מדידת פין. ShutterStock
ShutterStock

מידות טובות: במדידה מסתבר שהפין הישראלי:גדול יותר מהאמריקאי

Sheee חו״ל

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 12:57

תראו מה זה - בניגוד לכתבה דומה שעלתה לפני כשנה, מדד הפינים השנתי שעורכים גברי העולם הניב תוצאות שונות מעט, ואפילו מעודדות, עבור הפין הישראלי. זה או שהאמריקאים שקועים כולם בבריכה קרה, או שהפין הישראלי גדל מעט מהמדידה האחרונה

צוות חוקרים ניתח נתונים מכמעט 90 מדינות כדי לחשוף גברים של איזו מדינה יש את הפין הממוצע הגדול ביותר בזקפה. כי זה חשוב נורא, כמובן. "שום נושא אחר באתר זה לא התבקש מאיתנו לעתים קרובות יותר", קבע מחבר World Data, ומגלה שדרישות הקהל הן שהביאו אותם להפיק את הרשימה המקיפה הזו.

מקום ראשון במחקר כבשו המחקר הזכרים האקוודורים עם 6.93 אינץ' מרשימים (17.61 ס"מ - ממוצע נאה ביותר), כשארה"ב, המעצמה החזקה ביותר בעולם הפסידה הפעם במלחמה הזו. תמצאו אותה ברשימה במקום ה-60, עם 13.58 ס"מ בממוצע לפי הסקר.

הגברים הקנדים, המנומסים והסחים, לעומת זאת הגיעו למקום ה-13, למרות מזג האויר הקר השורר בארצם זכרי קאנאק מתהדרים בזיקפה מלאה באורך ממוצע של 15.71 ס"מ, וגם הפינים המקסיקנים גדולים יותר בממוצע מאלה בארה"ב - 14.92 ס"מ.

מתי נתנשק? הסיבה בגללה שי ושניר בחרדה מהנשיקה הראשונה
"התחייבות לסקס 4 פעמים בשבוע": הסכמי הממון המוזרים ביותר
האיש הרע? המשמעות העמוקה של האמירה האומללה של אריק ברמן

מדידת פין. ShutterStock
בניגוד למה שנדמה לכם - זה הנושא הכי חשוב בעולם/ShutterStock

עם זאת, לא הכל חדשות רעות עבור האמריקאים, שניצחו את שני האויבים העיקריים שלהם בקרב הביולוגי הזה - גברים סינים מדדו 13.07 ס"מ, בעוד מצבם של הרוסים רק מעט טוב יותר, עם 13.21 ס"מ, קמבודיה הגיעה למקום האחרון מבין המדינות שנסקרו, עם נתון מעליב של 10.04 ס"מ בממוצע.

מעניין לציין שהחוקרים לא מצאו קשר בין הגובה לגודל הפין - מה שהפריך את המיתוס הישן לפיו בחורים גבוהים נהנים מחסדי קנה המידה. דווקא באקוודוור, שם לגבר הממוצע יש את ההזקפה הגדולה ביותר, הזכר הממוצע במדינה זו נמוך יחסית, ועומד על 1.52 בלבד. גם את המיתס ההפוך לפיו יחס הגודל והגובה הפוכים המחקר הזה מפריך, כי גברים אירים הם בממוצע 1.55 אבל הגיעו רק למקום ה-71 במחקר הגודל, כשהזקפה הממוצעת היא 12.78 ס"מ

מוקדם יותר השנה, מדענים חשפו כי גודל הפין הממוצע גדל במהלך 30 השנים האחרונות - והחוקרים מניחים שזה קרה בגלל הרגלים לא בריאים, כמו ג'אנק פוד ואורח חיים יושבני. מה רע, אתם שואלים?

"כל שינוי בהתפתחות הפין מדאיג, מכיוון שמערכת הרבייה שלנו היא אחד החלקים החשובים ביותר בביולוגיה האנושית", אמר ד"ר מייקל אייזנברג, מחבר המחקר.הבלוג Scope של Stanford Medicine. "אם אנו רואים את השינוי המהיר הזה, זה אומר שמשהו חזק קורה לגופנו, והוא לא בהכרח חיובי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully