סתיו. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 האח הגדול

הרעל הוורוד טועה: אברהם צריך להתגאות בחיזור שלו אחרי ספיר

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 15:53

סתיו עושה לאברהם שיחה על יחסיו עם ספיר ומבהירה לו שהחיזור שלו אחריה היה מוטעה, שספיר "התפשרה" עליו בבית האח הגדול ולא תמשיך עם זה בחוץ. כרגיל,היא טועה, מטעה ומרעילה, ג'ני דנסון מסבירה למה אברהם עשה הכל נכון, וממליצה לא לשאול יותר כלום את סתיו קצין

אורי נגר שי עופרי/רשת 13

"לא מאמינה" הודיעה סתיו לאברהם מה דעתה על מערכת היחסים שלו עם ספיר והאם יש לשניים סיכוי להחזיק מעמד בחוץ.

לצערו של אברהם, הוא עשה טעות ושאל את סתיו מה דעתה על מערכת היחסים שלו עם ספיר. לשמחתה של סתיו, זה נתן לה הזדמנות לעשות את שני הדברים שהיא הכי אוהבת - לקבל זמן מסך ולזרוע רעל וספק בתוך דייר אחר. רעל וספק שלאט לאט ינבטו, יתפתחו ויצמחו לכדי משהו שאי אפשר יהיה להתעלם ממנו.

משיכה? חשוב אבל פחות: מטפלת נתנה לנו נוסחה לזוגיות מוצלחת
אירוע הקוד לטלפון של יוסי קטן על סאגת קפריסין של מאי ומשה


כך קיבלנו את ההסבר של סתיו למה, לדעתה, מערכת היחסים של אברהם וספיר היא לא אמיתית, בעייתית, מזויפת ובעיקר לא תצלח את המעבר מבית האח הגדול לעולם האמיתי.


אירוע הקוד לטלפון של יוסי קטן על סאגת קפריסין של מאי ומשה
לא תאמינו איזה טרנד חוזר מהסבנטיז, ולא, זה לא מוקסין
הנהג צדק: לא רק הבנות באוטובוס צריכות לכסות את עצמן

סתיו. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
טועה, מטעה ורעילה/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

מסתבר שהבעיה העיקרית של סתיו היא עם העובדה שספיר לא התאהבה באברהם ממבט ראשון.
"אתה נדלקת עליה מהרגע שהיא נכנסה לפה וידעת שאותה אתה רוצה" היא מעלה את אברהם למעלה "והיא לא." היא מפילה אותו בבעיטה. "אתה חיזרת אחריה וזה עשה לה כיף ולאט לאט זה התפתח והיא נסחפה לזה" היא מפרטת תהליך לגיטימי, ריאלי ורגיל לחלוטין שאנשים עוברים מדי יום בדרך לזוגיות בריאה, רק שהיא עושה את זה באינטונציה של מכשפה שמערבבת שיקוי ואז מקנחת ב"היא סוג של התפשרה כי היא לא התאהבה מהרגע הראשון שהיא נכנסה לפה."

אם תשאלו את סתיו (ותעשו לעצמכם טובה - אל תשאלו את סתיו כלום) מצב בו צד אחד "נלחם" כדי לעניין את הצד השני או לחילופין פשוט מחזר אחרי הצד השני הוא מצב לא תקין וכזה שלא יכול להוביל למערכת יחסים בריאה. ממה שאני מבינה מהמניפסט הרעיל הזה הוא שסתיו חושבת שכדי להגיע לזוגיות שני אנשים צריכים להיכנס לתוך חדר, לראות אחד את השני ומיד להתאהב עד כלות נשמתם ללא כל אפשרות או רצון להבין מה מסתתר מאחורי החזות היפה.

אם חושבים על זה - זה די צפוי.

אחרי הכל הרי מדובר באישה שמקדשת את החיצוניות וחושבת שזה הדבר החשוב ביותר, ומצד שני מסתובבת בעולם לבושה בבגדים ופפיונים שנחשבים לשיא האופנה אצל כל ילדה בת 7. השילוב הזה בין אובססיה לחיצוניות לילדותיות, מייצר פנטזיה עקומה בה הנסיך והנסיכה רואים אחד את השניה ומתאהבים ממבט ראשון - ואחרי נשיקה אחת סוערת רוכבים יחד לעבר השקיעה וההאפי אנדינג, מתעלמים לחלוטין מדברים כמו אופי, התאמה, אמונות, סגנון חיים, העדפות, משפחות, הרגלים, דת, ציפיות לעתיד, מוסר עבודה, פתיחות, רגישות, אינטימיות או עוד 5,000 דברים נוספים שבונים מערכת יחסים בריאה, לבנה אחר לבנה, בדרך למשהו לא מושלם - אבל בהחלט שלם, ובעיקר בריא.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ספיר ואברהם. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
במקרה הזה, האהבה תנצח/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

אני מודה שממש ריחמתי על אברהם בשלב הזה - רואים על הפנים הנפולות שלו שהוא חושב על מה שסתיו אומרת ובדרך מתחיל לבטל את כל הטוב שהוא עשה בדרך לזוגיות שהוא כל כך מוקיר.

כי אברהם עשה הכל נכון.

הוא נדלק על ספיר ואז הוא התחיל לחזר. לאט, בעדינות וברגישות, בתהליך רגוע ושקט בו הוא גרם לה להרגיש טוב איתו ועם עצמה. בלי ללחוץ עליה, בלי לשפוך עליה מחמאות מיותרות או לגרום לה להרגיש לא בנוח ובעיקר עם המון שיחות ורצון להכיר אותה ולאפשר לה להכיר אותו יותר מכל אדם אחר. קוראים לזה אינטימיות, והיא אחד הדברים החשובים והחמקמקים ביותר במערכת יחסים - ההרגשה הזאת שהאדם שמולך חשוב לך יותר מכל אחד אחר כי הוא נפתח אליך וסומך עליך מספיק כדי לתת לך לראות את החלקים הכי עדינים ומכוערים ורגישים בו.

וזה מה שנשים מתאהבות בו. לא במחוות רומנטיות גרנדיוזיות, לא בכסף ובטח לא בפוזה, כמו שיכולנו לראות בשיחה בין שי לשניר, ואחר כך בין שי לאח הגדול - דווקא הרצון להיראות ולהיתפס הכי חזק והכי מגניב מורידים לשי וגורמים לה להעריך את שניר פחות. וזה מה שסתיו לא מבינה. כי מבחינתה דווקא הגרנדיוזיות, הזוהר והנראות הם החשובים, העולם הוא שדה קרב, אהבה היא אביזר להתהדר בו, והחלקים הרגישים הם משהו שצריך להסתיר ולהגן עליהם, או לחילופין, אם מישהו כבר מראה לה אותם, להחביא אותם עמוק עמוק בתוך הארון, איפה שהיא מחביאה קפה ושוקולד, ואז להשתמש באותן רגישויות נגד האדם הזה, רצוי כשהוא נמצא במקוםמ נמוך.

אני לא יודעת על מי ריחמתי יותר אחרי השיחה העצובה הזאת. על אברהם, שנראה מובס כי סתיו סובבה את המציאות שלו נגדו וגרמה לו להרגיש רע עם זה שהוא חיזר אחרי ספיר וזכה בה, תהליך שהוא אמור להתגאות בו, או על סתיו, שפשוט לא מבינה כנראה מה זה אהבה וזוגיות, והוכיחה לנו בפעם המיליון שלמרות שכולנו מנסים להגיד שהיא עוברת תהליך ומאחורי החזות המצועצעת מסתתרת אישה רגישה ומתוחכמת, מוכיחה לנו בפעם המי יודע כמה, שלפעמים קנקן פלסטיק ורוד הוא רק קנקן פלסטיק ורוד, ואולי לא צריך לחפש עמוק מדי בתוכו, כי הוא ריק.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully