי אותן על חם בשקר המיותר הזה) , אבל בן-זוגי דאג להקליט את התוכניות בוידיאו, כך שערב אחד החלטתי שאני צופה בי.

איזו טעות. צרחתי "מה זה...? יש לי נחיר אחד יותר גדול?" כך נולד תסביך, ולמותר לציין שמאז מעולם לא צפיתי בעצמי שוב.

"התחייבות לסקס 4 פעמים בשבוע": הסכמי הממון המוזרים ביותר
מידות טובות: במדידה מסתבר שהפין הישראלי:גדול יותר מהאמריקאי
מתי נתנשק? הסיבה בגללה שי ושניר בחרדה מהנשיקה הראשונה

טיפול אסתטי בשפתיים. ShutterStock
לפעמים עדיף להתאפק/ShutterStock

באחת הפינות לקראת החופש הגדול ראיינתי ילד בן עשר יזם יעני שהחליט שהוא עצמאי ו"עובד" בצחצוח נעליים. הוא הגיע לאולפן עם ארגז ובתוכו מיני משחות ומברשות + שרפרף מתקפל והסביר במתיקות על "הביזנס" בסיום האייטם אמרתי לו כשתגדל ותהפוך לאיש עסקים תתקשר לספר לי.

חלפו שנים רבות מאז, וערב אחד האם של אותו "יזם" התקשרה אלי וסיפרה לי שהילד התחתן ושהיא מעבירה לי קטע מהמצגת שהכינו לכבודו.

ואכן כל הקטע שבו אני מראיינת את הבחורצ'יק לפני כ- 18 שנה היה במצגת. וצפיתי פעם ועוד פעם ועוד פעם, והתעצבתי. מה אומר לכם? נראיתי כמו בובה. וגם הנחיריים נראו סימטריים לחלוטין. אז מה רציתי מעצמי?

תשאלו 100 נשים מה הייתן משנות בעצמכן תקבלו 99 רשימות חלקן ארוכות זה מתחיל בלהוריד 5 ק"ג (מינימום) לעצב את האף, להגדיל/להקטין את החזה לנפח שפתיים ועוד ועוד, ועם ההתבגרות הרשימה עוד מתארכת והגיל הופך צעיר יותר - נתקלתי בבחורה בת 28 שמזריקה בוטוקס.

סידור גבות. makeuppcontent, Giphy
גבות או לא להיות/Giphy, makeuppcontent

התיישבתי לשיחה קלה עם דר' ראם ריכליאן, שעושה טיפולים מסוג זה, ופצחתי כהרגלי בטענות שלדעתי יש רופאים ממש חסרי אחריות. בקליניקה שלו תלוי שלט שכתוב עליו LESS IS MORE, ולדבריו קורה שנשים מבקשות דברים שרק פוגמים במראה הכללי והוא מוצא את עצמו מסרב להן. לדוגמא - שפתיים הרי לא אמורות להיות סימטריות לגמרי - השפה התחתונה צריכה להיות גדולה בכשני שליש מהעליונה, ואישה בת 60 לא תיראה לעולם בת 30 לאחר טיפולים מסוג זה. גבות לא אמורות להתרומם לגבהים מוזרים, ועוד, ולכן הוא מסביר מה אפשר לעשות ומה לא ריאלי, וכבר קרה ששלח מטופלת הביתה.

הגיוני אה? זהו שלא אצל כולם. אני בעד טיפוח, ואם יש משהו שמאד מפריע ואפשר לשפר באופן הגיוני ברור שכדאי. רק שכאמור, העסק יצא משליטה. כולנו נתקלנו במשתתפת באח הגדול שסתיו קצין שמה. לרגע חשבתי שאני צופה בהולוגרמה, כי מדובר בפאר (נו, פאר?) הרפואה האסתטית, וכמובן שאחרי שמישהו שלף תמונה שלה מהעבר, כמעט ואין דימיון. גם אביבית בר זוהר חביבת הקהל האולטימטיבית הופיעה צהריים אחד בטלוויזיה ולא הבנתי למה הגבות שלה טיפסו למעלה, האופן שעוצב מחדש לא פרופרציונלי והרי מדובר בבחורה יפה. אז למה?

איפור. עיבוד תמונה,
פתרונות איפור שווים וזולים/עיבוד תמונה

ובנתיים, לםני שאת עושה החלטות הרות גורל, הנה כמה פתרונות שיכולים לשפר את המראה שלך:

עפרונות תוחמים של אנה זק, סקארה
אחד הדברים שמשמחים אותי זה מוצר במחיר שפוי הנותן את התמורה. מדובר בעפרונות תוחמים המשמשים במקרה שלי גם כשפתון, והוא מגיע בילט אין עם מחדד מה שממש חשוב.

ג'ל מסקרה לגבות, קרליין
נניח שאיפרתן את הגבות (שממוקמות בגובה הנורמלי שלהן, על המצח) עם עיפרון או אבקה, ושערות סוררות קופצות להן לכל עבר - כל מה שצריך לעשות זה לעבור עם אותה מסקרה שקופה על הגבות ולסרק. מה שנחמד במוצר הזה שהחומר (בניגוד למוצרים דומים) אינו מתקשה כשהוא מתקבע, ואינו מותיר שיירים לבנים על הגבה.

גלוס מנפח שפתיים, קרליין
רוצה לנפח אחת ל.. קבלו: גלוס של קרליין גם שיש בו חומר המגרה מעט את העור ובכך נוצר ניפוח (מתון) של השפתיים זה מעקצץ כמה שניות אבל התוצאה מרשימה, למרות שהיא מחזיקה שעתיים גג.

עפרונות גבות, פופה
גם מי שטוענת שאינה יודעת להתאפר יכולה כיום למצוא ברשת אין ספור הדגמות, חלקן מקצועיות ביותר. במקרה זה עיפרון במרקם מדויק עם מברשת שמסייעת בסידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully