סקרלט, ירדה יותר ממאה קילו. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

ירדה במשקל ונתקעה עם 12 קילו עור רפוי: "זה הרס לי את הסקס"

Sheee חו״ל

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 10:34

אחרי שנים של סבל, סקרלט קורסי ירדה תשע מידות אבל לא מצליחה ליהנות גם מזה. "נשארו לי 12 קילו של עור עודף" היא מספרת "וזה הרס לי את חיי המין. מסכן החבר שלי". צפו

סקרלט קורסי מברמינגהם, גדלה כילדה שמנמנה על כל המשתמע מכך. היא הוטרדה על ידי חבריה לכיתה שכינו אותה "צמיג רזרבי", הכשילו אותה במסדרונות, היו דוקרים אותה בחיצים וצועקים "רוצי שמנה, רוצי". "הם קראו לי משאית כי אני "כל כך שמנה שאני צריך לאכול את עצמי למוות ולגמור עם זה" כדי שלא יצטרכו להסתכל עליי", נזכרת קורסי, אישה בת 36 שהטראומה עדיין חיה בקרבה. "זה לא היה רק מילים שפצעו אותי, גם ספגתי הצקות פיזיות. חטפתי מכות, הכשילו אותי, ופגעו בי בכל דרך אפשרית".

היא הרגישה מבודדת ושנואה, לא רצתה לצאת מהבית וכמובן שפנתה לאוכל כדי לעזור למלא את החלל שנפער בה, ולפצות על הבדידות". קורסי המשיכה להסתמך על אוכל לנחמה כשאמה נפטרה ב-2018, מה שבסופו של דבר הביא אותה למשקל הגבוה של 392 פאונד - 178 קילו.

משה לא נמשך מספיק, רונן נמשך יותר מדי ויואנה הרוויחה פעמיים
עשתה צילום רנטגן של ישבנה כדי להוכיח למעריצים שהוא לא "מזוייף"
כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון התחתנה עם אישה: "הפסקתי להדחיק"


בעודה מתאבלת, היא מספרת כי שקעה בכמות "מחליאה" של מזון שעליו הוציאה מעל 11,000 דולר. המשקל שלה הגיע לשיאו ב-2019. ואז קרה המקרה שגרם לה לעשות שינוי. יום אחד כשקפצה לביקור באולפני יוניברסל אמרו לה שהיא שמנה מדי אפילו למושב שמיועד לשמנים, ושחגורת הבטיחות אפילו לא תצליח להיסגר עליה, והיא התבקשה לעזוב.

סקרלט ובן הזוג, ירדה יותר ממאה קילו. אינסטגרם, צילום מסך
"אני מרחמת על בן הזוג שלי שצריך לראות את זה"/צילום מסך, אינסטגרם

"קמתי וברחתי משם בזמן שכולם צוחקים. בכיתי והושפלתי, זה היה כל כך נוראי - הם כיוונו עלי זרקור בתיאטרון חשוך. זו הייתה התגשמות של הסיוט הכי גרוע שלי", הודתה. שנה לאחר מכן הוגדשה הסאה והיא החלה להשתמש במכשיר נשימה, כי היא הייתה כל כך כבדה, שהייתה חווה כל לילה כמה מקרים של דום נשימה.

אז החליטה קורטני לעבור ניתוח שרוול בקיבה, שבעקבותיו החלה לחיות אורח חיים בריא יותר - וכתוצאה מכך ירדה בתשע מידות. אבל הסיוט לא נגמר כאן - עכשיו היא נשארה עם עור רפוי ששוקל 12 קילו ומשפיע על כל תחומי חייה - כולל חיי המין שלה עם בן זוגה, ג'סטין.

קורסי אמנם רזתה המון, אבל קורסי מעידה שהיא פשוט החליפה "מפלצת אחת במפלצת שנייה".
"אני מרגישה שאני נענשת על כל העבודה הקשה שלי. גם אחרי שרזיתי כל כך הרבה אני עדיין מסתובבת עם אי נוחות, מתביישת בגוף שלי ולא יכולה להיות גאה בו".

סקרלט, ירדה יותר ממאה קילו. אינסטגרם, צילום מסך
"רק רוצה להיראות נורמלי פעם אחת"/צילום מסך, אינסטגרם

"זה ממש השפיע על האינטימיות והחיים הרומנטיים שלי עם בן זוגי. זה לא משנה איך אני מסתובבת, מתכופפת או נשענת, יש משהו שתלוי ממני", היא משתפת. "אני לא נהנית מהאינטימיות ביננו כי כל הזמן אני מזועזעת מהגוף שלי, שגם משמיע קולות מוזרים של טפיחות ומעיכות, והשדיים שלי נראים כאילו הייתה לי המלטה של ​​גורים או משהו, הם כל כך שמוטים שאני חייבת לקפל אותם אל תוך החזייה, ואם אני למעלה אני כולי עור נפול. אני יודעת שבן הזוג שלך אוהב אותי אבל אני יודעת גם שזה כנראה מחריד, זה מרגיש כאילו הוא מקבל עונש על כך שהוא אוהב אותי, אבל בעצם צריך לשכב עם בחורה שנראית כאילו היא נמסה."

קורסי מוסיפה ומסבירה שהיא "מבועתת" מהגוף שלה לאחר הניתוח, והודתה שהיא מרגישה כמו מקרה סעד ומעדיפה להיות א-מינית כדי ש"אף אחד לא יצטרך להסתכל עליה". עודפי העור גרמו גם לפריחה, שפשופים וזיהומים, והם מקשים עליה ללבוש בגדים מסויימים ולהתאמן.

"כשאני באמבטיה או בכל סוג של מקווה מים, העור שלי צף מסביבי וזה נראה מטורף. זה כמו מדוזה, אני לא יודעת איך לתאר את זה אחרת. אנשים חושבים שזה עניין של יוהרה, לעשות ניתוח כזה, אבל זה הרבה יותר מזה. עור עודף בכמויות כאלה גורם לבעיות בריאותיות, העור על הישבן שלי כל כך כבד שהוא פוגע בעצבים שלי ומקשה להתכופף ולשבת זקוף", אמר קורסי. "אני רק רוצה לדעת מה זה להיות בטוחה בעצמי פעם אחת. מה שאני הכי מצפה לו אחרי הניתוח שלי הוא להיראות נורמלי פעם אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully