סקס גרוע. ShutterStock
ShutterStock

פמיניזם אחראי: גם נשים עושות טעויות, והנה כמה נפוצות

9.7.2023 / 9:10

משחר הימים, גברים הם לרוב אלה שמקבלים גיחוכים, נזיפות והערות לשיפור בכל הנוגע לסקס ולתפקוד תקין במיטה, אבל זה לא אומר שנשים לא עושות טעויות, ואפילו הרבה טעויות. הנה כמה לדוגמה, בברכה המועצה לפמיניזם אחראי

שיחה של שתי נשים מתלוננות על גברים היא לא דבר נדיר במיוחד, ואם חייזר היה מגיע לכאן הוא היה מקבל את הרושם שגברים לא יודעים מהחים שלהם ושאנחנו, הנשים, מושלמות. משום מה הצלחנו איכשהו להתחמק מכל ביקורת אפשרית בתחום הזה. האם זה אומר שאנחנו מושלמות? האם זה אומר שרק הם אחראיים לטיב הסקס ואנחנו, מספיק שטורחות להגיע?

אז זהו, שלא.

במיוחד עכשיו, כשהשיוויון המגדרי בראש מעייננו, חשוב שניקח אחריות מלאה ושווה לכל מה שקורה באינראקציות הזוגיות שלנו, ומה לעשות שאנחנו לא מושלמות? גם נשים עושות טעויות במיטה, והגיע הזמן שנודה בכמה מהן, ויפה שעה אחת קודם.

בכבוד רב,
המועצה לפמיניזם אחראי


אמרו אמת וגלו מהם המשחקים שהכי מתאימים לכם במיטה
שניר, סתום: אין דבר שמחזק זוג יותר מאשר תחושת "העולם נגדנו"
לא ברור איך זה קרה, אבל מעיין אדם שוב צודקת

כריש טיגריסי, הנקרא גם כריש-נמר. ShutterStock
היי, בלי שיניים!/ShutterStock

מלתעות

או בעברית פשוטה - שיניים ו/או ציפורניים. אלא אם כן אתם משחקים משחקי מין בהשראת 50 גוונים של טמטמת ואז אין לי מה להגיד, דעי שמין אוראלי בנוי לא על טכניקה של לשון וקשר עין-יד, אלא על אמון. הנותן אחראי לשלומו של המקבל במאה אחוז, כך שהמקבל יכול להריד מגננות וליהנות מההתמסרות. מה זה אומר? שאם הוא הרגיש אפילו פעם אחת את השיניים הקדמיות שלך איפה שהן לא צריכות להיות- נגמר. הוא לא יהנה באופן מלא משאר האקט. כי הוא יפחד. כן, זה נורמלי לגמרי. ואם השפה העליונה שלך לא מצליחה לכסות את השיניים, אז את יודעת, חומצה היאלרונית יכולה לפתור את הבעיה לכולם.

בושה

הנה לך חוק אצבע שאת יכולה לשנן: אם את לא מרגישה בנוח עם הגוף שלך, הוא מרגיש את זה גם. אם יש לך בעיה עם הגודל, הצורה, או רמת המוצקות של חלקים בגוף שלך, תעשי לשניכם טובה - תשלימי עם חוסר השלמות של העולם ושל עצמך, או שתעשי עם זה משהו. למשל תתחילי להתאמן ותפסיקי לאכול שוקולד. רק אל תתביישי בזמן סקס, אל תכבי את כל האורות ותתבכייני כל פעם כשאתם נכנסים למיטה, כי זה נורא מוריד, הרבה יותר מאשר קצת שומן עודף. קודם כל, שום דבר בעולם לא שווה לחיות בהרגשה רעה תמידית עם עצמך, וגם כי זה עושה רע מאד מאד מאד למערכת היחסים שלך. שנאה עצמית זה דבר מדבק, חוסר ביטחון זה הכי לא סקסי בעולם, ולצפות ממנו שירים לך את הביטחון העצמי בכל פעם כשאת מתפשטת זה ממש לא הוגן, על גבול ההתעללות. לא מינית, סתם התעללות נפשית רגילה ומבאסת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock
השמיעי קולך (למה הכל מטאפורות דגים היום)/ShutterStock

דממה

הביטי, לכולנו יש שכנים, וכן, אנחנו שומעים אותם מדי פעם עושים סקס, מה שאומר שגם הם שומעים אותנו. נכון שזה קצת מביך, אבל מצד שני, אם היינו רוצים חיי מין דוממים עם אדם שלא משמיע רחש ולא זז במיטה פן יחרקו הקפיצים ויתקמטו הסדינים, היינו עובדים בבית אריאלה בתחזוקת המיקרו-פיש. לא צריך להיות קיצוניים ולביים סרט פורנו כל פעם כשמתנשקים, אבל אך דבר טבעי הוא, מדי פעם להשמיע איזו גניחה קטנה. זה מזרים את הדם, עושה טוב לפרטנר, מועיל לסקס, וגם לך לא יזיק להכניס ולהוציא אויר. לנשום סדיר, את יודעת. זה בסיסי.

אגו

משעשעת העובדה שנשים מרגישות מאד בנוח לדבר על זה שלא בא להן סקס, להודות בזה, להסביר לגברים שיש פערים בליבידו, ולצפות שאם הן אומרות למישהו "לא, לא בא לי היום", הוא יבין, יקבל ובטח שלא ייעלב. לעולם כי הוא מבין לבד שזה לא קשור אליו? וזה נכון, זה באמת לא קשור אליו רוב הזמן. אבל אם ההיפך קורה - את מבינה? הרי אם הוא אומר לך שלא בא לו באיזה יום, אוי ואבוי לכולם ברדיוס של שני מייל. את תיעלבי, תקחי את זה אישית, תכעסי, לא תדברי איתו עד שהוא לא יביים זקפה משכנעת ויפצה את האגו שלך. אם את רוןצה שיתחשבו בך ברגעים האלה, אז שחררי ותירגעי - ותתנחמי בזה שאת לא מרכז היקום. לטוב ולרע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully