מונית אובר. ShutterStock.. ShutterStock, ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

"לא יכול להיות שכשגבר מתחיל עם אישה יהפכו אותו לאנס"

עירית ברנר

21.7.2023 / 9:50

אחרי עוד לילה של נדודי שינה בגלל המצב במדינה, עירית ברנר נסעה לעוד מסיבת עיתונאים וקיבלה מניפסט מנהג המונית על מעמד האישה. סתם שתדעו איפה אנחנו עומדות, יא בנות של מלך פנימה

עד היום סברתי שהאושר שלי או חלילה העצב תלוי רק בד' אמותי ולמרות שתמיד הייתי פריקית של אקטואליה והיו שנים שאפילו הייתי פעילה' המדינה עם כל הכבוד לה לא פגמה במאומה אם יצא כך שהייתי מאושרת. כי הרי אדם קרוב אצל עצמו. אבל זהו, זה נגמר.

שמתי לב לאחרונה שרוב סביבתי סובלת מנדודי שינה. אני מוצאת את עצמי משוחחת בטלפון עם חברה בשתיים לפנות בוקר והשיח כבר לא על החיים עצמם אלה על "המדינה" ומה יהיה, מה יהיה.

ובעודי כותבת שורות אלו אני שומעת ברדיו שאיגוד הפסיכולוגים פרסם מכתב פתוח שאלפי פסיכולוגים חתומים בו שהטענה שהמהלך החקיקתי והשבר בין אזרחי המדינה פוגע בבריאות הנפשית של הציבור.
אז מתי השבר הזה קרה לי? כשהבנתי שאני חיה בבועה. ושהחרדה מהיחס המשתנה לנשים בארץ מוצדקת - אנחנו הולכות אחורה.

לפני שבועיים נסעתי עם נהג מונית בדרכי לעוד מסיבת עיתונאים שכולה אסקפיזים טהור ופצחתי עימו בשיחה (היוג' מיסטייק).

מה WTF קורה בין דיאן שוורץ וגיא איתן? חדשות הנשות משובשות
התגרשו וחזרו לגור יחד. אחרי 14 שנה הגיע הבום
זה ייגמר בסושי - הריבים המסריחים ביותר של הנשים

קילס עיניים. חו״ל,
קרם נעים. קילס/חו״ל

זה החל בז'אנר המקובל היום "זכינו בבחירות שבו בשקט" ואז כדי להקליל את האווירה עברתי לשיחת מזג אוויר.

אני: "תגיד, אתה מקפיא גם את הבית עם המזגן כמו במונית?"

הוא: "כן".

אני: "אשתך חיה עם זה בשלום?"

הוא: "העפתי אותה".

אני: שותקת בהלם

ואז הוא פצח במניפסט:

"אתן התבלבלתן ואני מקווה שהממשלה הזו תעשה סדר גם איתכן. מה זה הקישקוש הזה ME TOO אישה טובה זו אשת בית וזה ידוע. רוצה קצת לצאת לעבודה, בסדר. אבל זה ידוע שאישה מעצם היותה צריכה לדאוג לבעל ולילדים. יש דברים שלא ישתנו אף פעם. ולא יכול להיות שכשגבר מתחיל עם אישה יהפכו אותו לאנס. התבלבלתן. לא פלא שיש פתאום כל כך הרבה הומואים". (!??)

אני: "אז מה אתה אומר, שאישה נחותה מגבר?"

הוא: "מה פתאום אבל אישה היא הפנים, או כמו שאומרים הדתיים בת מלך פנימה, וגבר הוא השולט. זה ידוע".

אני מקצרת, כי היה לו הרבה "זה ידוע" אני חסה על הקוראות. כשנכנסתי למסיבת העיתונאים קולגה שאלה אותי מה קרה כי כנראה ראו זאת על פני, ותגובתה - "בוקר טוב את חיה בבועה. "

לוריאל הגנה מהשמש. חו״ל,
שלא יראו לך על הפנים את מה שעובר עלייך. ויטמין C/חו״ל

שור אינאף בעודי מתייסרת מכל זה מתרחשת הפצצה של הצעות חוק הנופלות כיום בכנסת כמו גשם רעיל חברת כנסת בשם לימור סון הר מלך, זו שחובשת כירבולית על הראש, הציעה לפרק את הרשות למעמד האישה רשות עצמאית שפועלת כבר שנים ותפקידה לפקח על עוולות, ולסנף אותה לפוליטיקאית שמביישת כמעט בכל אמירה שלה את המין הנשי, השרה למשהו מאי גולן. הנה סיבה טובה לנשים לעלות עם קילשונים על הכנסת (זה רק דימוי למי יש קילשונים בבית).

עד היום אם זוג היה מחליט להתגרש הם יכלו לפנות או לבית הדין הרבני או לבית המשפט למשפחה. והנה מגזרות הממשלה מגיעה גם הצעת חוק לבטל את האפשרות הזו, ושהדיונים בדבר מזונות ועוד, יהיו רק דרך בית הדין הרבני.

מין הידועות שכפייה מייצרת תנועת נגד. 99% מהתינוקות הזכרים הנולדים בארץ עוברים ברית מילה. אפשר לפסוח על זה אם רוצים כי אין כאן (עדיין) משטרת הורדת מכנסיים לפעוטות כדי לבדוק. לעומת זאת כדי להינשא "חוקית" בארץ הקודש אין אלטרנטיבות. זה לא שזוג חינני יכול לטפס על מדרגות העירייה ולהירשם לנישואין. רק דרך הרבנות - שזה אומר גם הסיוט של להתגרש דרך הרבנות. וגם אם חשבתן שעקפתם את ההכרח הזה, ונישאתם בקפריסין, להתגרש תוכלו רק דרך הרבנות. אין מוצא.

אני מזהה כבר מגמה שזוגות בוחרים פשוט לא להתחתן - עושים חתונה עם שמלה ובופה, אבל מוותרים על הממסד הדתי הכפייתי. לאחרונה הייתי בחמש חתונות. ארבע מהן בלי רב (ובלי מעטפה עם מזומנים לרב), אבל עם שבירת כוס וטקסטים נהדרים של מי שנבחר לנהל את הטקס, וזה לא דבר של מה בכך. זו אמירה.

אני מקווה שאלו סנוניות שמבשרות את השינוי שאולי יבוא יום אחד כשיעברו הימים האפלים הללו שאנחנו עוברים בנדודי שינה, לחץ נפשי ובעיקר תמיהה איך לכל הרוחות הגענו לאפלה הזו.

נטורל פורמולה. טל אזולאי,
מוצר מפתיע לתלתלים/טל אזולאי

המומלצים

קרם עיניים של KIEHLS (קיל'ס) - סופר מולטי קורקטיב מין הידועות שהעור סביב העיניים הוא הראשון להתקמט (במקום שני זה הצוואר) לכן מומלץ לטפח את האזור מגיל צעיר (יחסית). לפני שבוע הושק הקרם הלז המורכב ממלוקולות פטנט של החברה ותמציות זרעי אוכמניות. בנתיים משימוש של מספר ימים אני יכולה לקבוע (רק) שהוא נעים.

לוריאל סדרת רויטליפט - סרום על בסיס ויטמין C (חומר פעיל 12%) שיתרונו בנוסף לשאר היתרונות, הוא שיש בו הגנה מהשמש של SPF 50! מה שחוסך למרוח בנוסף קרם הגנה. מגניב.

ניטרוג׳ינה, רטינול. חו״ל,
רטינול/חו״ל

סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג RETINOL BOOST של נטרוג'ינה - חברה שאני מחבבת כי המוצרים שלה מעולים ובעלות נסבלת. במקרה זה הסדרה מונה שלושה מוצרים - סרום, קרם פנים ועיניים על בסיס רטינול טהור המופק מתמצית צמח ההדס. רטינול מופק לרוב מחומצות צמחים או פירות ותפקידו לחדש את תאי העור והוא התשובה הקוסמטית לתכשיר הרפואי המקביל.

אני שמחה לבשר ש - MAGIC MOIST של נטורל פורמולה הפתיע אותי ביג טיים. הוא מוגדר כקרם לחות, ורכיביו: חמאת קקאו, שיאה,קוקוס ואגוזי מקדמיה. נדמה לי שיש בו גם חומר "מעצב" כי השיער לא שומני לאחר השימוש. כל ההבטחות של היצרן מולאו. השתמשתי גם לאחר חפיפה וגם סתם ככה כדי לארגן את הערמה המתולתלת שלי. ומה שעוד נחמד הוא המחיר והנפח. הערה בכל אופן: פתח יציאת החומר מעצבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully