האח הגדול שניר ושי. האח הגדול רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/האח הגדול רשת 13

מתי נתנשק? הסיבה בגללה שי ושניר בחרדה מהנשיקה הראשונה

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 17:20

בעוד הזוגות בבית האח הגדול רבים יותר מהזוגות בחתונה ממבט ראשון, מערכות היחסים שם נמצאות בשלב התמים שבו הנשיקה הפכה להיות אירוע גדול, אולי גדול מדי. ג'ני דנסון מסבירה למה הם כל כך מפחדים

תסלחו לי שאני לא מתרגשת מדי מהעובדה שעידן יצא מהבית מבלי שהצליח לפצוח ברומן סוער עם שי-לי, שהחליט להגיד לה קצת מאוחר מדי שהוא חושב שהיא יפה, או עם גיא. מה שכן ריגש אותי היה הצעד הנוסף שלקחו שי-לי ושניר - להלן הזוג החדש בבית.

למרות שקצת מצחיק אותי לקרוא לשני אנשים שכל מה שהם עושים זה מפלרטטים באגרסיביות - "זוג".
אם לרגע נניח בצד את המבטים המאוהבים (שלו) והאלימות הפיזית (שלה), למרות שהם בדרך כלל אינדיקציה טובה לתחילת זוגיות, מה שיש לנו כאן זה בסך הכל שני אנשים שעושים שיחות ארוכות על סיגריה ומלקקים שוקולד אחד מהאצבע של השניה. וזהו.

כי כפי שלארה החכימה לציין - השניים האלו אפילו לא התנשקו עדיין.

מומחית למיניות מגלה: 6 דרכים להגביר את המוג'ו של בן הזוג
האיש הרע? המשמעות העמוקה של האמירה האומללה של אריק ברמן
"התחייבות לסקס 4 פעמים בשבוע": הסכמי הממון המוזרים ביותר

האח הגדול שניר ושי. האח הגדול רשת 13, צילום מסך
עוד לא התנשקו/צילום מסך, האח הגדול רשת 13

אני מבינה שמה שרואים דרך המסך זה לא מה שמרגישים בין כותלי הבית, ומעולם לא הייתי בסיטואציה שבה נמצאים הדיירים, אבל אני פשוט לא מבינה את הפער שנוצר אצל כל מי שמתחיל לפתח זוגיות בתוך הבית - מצד אחד אינטימיות רגשית שרובנו לא מגיעים אליה גם אחרי חודשים ואפילו שנים של דייטים, ומצד שני התנהלות פיזית של שני ילדים בכיתה ו' שפתאום שמו להם סלואו בנשף.

הדוגמה הראשונה היא כמובן שניר ושי - את הקליק בין השניים האלו שומעים עד לתל אביב והם ללא ספק נמצאים בשלב החמוד הזה בו גם אם אחד מהם יקבל קלקול קיבה השני יחשוב שזה חמוד וסקסי, אז לא ברור לי למה הם מנשקים כל אזור חשוף בגוף, מלקקים אחד לשניה את האצבעות, נמרחים אחד על השניה על הספסל ומגיעים למצב בו כל הגוף של שניר "סימני שיניים", אבל עדיין חושבים שנשיקה היא יותר מדי.
שי אפילו אמרה ללארה שהיא "לא כזאת", ואני ישבתי מול הטלוויזיה ותהיתי - מה זה לעזאזל "כזאת"?
כזאת מה? חמה? להוטה? מאוהבת? קלה להשגה?

קיבלנו את ההתנהלות הזאת גם עם לין ורוי, כשבהתחלה רוי היה מסתובב בבית ומתלונן שהוא צריך ללבוש מכנסיים קשיחים אחרת הוא לא מצליח לעמוד אחרי השיחות ביניהם, ואז התפרץ עליה כשהיא לא הסכימה להתנשק איתו מתחת לשמיכה. האירוע הפך למתגלגל כשהשניים כן התנשקו סוף סוף ואז רוי לא אמר ללין בוקר טוב (או משהו בסגנון - אני כבר לא זוכרת איזה מהריבים האיזוטריים של השניים האלו גררו את האירוע הספציפי הזה).

רוי לין האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
לין ורוי/צילום מסך, רשת 13

באותו רגע לין התחילה לצרוח ברחבי הבית שרוי מתנהג אליה מגעיל כי בלילה הם התנשקו ועכשיו הוא לא אוהב אותה יותר כי הוא "קיבל את מה שהוא רצה". שזה, כאמור, נשיקה - כן? אני לא ממש יודעת איך מסבירים לאמא בת 21 שכשאומרים "גברים רוצים רק דבר אחד" הכוונה היא לא לנשיקה שמגניבים מתחת לשמיכות.

אני כבר מזמן לא בת 20 פלוס ואולי באמת בית האח משנה משהו בתודעה של הדיירים, ויחד עם הרצון העז של כולם לברך בשישי, להתחיל לקרוא תנ"ך ולהניח תפילין הם מתחילים גם לשמור נשיקה (אבל לא נגיעה, חלילה), אבל קצת לא ברור לי מה בדיוק גורם להם לפחד כל כך להתנשק.

הרי בעצמם הם אומרים ש-24 שעות מרגישות כמו שבוע. אלו לא רק המגורים המשותפים, זו העובדה שהם רואים אחד את השניה במצבי קיצון של בכי, געגוע, כעס, עצבים ופחד. זה המגע הפיזי שהופך ליותר ויותר טבעי וקבוע, זו העובדה שהם נאלצים להגן אחד על השני ו"להציל" אחד את השני בריבים מול "אויבים משותפים", זו אפילו העובדה שהם מתעוררים יחד, ואוכלים ארוחת בוקר יחד, ומנהלים יחד שגרת בית שבדרך כלל נשארת פרטית. כל הדברים האלו שמים כל מערכת יחסים על פול ספיד והופכים ידידות לחברות וקרבה לאהבה.

קארין עליה ג'וזי זירה האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
קארין עליה וג׳וזי זירה/צילום מסך, רשת 13

אז למה דווקא אז הם מנסים לרסן את עצמם על ידי חומה בלתי נראית באזור השפתיים? אני לא אומרת שצריך לקחת דוגמה מליהיא גרינר ולהתחיל לשיר סרנדות זוגיות במקלחת, איך שקוראים לסקס במקלחת, אבל הפחד הזה מהנשיקה נראה כמו ניסיון להתגונן מהתפרצות של הר געש בעזרת מטריה. יכול להיות שזה השלב האחרון בהתגוננות שלהם מהשורה התחתונה - במקרה הזה "הנשיקה" שתסגור את הגולל על היותם "זוג"?

אם התנשקתם - אתם מודים אחד בפני השניה ובפני עצמכם שאתם רוצים את האדם שמולכם? אולי, אבל עם כל הכבוד, כשמדובר בזוגיות שמתפתחת בנסט או מתחת לשמיכה, נשיקה היא בסך הכל עוד מדרגה אחת קטנה ולא מאוד חשובה.

ביננו, מספיק מבט אחד בעיניים המאוהבות של שניר ובדרך שבה שי עושה הכל על מנת להתקרב אליו פיזית, להבין שלא משנה מתי הוא סוף סוף יקבל את האומץ להצמיד אותה לאיזה קיר בתוך המזווה ו"להעלות את היחסים שלהם שלב", כי במצב שלהם נשיקה היא תוצר לוואי של התאהבות וזוגיות, ולא צעד בדרך אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully