עמוס לוזון רבקה ווג. פייסבוק, daniel arom, ניר פקין
ניר פקין/פייסבוק, daniel arom

"בגיל שלה גם אני נמשכתי לזקנים ואפילו לא בחרתי באלה עם הכסף"

23.6.2023 / 8:52

העצלנות של מייגן מרקל מרקיעה שחקים, אנדרו טייט כנראה יקבל את העונש שמגיע לו, אורטל עמר צודקת לשם שינוי, ותומר הוא הקראש החדש שלנו מתחונה ממבט ראשון. עמוס לוזון, לעומת זאת, פחות. חדשות הנשות מתגרדות

מוכנות לרצף האקראי בחייכן? עמוס לוזון בזוגיות עם ביצית, תומר מ"חתונמי" מנצח את מקצה החתנים, אורטל עמר בדברי טעם על ביקורת חסרת טעם נגד מיכל הקטנה, אנדרו טייט יזדמבר כראוי בשעה טובה ומייגן והארי מתגלים כנוכלים ברמה שכבר אין ברירה אלא להעריך. "חדשות הנשות" היא אישה חזקה שלא זקוקה לקטעי קישור.

עתידות: אלו התוכניות של סטטיק ורונה לי אחרי המעבר לרמת גן
יפיפיה ברזילאית מודה "הטרנד המטורלל הזה שיפר את חיי המין שלי"
"לבגוד זה שווה את זה. לא מתחרטים" הנשואים חושפים אמת עגומה

אנדרו טייט. מתוך חשבון האינסטגרם של אנדרו טייט, אתר רשמי
הללויה, לכלא. אנדרו טייט/אתר רשמי, מתוך חשבון האינסטגרם של אנדרו טייט

1. אנדרו טייט יעמוד למשפט - הללויה

אושיית הרשת הבריטית ו"מלך הגבריות הרעילה" יועמד סוף סוף למשפט, ואם הכל ילך כמתוכנן יואשם סוף סוף בסחר בבני אדם, אונס ושידול לזנות. אנדרו טייט סחף אחריו רבים ברשתות החברתיות בשל אמירותיו השוביניסטיות ועמדתו המוצהרת כשונא נשים. באופן לא מפתיע, טייט התגלה במרוצת הזמן ככזה שלא רק פוגע בנשים בהתבטאויותיו אלא גם במעשיו. ב-2022, לאחר התחמקות ארוכה מרשויות החוק, נעצר טייט יחד עם אחיו כשהם חשודים בחטיפה ואונס של מספר נשים וכליאתן תחת איומים בווילה שבה התגוררו שניהם. איתם נעצרו גם נשים שנחשדו בסיוע לפשע.

טייט נתפס, אגב, הודות לשיתוף פעולה נפלא בין הטימטום שלו לגרטה תונברג, פעילת איכות הסביבה המפורסמת. סיפור די קורע, למען האמת, בטח משעשע יותר מכל דבר אחר שקשור באנדרו טייט. אבל לא בזה נעסוק עכשיו. לרגעים האלה, בהם טייט ושותפיו יעמדו למשפט ויאלצו אחת ולתמיד לשלם על מעשיהם, ישנה משמעות עצומה. לא רק עבור אותן נשים שטייט חירב את נפשן, אלא עבור מיליוני בני נוער וגברים צעירים שעקבו אחריו ברשתות החברתיות. כולי תקווה שיקבל את העונש המגיע לו למען יראו וייראו. על כל עוקב ועוקב שלו: אנדרו טייט הוא לא גבר-גבר. הוא זנאי, מתעלל ופושע אכזר ונורא, ומקומו הרחק הרחק מהחברה האנושית.

מיכל הקטנה. אינסטגרם, צילום מסך
אורטל עמר צודקת/צילום מסך, אינסטגרם

2. אורטל עמר יוצאת להגנת מיכל הקטנה

קודם כל, מפליא שהצליח הקהל הרחב להיטפל דווקא למראה של מיכל הקטנה, כי נשבעת שלקח לי עשר דקות להתבונן בתמונה ולהבין בכלל מי מהן זו מי. תסתכלו, הן נראות כמו אחיות אבל רבים נסערו נוכח הרזון של כוכבת הילדים, בשטף תגובות על תמונתן המשותפת על חוף ים, מה שגרם לעמר לצאת להגנת חברתה בסטורי.

האמת? היא צודקת לגמרי. בין אם הדמות שלפניכם שמנה או רזה לטעמכם, לעולם אין טעם להעיר על זה. יש שמנות בריאות, יש רזות בריאות, ויש שמנות ורזות חולניות, ואף אחד מכם לא הוסמך לאבחן את מצבן הבריאותי של אף אחת מהקטגוריות הללו. בטח שלא את, סימה מטבחים או רונן פרזולים בע"מ. ובינינו, בואו נודה שגם ממש ממש לא אכפת לכם מהבריאות של מיכל הקטנה או של אף אחת אחרת שאתם מקיאים בפניה את מחשבותיכם בתגובות. מדובר ביצר חטטנות טהור, והכי גרוע - במסווה של דאגה.

ואם יש ביניכם שמשקלה של מיכל הקטנה באמת מדיר שינה מעיניהם, תהיו בטוחים שיש לה חברים, משפחה ורופאים שידאגו לה לפניכם. כך או כך, עוד לא שמעתי על אישה שתגובות כמו "איכס שמנה" או "אמאלה את אנורקסית" הצילו אותה מהפרעת אכילה ועודדוה לשפר את מצבה הבריאותי. תגובות שיפוטיות על משקל, יסכים איתי כל גורם מוסמך, רב הנזק שלהן על התועלת. ככה שאם בא לכם ללכלך למישהי קצת את הפיד, לפחות אל תשקרו לעצמכם שזה מתוך אהבה או דאגה.

מייגן מרקל והנסיך הארי. Getty Images, עיבוד תמונה
איף, מייגן מרקל/עיבוד תמונה, Getty Images

3. הזיוף של מייגן מרקל נחשף

אוקיי, אז אולי בעצם כן אפשר להבין למה הארמון לא סובל את מייגן מרקל. חבל, אני אוהבת לאהוב את האנדרדוג, ובואו נודה שהיה כיף לראות אותה מחבלת במוסד המלוקק של משפחת המלוכה הבריטית. אבל אי אפשר להתעלם מהדיווחים ההולכים ומצטברים, שחושפים את מרקל לא בדיוק כשוחרת הצדק, המחוברת לעם והאותנטית שהיא מנסה לצייר לנו, אלא בסך הכל בחורה די עצלנית ונצלנית שרוצה להמשיך לחיות חיי פאר מבלי לשלם על כך את מחיר האצולה.

לאחר שנודע כי ספוטיפיי סיימה את יחסיה עם מייגן, הארי והפודקאסט שלהם, בטענה שלא סיפקו את הסחורה, התבררו דברים נוספים באשר להתנהלותם הבלתי-אמינה של השניים. גורמים בענקית הסטרימינג אף כינו אותם "נוכלים", כשמעל הכל, מתבלט הדיווח כי מרקל לא באמת קיימה את הראיונות המוקלטים. מי שעשו זאת עבורה אלה עובדי ההפקה, שהשתילו לאחר מכן בעריכה את קולה שואל השאלות והמתעניין-לכאורה. איזה מידע זהב.

בחיי, אחותי, גם ככה הלכת על המדיה הכי עצלנית שקיימת - פודקאסט. לראיה, כל ילד בן 22 מחזיק באחד כזה, ומצליח להקליט אותו גם כשהוא מעושן מהתחת. זו יכולה להיות עבודה מתישה אם אשכרה משקיעים בה, כי בדרך כלל, אף אחד גם לא משלם לך על זה שקל. לך חתמו חוזה בשווי 20 מיליון פאקינג דולר. המינימום הנדרש ממך היה לשבת שם להקליט. באופן אישי, עצלנות מעוררת בי גלים של גועל, אבל יש שלב שבו זריקת הזין חמורה כל כך שהגועל הופך ליראה. איזה אומץ זה, להחזיק תדמית של אלטרואיזם ואכפתיות לזולת, ולהוציא פודקאסט "העצמה נשית" שרוכב על הטרנד באופן הכי ציני שאפשר, כי אפילו לכם אין כוח לשבת ולהקשיב למרואיינות שלכם מלרלרות על הצלחה ושגשוג במשך שעה. באיזשהו מקום, אני אפילו מעריכה את זה. גם נוכלות טובה היא כישרון.

אירית רחמים ועמוס לוזון ביום הולדת של ג'ובאני רוסו. אור גפן,
זמנים טובים יותר, שהיה בהם הגיון. עמוס לוזון והאקסית אירית רחמים/אור גפן

4. עוד איש זקן בזוגיות מרגשת עם ילדה

הזוגיות החדשה של עמוס לוזון, 63, עם דוגמנית בת 23 גורמת לי לתהות - האם אנשים מאוד עשירים תמיד יעדיפו להיות בזוגיות עם בחורה בגיל נכדה? זה לא מביך אותם? וגם, מה הפואנטה, בעצם? כלומר, אני יכולה להבין מה מושך גברים פיזית בנשים יפיפיות וזקופות חזה שעוד קמט אחד לא שרט את פניהן, אבל למערכת יחסים רצינית - על מה יש להם לדבר? איך עברו לה הבגרויות?

אין בכוונתי לזלזל בבת הזוג, רבקה ווג, שלא ידוע לי עליה דבר מלבד היותה דוגמנית בת 23. יכול להיות שהיא קיבלה ציון מרהיב בפסיכומטרי, שהיא מתנדבת בשלושה ארגוני צדקה במקביל ושיש לה ניסיון חיים של אישה בת 50. ועדיין, תסכימו איתי, שבגיל 50 יהיה לה יותר ניסיון חיים מאשר עכשיו, ובטוח תובנות מעניינות יותר לחלוק עם בן זוגה לחיים, כמו גם יכולת הבנה ותמיכה רגשית. ואם נדבר בפחות פוליטיקלי קורקט: בגיל 23 כולנו בלי יוצא מן הכלל פעורות ודפוקות על כל הראש, בטח ביחס למה שמגיע אחר כך.

אין לי טענה כלפי ווג: כאמור, בגיל שלה הייתי מטומטמת לאללה. גם אני נמשכתי לזקנים, ואפילו לא בחרתי באלה עם הכסף, אלא בסתם נרקיסיסטים. אני תוהה לגבי לוזון ושכמותו: האם אין בן אדם בן 62 שמתחשק לו לנהל מערכת יחסים עם אישה שיש לה כבר הון והישגים ותובנות ופרספקטיבה דומה על החיים?

יתכן שזהו מקרה נדיר של נשמות תאומות שנפגשו לגמרי בלי קשר לגילן, מקרה של "הגיל הוא רק מספר", אף על פי שלטעמי האישי, הגיל הוא לגמרי לא רק מספר. על כל פנים, גם אם זה המצב, אבל תסכימו איתי שאין מצב שכל מערכות היחסים של זקן-צעירה הם כאלה. לכולנו שקוף שיש פה דיל של יופי תמורת כסף, כשהכוח נוטה לידיו של הצד עם הכסף, שכן כסף של עשירים רק גדל בזמן שיופי של צעירות רק אוזל, וגם, כיוון שכאמור את די סתומה ביחס לעצמך בשנות העשרים המוקדמות, את אף פעם לא מעריכה את עצמך מספיק או עומדת על שלך כמו גבר קמל עם נשירת אשכים.

והתמונה הזו מצערת אותי. בעיקר בשבילה, אבל בעצם, בשביל כל הצדדים בעניין. גם אם זוגיות היא תמיד, במידה מסוימת, עסק של גיב-אנד-טייק, אני רוצה להאמין שמתחת לכל ישנה אהבה, ושאף אחד מהצדדים לא אונס את עצמו לגעת בשני בשביל לזכות בטובות עסקיות. זה עד כדי כך נאיבי?

יואנה ותומר. קשת 12, צילום מסך
קראש לאומי. תומר מחתונה ממבט ראשון/צילום מסך, קשת 12

5. תומר מחתונמי הוא הקראש החדש שלנו

נכון, אחרי הדובי המקריפ שהוא תיכנת ליואנה, והגדרת הסירי שלו ל"מה זו אהבה", אני מודה שהייתי סקפטית. אבל מ"חתונמי" הוא הקראש החדש שלי, והגבר הכי מוצלח עד כה בעונה הזו לטעמי. יש לו את המצרך הנדיר הזה, מה שמכונה "אינטיליגנציה רגשית", אבל זה לא בדיוק זה. אני חושבת שצריך להמציא מושג חדש, ספציפי יותר: "אינטיליגנציה דייטית". למרות חוסר הביטחון שהוצג לנו בתעודת הזהות שלו, תומר יודע לנהל את הסיטואציה פרפקט.

הוא מבין שנתקל בכלה לא קלה, שאיך נאמר, לא עפה בחלל למראה דמותו מתחת לחופה, והוא לוקח החלטה יזומה ואמיצה, לא לעשות מזה עניין. הוא אומר, זה מה שזה, ומכאן נהנה כמה שאפשר. הוא משחרר את החסמים של יואנה על ידי שימוש בהומור בדיוק במידה הנכונה, בלי להגזים עד התשה, אבל מספיק כדי להקליל מתיחויות, ומצליח לגלות רגישות לרצונות שלה מבלי לבטל את עצמו ולהשתבלל בפינה, מה שבקלות היה יכול לקרות אל מול השיפוטיות הנושבת ממנה. הבן אדם הזה צריך לפתוח סדנה, "איך לעלות מ-5 ל-6.5", גם אל מול בחורה שאומרת לך בפרצוף שאתה 5. תודה למאי ומשה עונה 5 שהביאוהו עד הלום, עכשיו רק צריך להזיז את יואנה מהתמונה ויש לי תחושה שמרגע שזה יקרה, תומר יגלה שהוא הפך לאחד הרווקים הנחשקים בשוק. מצד שני, בקצב הזה, אולי אשכרה ילך להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully