דיאן שוורץ וגיא איתן. יח"צ - רשת 13, אינסטגרם, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/יח"צ - רשת 13, אינסטגרם

מה WTF קורה בין דיאן שוורץ וגיא איתן? חדשות הנשות משובשות

עודכן לאחרונה: 21.7.2023 / 8:05

המחטב של קים קרדשיאן הציל חיים, נשים נוגעות בעצמן בטיקטוק בשביל להסביר לנו משהו על הטרדה מינית, הקעקוע המשותף של לין ורוי, ומה קורה בין דיאן שוורץ לגיא איתן? חדשות הנשות ביצים מקושקשות

על הטראש: קים קרדש, שהמחוכך שהיא מוכרת הציל את חייה של אישה שנורתה ברחוב, לין ורוי מהאח הגדול והבחירה העגומה והבלתי הפיכה שעשו. על האש: בתי הדין הרבניים ששולחים עוד זרוע שמנונית ודביקה לחיי האישות הפרטיים שלנו, ואתגר הטיקטוק שמאחוריו מסתתר סיפור מכעיס ומצמרר על בית המשפט האיטלקי, שהפקיר תלמידה קטינה שנפגעה מינית בין כתלי בית הספר. חדשות הנשות מתקשות ומשתבשות

זה ייגמר בסושי - הריבים המסריחים ביותר של הנשים
התגרשו וחזרו לגור יחד. אחרי 14 שנה הגיע הבום
ככה מקבלים הסכמה מחירשת - המדריך המלא להסכמה מינית

המחוך של קרדשיאן הציל אותה מירי. טיקטוק, צילום מסך
המחוך של קרדשיאן הציל אותה מירי/צילום מסך, טיקטוק

1. המחטב של קים קרדשיאן הציל אישה מקליעי רובה

אנג'לינה וויילי, דרת טיקטוק פשוטה בת 22, פירסמה כי המחטב של הקרדש הגן עליה מדימום למוות, לאחר שנורתה 4 פעמים. זאת בזכות גזרתו הצמודה, שדימתה כנראה גאזה ענקית העוטפת את פלג גופה העליון. הסיפור הסעיר רבים ורשת, ודאי יותר מאשר השאלה למה לעזאזל נורתה וויילי 4 פעמים, והוא עשה דרכו עד לקים עצמה ששיתפה את הסרטון בתוספת התגובה המינימליסטית, "וואו". בסוף הסרטון פנתה ווילי בהמלצה לנשים רבות לרכוש את המחטבים של קים כמגן, שהרי כולנו נורות ברחוב מפעם לפעם, וכל זה גורם לי לחשוב על הדרך הקוסמית שעשה המוצר הזה - מסמל למודל יופי כובל וחונק, לכלי לשחרור האישה. טוב, לפחות, שחרור לאלו הזקוקות לשכפץ ברחוב. על כל פנים, גם אם לא התכוונה לכך, אני בטוחה שקים חשה הישג נוכח האירוע הזה. סוף סוף אפשר לומר שהיא תרמה משהו משמעותי לאנושות, מלבד בשורת הקונטור, כמובן, שכבודה במקומו מונח.

2. הצעת חוק חדשה מאפשרת לבתי דין רבניים להתערב לכם עוד קצת בגירושים

הכינו הזמבורות, החלה רשמית הרחבת סמכויות בתי הדין הרבניים, דרך הצעת חוק שתאפשר להם לדון מעתה גם בענייני מזונות במהלך הגירושין המדכאים ממילא שלכם. לכאורה, כפי שאמרו רבים, אין כאן הרעה לנשים. נהפוך הוא: ההלכה היהודית נוטה לטובת האישה בעניין זה, אפילו באופן בלתי-הוגן, גם אם האם משתכרת יותר מהאב. אבל אל תתנו לזה לבלבל אתכן.

זוהי רק הפיסה הראשונה מתוך פריסת סלמי של חקיקה שמטרתה להעצים את כוחה של הרבנות, מוסד שעדיין מדיר נשים מקבלת ההחלטות ורואה אישה כרכוש בעלה, אך יותר מזה, רואה נשים וגברים כרכוש הדת. הבחירה בנושא המזונות, שבו רואה הרבנות דווקא את טובת האישה לנגד עיניה, היא מכוונת. דווקא משום שנהוג לחשוב כי הרבנות היא בעייתן של נשים בלבד, נבחרה פיסת הסלמי הראשונה ככזו שתתקבל על ידי ה"פמיניסטיות הזועמות" בשוויון נפש. אך כפמיניסטיות, זכרו: איננו רוצות זכות יתר ולא זכות פחותה, כי אם שוויון זכויות. כן, גם אם זה אומר שאישה לפעמים תשלם מזונות לגבר. כל מקרה לגופו, כל גבר ואישה לגופם.

יותר מזה, פלישת הרבנות לחיינו רחוקה מלהיות בעיית הנשים בלבד; זוהי בעייתו של כל מי שרוצה לחיות בישראל כחילוני ליברלי. ומי ששותקת כאשר אי השיוויון עובד לטובתה, תסבול כפליים כשתגלה את צידה השני של החרב. כל סובלנות מצדנו להרחבת סמכויות הרבנות תיתן לגיטימציה להשתלטות נוספת של מוסד פונדמנטליסטי, שמרני וקיצוני על חיי האישות שלנו.

אז מה עושות? ראשית, הפסיקו להתחתן ברבנות או להירשם כאזרחיות ואזרחים נשואים במשינת ישראל. אין דבר כזה נישואים אזרחיים במדינת ישראל, גם לא אם התחתנתם בקפריסין או בלאס וגאס. זוג שרשום כנשוי במדינת ישראל, אם יתגרש - יצטרך לעבור ברבנות. עד ליסוד מוסד נישואים אזרחי אמיתי וחופשי בישראל, הדירו רגילכן ורגליכם משם. אל דאגה, זה לא יפגע ביהדות שלכם. היהדות לא שייכת לרבנות, או לאף ארגון מאפיונרי אחר שמתיימר לתפוס עליה בעלות. אמרו די למונופול הזה.

@cnn A court ruling that found a 66-year-old school janitor not guilty of groping a 17-year-old student because the act lasted less than 10 seconds has sparked outrage in Italy and on social media. #10secondi #10seconds #italy #palpatabreve ♬ original sound - CNN

3. 10 שניות יותר מדי - אתגר הטיקטוק המצמרר

המתבגר המצוי אולי מצא ברכה בסרטוני הטיקטוק שנפוצו בשבוע האחרון, ובהם נשים חופנות לעצמן את השדיים או את הישבן מול המצלמה למשך עשר שניות. אך מי שיתעמק בסיפור שמאחורי הטרנד, יגלה את משמעותו המצמררת. הכל התחיל מפסיקה של בית משפט באיטליה לטובת שרת בית ספר, 66, שדחף את ידיו למכנסיה של אחת התלמידות, 17, בעודה הולכת במסדרון. בית המשפט זיכה את השרת בטענה שנגע בנערה "בסך הכל" 10 שניות, ולא יותר. את מחאתן על הפסיקה המקוממת הזו השמיעו נשים ונערות ברחבי העולם דרך הסרטונים המדוברים, שמטרתם להדגים לנו כמה ארוך פרק הזמן הזה, 10 שניות, כשאת חווה במהלכן פגיעה מינית. התוצאה מטרידה במלוא מובן המילה.

4. לין ורוי עשו קעקוע משותף

לין יקרה, מי כמוך אמורה להכיר את הסכנה בקלות-דעת רגעית שהשלכותיה נשארות איתך לכל החיים. למי שפספסה: מיד לאחר שיצאה מבית האח הגדול, לין ורוי הלכו לקעקע תות זהה על עצמם, זכר לשם החיבה שהנפיקו זה לזו בשתי הדקות שהכירו ב"אח הגדול", ואפילו לא שתי דקות מוצלחת מי יודע מה. אני מתחננת בפניכם, כלל האנושות: אנא, הפסיקו עם הקעקועים הזוגיים, שמכוני הסרת הקעקועים מלאים בהם עד שובע. לא משנה כמה אתם מאוהבים ועפים אחד על השניה כרגע, תמיד, תמיד, תמיד עלולים הדברים להשתבש בהמשך, ואין לכם כל דרך לצפות זאת. כמו שלא הולכים להתחתן ברבנות, לא מנציחים זוגיות על הקרסול. ודאי אם הזוגיות שלכם היא הזוגיות של לין ורוי, אבל לא רק. יש לכן מושג כמה כואב להתגרש מדיו תת-עורי?

רוי לין האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
רוי לין האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

5. דיאן שוורץ וגיא איתן - זה קורה?

מזוגיות אח גדול אחת לאחרת, והפעם אחת עם אחוזי היתכנות כלשהם. הלחשים מלחששים שהשניים נראו יחד בבילוי לילי, זמן קצר לאחר שגיא יצא מהבית בשעה טובה ובריאה. גם אם מדובר רק ברכילות טרדס גרידא, שם שניהם מככבים (לא שזו חכמה גדולה לאור המבחר האנושי בטרדס, יש לומר), תודו שזו פנטזיה מהנה. אם יש מישהי שיכולה לתת פייט לזקנבוט זו היא, ולהיפך. שניהם יפים וצעירים, שניהם ניצולי "האח הגדול", הוא עם טראומה טרייה והיא עם אחת מעט ותיקה יותר, ויכולה לפיכך גם לסייע לו בהתמודדות עם הריקושטים והחיים שאחרי. שניהם נחנו בעמידות נפשית מרשימה, רגעים של מה שמכונה אוגה-בוגה, הומור שנוי במחלוקת, מגננות מפה עד הודעה חדשה ולשון נטולת עצמות. מה שכן, אם הם רבים, העולם עולה באש. ועדיין, אני רוצה לעמוד שם עם פופקורן ולראות את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully