שיר המכשיר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 האח הגדול

למה (למרות שהוא בעע) כל הבנות בבית האח חמות על אורי נגר?

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 11:40

אורי נגר, האקס האופורטוניסט של ספיר מכיה ה' נכנס לבית האח הגדול על הטיקט הזה, ועכשיו הוא מבין לא רק שספיר תפוסה על אמת, אלא שהתכסיס הזה גלוי לעיני אברהם. אז מה יש לו לעשות בבית במקום? לגרום לכל שאר הנשים להידלק עליו. אלה הסיבות שבגללן הוא גם מצליח

מאוד נהניתי לצפות בפרק האחרון של "הרווק". סליחה, של האח הגדול, רק עם הבית שבו כולן מאוהבות באורי, הגרוש והאב ל-2 בן ה-30. גם אלו שלא מאוהבות בו, כמו שי, צריכות להגן על עצמן בסגנון "לך תוכיח שאין לך אחות", כי מסתבר שגם שניר מבולבל מהטסטוסטרון המתפרץ של אורי ומאשים את שי שהיא מפלרטטת.

נתחיל בדעה אישית - אני לא חושבת שאורי הוא מציאה גדולה. כשהוא מסביר לאברהם כמה הוא איש של אגו וכמה הוא זכר אלפא, ואברהם מצידו מנפח לעברו את החזה, מגלגל עיניים, מלקק שפתיים, ומגרגר בחזרה בקול שנשמע לי כמו ציפורניים על לוח "גם אני זכר אלפא", כל מה שאני מצליחה לדמיין זה זוג פינצ'רים שנוהמים אחד לעבר השני בזמן שהם קשורים ברצועה ומוחזקים על ידי הבעלים שלהם. שני זכרי ביטא נטולי ביטחון ומלאים בחשיבות עצמית שחושבים שאם הם יצעקו שהם אלפות אנחנו נאמין להם.
אז לא, לא מדובר בזכר אלפא. מדובר בסתם גבר - אבל משום מה כזה שמצליח לסובב את כל בנות הבית סביבו כמו חבורת נמלים מהופנטות.

אלמנתו של יו הפנר שוברת שתיקה: החיים והסקס בכלוב הזהב
מה WTF קורה בין דיאן שוורץ וגיא איתן? חדשות הנשות משובשות
"לא יכול להיות שכשגבר מתחיל עם אישה יהפכו אותו לאנס"

שיר המכשיר ואורי נגר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
סתיו קצין, שיר המכשיר ואורי נגר/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול
  • יובל לוי מתוודה על חרמנותה, מגלה שהוא לחש לה שהיא מדהימה באוזן, וסוף סוף נותנת לנו משהו מעבר לפרצוף חמוץ.
  • יובל מעתוק מסתובבת סביבו ומבקשת חיבוקים, ואז מכחישה בתוקף שהיא מעוניינת (כמו כל אישה מעוניינת שמבינה שהיא לא ממש במרוץ)
  • שיר "המכשיר" נשכבת עליו, ואז כועסת עליו, ואז מאוכזבת ממנו וחוזר חלילה.
  • סתיו עושה את עצמה לא מעוניינת אחרי שהאכילה אותו 4 קילו אננס בפרק הקודם ובינתיים אוגרת מידע שבו תוכל להשתמש כדי להרוס לכל האחרות.
  • אפילו דנה מודה שחלמה שהתנשקה איתו בלילה ושהיא מהיום הראשון "זורקת לו דברים".
  • נראה שכולן שוכחות שמדובר בסך הכל באקס הדי מעפן של ספיר מגיל 16, אופורטוניסט שנכנס לבית על חשבון הגב של ספיר והזוגיות העתיקה שלהם.
  • מצד שני, אני יכולה להבין אותן - לאורי יש כמה מהדברים האלו שהופכים גבר למושך וסקסי, וזה כנראה מה שמצליח לבלבל את כל הנשים בבית.
יובל לוי ואורי נגר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
״הןוא לחש לי באוזן ׳את מדהימה׳״ יובל לוי ואורי נגר/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

הוא פלרטטן

לא משנה כמה נהיה נשים חזקות ועצמאיות, אנחנו עדיין רוצות להרגיש יפות ונחשקות. ואורי מסתובב בבית ומפזר מחמאות לכל עבר. הוא מחמיא למעתוק על בגד הים, שופך מים על סתיו המשתזפת (מעניין מה היתה התגובה שלה אם כל אחד אחר בבית היה עושה לה את זה), מחמיא לדנה, ואז ליובל, ובין ריב לריב הוא אפילו אומר לאברהם שהוא אחלה גבר. וכשמישהו מסתובב בעולם ומפזר אהבה שמרגישה אותנטית (גם אם היא לא) זה גורם לנו לראות אותו באור חיובי יותר. זה גם לא מזיק שהוא גורם לכולן להרגיש טוב יותר עם עצמן - כל אישה רוצה להיות ליד גבר שגורם לה להרגיש יפה ונחשקת.

הוא חם

יש משהו באנשים פתוחים וחמים שגורם גם לאנשים הקפואים ביותר להצליח להשתחרר, ואורי נראה כאילו כל מה שהוא רוצה לעשות זה להסתובב ברחבי הבית ולחבק אנשים. בין אם הוא מחבק את יובל מעתוק או את שיר, שמבקשת ממנו עוד ועוד חיבוק, או שהוא מעיר את כל הבנות בבית בנשיקות וליטופים בראש, החום הנעים והלא מאיים הזה שהוא מפזר סביבו, כמו גם העובדה שהוא נותן לכולן תחושה שהוא תמיד ישמח לחיבוק, גורמים לכולן לרצות להיות לידו יותר ויותר.

הוא נראה תמים

עם השנים נשים למדו ממי להיזהר ועל מי הן יכולות לסמוך. אנחנו רגילות לערסים ששופכים עלינו מחמאות כמו רד בול לכוס עם וודקה זולה. אנחנו גם רגילות לגברים מלחיצים או כאלו שברור לנו מה הם רוצים מאיתנו. הדבר היחיד שאנחנו לא מצליחות להתמודד איתו בצורה רציונאלית הוא גברים חמודים ונחמדים. וזאת בדיוק הבעיה - אורי, למרות שהוא נראה גדול ומאיים, הוא אחד האנשים הנחמדים ביותר בבית. הוא מחייך, הוא דואג, הוא ג'נטלמן והוא בעיקר פשוט נחמד. וגברים נחמדים הם זן נדיר ובעיקר כזה שקל מדי להתאהב בו.

הבנות ואורי נגר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
אפילו מעתוק חמה עליו. סתיו קצין והמחשוף של יובל מעתוק/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

הוא לא מעוניין

סתיו משאירה אותו ואת שיר לבד? הוא קם והולך לסיגריה. סתיו מתחילה לפלרטט איתו ולסחוט מחמאות? הוא מתחיל להסביר לה איפה היא מתנהגת לא בסדר. העובדה שנראה שאורי באמת לא מעוניין באף אחת בבית הופכת אותו לאפילו לוהט יותר, בטח בעיני נשים כמו שיר, שרגילות שגברים רודפים אחריהן ונדלקת דווקא מהנונשלנטיות שלו. אורי לגמרי מוכיח שהמשפט "אין אישה שמפלרטטת טוב יותר מאישה לא מעוניינת" תקף ב-100% לשני המיניים.

הוא גבוה

תקראו לזה הישרדות או שטחיות - אבל ככל שגבר גבוה יותר, כך אנחנו רואות פחות טוב את כל הדגלים האדומים שהוא סוחב איתו (אולי הם פשוט נמצאים אי שם מעל הראש שלו). שיר יכולה להגיד עד מחר שהדיבור המגעיל שלו דוחה אותה, אבל כשהוא נעמד מעליה והצל שלו מסתיר לה את השמש כל מה שהיא מצליחה לעשות זה לגמגם משהו מטופש לעברו. ככה זה. כל סנטימטר מעל 1.90 מקפיץ את השווי של גבר במכפלות, כמו בלונד או מחשוף לגברים, לוקח לנו זמן להתרגל ולהצליח לראות מעבר לזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully