דוגמאות לקעקועים נשיים. שרה קורי,
שרה קורי

"עד גיל 20, לא יצא לי להסתכל במראה עירומה. גם לא במקלחת"

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 8:07

מותג הביוטי הקוריאני SO.KO, המשווק בסופרפארם, בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו עם אומנית הקעקועים הישראלית המוכרת שרה קורי. ככל עבודותיה, גם בתחום הקעקוע וגם בשאר, האיורים עוסקים בנשים, ומיועדים להעצמה וחיבור של כל אחת עם העוצמה שבעצמה

מחקר קובע כי אנשים עם קעקועים נוטים להיות תוקפניים יותר/סיפור בדקה

שרה קורי, מקעקעת, אומנית, ובעלת שין סטודיו משתפת בבעיות דימוי הגוף שתמיד היו לה, והביאו אותה למעשה לעסוק בתחום האומנות על כל צדדיו. בתור מקעקעת, היא נפגשה עם הרבה נשים במהלך השנים, מכל הצורות, צבעים, מקצועות, ותשוקות. "כל אחת מעוררת בי השראה בדרך אחרת.
ולכן בער בי הצורך לשתף ולהרחיב בתערוכה. אנחנו בוכות יחד, צוחקות יחד, משתפות חוויות כאבים נפשיים ופיזיים, ומצליחות להזדהות ברמה שגברים לא יצליחו.

הביקורות קשות: "סתיו קצין לקחה את זה צעד אחד רחוק מדי"
כל מה ששניר היה צריך זה קצת טאף לאב? פחחח יצאה פשוטה
"ילדים זה נורא ואף אחד לא יגיד לכם את זה. מתחרטת"

דוגמאות לקעקועים נשיים. שרה קורי,
קעקוע של שרה קורי/שרה קורי

היחסים שלך עם הנשיות, איך הם?
"בערך עד גיל 20, לא יצא לי להסתכל במראה עירומה. גם לא בדרך למקלחת. לא יודעת, פשוט לא יצא. הרגשתי מבויישת בעצמי, רזה מידי, שמנה מידי, סימני מתיחה, תמיד יש משהו. בתור ילדה, תמיד התבאסתי להיות בת. הרגשתי שלהיות בן זה הרבה יותר קל. חוויית הווסת הראשונה שלי הייתה בגיל 11, כל כך מוקדם. כל כך מבויישת בגוף שלי ומרגישה שחלה טעות אצלי כשאלוהים בחר מי יהיה מה. תמיד הייתי עסוקה בהשוואות מול בנות אחרת, בהתפתחות הפיזית בעיקר. ותמיד כמובן שלא הייתי מרוצה ממה שאני רואה אצלי.".

גם שיתוף הפעולה הייחודי עם מותג הביוטי הקוריאני SO.KO של סופר-פארם ממוקד בעוצמה נשית וביטוי עצמי: מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, ובמסגרת שיתוף הפעולה תושק קולקציית קפסולה ייחודית שתימכר בסניפים נבחרים. הקולקציה כוללת מוצרים עם האיורים של שרה קורי המבוססים על החיבור הערכי בין המותג לאמנית, שבבסיסם עוצמה נשית, וביטוי עצמי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דוגמאות לקעקועים נשיים. שרה קורי,
דוגמאות לקעקועים נשיים/שרה קורי

קורי, ילידת 1997, החלה את דרכה בתחום הקעקועים כבר בגיל 18, ונחשבת כיום לאחת המקעקעות המבוקשות בישראל. סגנונה המאופיין בקווים שחורים ונקיים בסגנון מינימליסטי, הפכו לשם דבר בתעשייה. בשנת 2018 פתחה את הסטודיו שלה - סטודיו שין. ב-2022 חישבה מסלול מחדש ויצרה תערוכת יחיד בשם GOD IS A GODDESS, שעוסקת בכאבים ונצחונות נשיים.

שרה קורי. שי פרנקו,
שרה קורי/שי פרנקו

"למשל סרטן השד. נושא אחד מתוך רבים שמעוררים בי חרדה קיומית כנקבה" היא אומרת ואנחנו מזדהות "עבור נשים מסמלים השדיים את היכולת לטפל באחרים, יכולת להיות נחשקות ולהרגיש מיניות. אצלי זה הגיע בגיל יחסית מאוחר - 23-בעקבות חוויה מעצימה, ומאז אני חוגגת את הגוף שלי עם עצמי, מרגישה חזקה ויפה. מרגישה בוסית. בעזרת האומנות והקעקועים אני מנסה לגרום לנשים אחרות להרגיש ככה גם".

so ko מותג קוריאני, שרה קורי. חו״ל,
קוךלקציית המוצרים של SO.KO, בסניפים נבחרים של סופר פארם/חו״ל

קפסולת המוצרים כוללת זוג תיקי איפור מאוירים, כיסוי עיניים לשינה (המשמש גם כסרט לשיער בעת ניקוי פנים), ונר בניחוח אגס ואדמונית - בחירתה האישית של שרה, המעניק ניחוח מתוק ופירותי בחלל הבית.

מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO נולד לפני כשלוש וחצי שנים, והוא מזוהה עם קו מינימליסטי בגווני וורוד ולבן. תחת המותג נמכרים מוצרי טיפוח כמו סרומים, רפידות עיניים, מסכות לפנים ולשפתיים, רולרים לעיסוי, אבני גוואשה, ועוד. קו מוצרי הטיפוח של SO.KO מיוצר בקוריאה.

שירן אליצור, מנהלת פיתוח ויבוא מותגים ברשת סופר־פארם: "אנחנו רואים חיבור טבעי בין הערכים של שרה קורי לשל SO.KO, שבבסיסם עוצמה נשית, וביטוי עצמי, ושמחים שניתנה לנו הזדמנות לחבור אליה ולהציע לצרכניות שאוהבות את המותג, וגם את שרה, פריטים בעיצובה".

המוצרים בקולקציית SO.KO X שרה קורי:
מחירים: צמד תיקי ניילון באיורי שרה קורי, 24.90 ₪ , נר אגס ואדמונית, 300 גר', 39.90 ₪, כיסוי עיניים לבבות, 19.90 ₪

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully