הנערות שנדרשו על ידי נהג האוטובוס להתכסות בגלל בגדיהן
13.08.23. אלי אשכנזי
אלי אשכנזי

הנהג צדק: לא רק הבנות באוטובוס צריכות לכסות את עצמן

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 16:23

יחד עם כל עם ישראל המזועזע, גם אנחנו ראינו אמש את הסיפור של הבנות שחויבו על ידי הנהג להתכסות בשמיכות מגעילות בדרכן לכינרת, באמצע גל חום כי "זו מדינת היהודים". ובכן, האלפא גם צופה במהדורה, והוא משווה ומעלה - הנה עוד נשים שצריכות לכסות את עצמן

בווידאו: הנערות שנדרשו על ידי נהג האוטובוס להתכסות בגלל בגדיהן/אלי אשכנזי

הגבר הממוצע סובל מתסמונת המתחזה. למה הוא מתחזה אתן שואלות? לבן אדם נורמלי כמובן. המציאות העובדתית היא שכל גבר חי בעולם פנימי משובש של סטיות, כוחניות ושוביניזם. עם זאת, אנחנו הגברים לרוב מצליחים לרסן את עצמנו, ואף להגיע לתפקוד חברתי סביר. עוזרת לכך העובדה שהעולם מעוצב בדמותנו ובצלמנו.

אולם העמדת הפנים הזאת לא הרמטית, ומה לעשות, לפעמים מתפלק לנו. דוגמה נהדרת לכך היא נהג האוטובוס מאשדוד שאסף חבורת נערות שהיו בדרכן לכנרת. הנהג אמנם הסכים להסיע אותן, אך דרש כי ישבו מאחורה ויעטו על עצמן כיסוי הולם. הנהג צודק כמובן, שהרי הבנות צריכות לכבד את סביבתן: היות ואישה היא קודם כל אובייקט מיני רק לאחר מכן בן אדם, גבר עלול לראות אותן ולחטוא בחטא של איסור מחשבות זימה, שלא לומר שפיכת זרע לבטלה. משום כך, ועל מנת לא להכשיל גברים אקראיים בסביבתן, מוטב שנשים תמיד יחזיקו בתיק שלהן כיסוי כלשהו לעת צרה, על מנת שלא לפגוע בגברים.

המקרה באשדוד של אותן בנות הוא מקרה מובהק, שהרי הן היו בבגדי ים, וכך אפשר לראות שיש להן שדיים. אולם אותו נהג פילוסוף למעשה הבין נהדר את הצייטגייסט החברתי העדכני, ואף העלה למודעות נושא חשוב מאוד: כיסוי של נשים שלא מתאים לנו לראות במרחב הציבורי. בהתאם לכך, אני רוצה להציע קבוצות נוספות של בנות שרצוי וניתן יהיה להורות להן לכסות את עצמן לכשיידרשו לכך.

הביקורות קשות: "סתיו קצין לקחה את זה צעד אחד רחוק מדי"
כל מה ששניר היה צריך זה קצת טאף לאב? פחחח יצאה פשוטה
"ילדים זה נורא ואף אחד לא יגיד לכם את זה. מתחרטת"

הנערות שנדרשו להתכסות על ידי נהג אוטובוס בדרכן מאשדוד לכנרת. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
אותנו מעניין איפה השמיכות האלה היו קודם. איכסה/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

1. נשים שמנות
אישה אמורה להיראות טוב. אישה לא אמורה להיות שמנה, ואם היא שמנה, והיא לא מצליחה להפסיק לאכול, כנראה שאותה אישה לא צריכה לצאת הרבה מהבית כדי שלא תעשה נזק. אם היא בכל זאת מתעקשת לצאת מהבית, מוטב שתכסה את עצמה, כי היא עשויה לגרום לגברים מסוימים אי נוחות. העצה שלי לאותן נשים? אל תשקיעו בקריירה שלכן, בלימודים וכדומה. פשוט תרזו. תפנו לשם את כל האנרגיה שלכן, ורק אחר כך, אם נשאר, תתמקדו בדברים אחרים.

2. נשים שרואות כדורגל
את לא בן, נטע. אני לא קונה את זה שאת בן. מספיק עם השקר הזה: נשים לא צריכות לראות כדורגל. הן לא גדלו בעודן משחקות כדורגל, ולכן רגשית הן לא מסוגלות להבין את המורכבות של המשחק. זה נכון שבתקופת ילדותי ונערותי, כשהיו בוחרים שחקנים לקבוצות כדורגל למשחק כדורגל בשכונה, בדרך כלל היו בוחרים בי לתפקיד האפסנאי של הקבוצה. אבל עדיין, אני בן ולי מותר להתעניין ולאהוב כדורגל, בעוד לבנות לא מותר. אותו דבר תקף לגבי אוננות כמובן.

3. נשים שלא נראות טוב ופוחדות שיאנסו אותן
ישנה תופעה לא מספיק מדוברת, של נשים שמפחדות ללכת בלילה מחשש להטרדה מינית ותקיפה מינית. עם זאת, חשוב לדעת כי לא כל הנשים עשויות להיות מושא לאונס. אם אישה מבטאת חרדה מתקיפה, רצוי שאותה אישה תהיה מודעת גם לרמת האטרקטיביות שלה: יש נשים שבאופן ברור אינן שוות את ההטרדה, שלא לדבר על להשקיע אונס, ולכן זה חצוף מבחינתן להתהדר בנוצות לא להן. אם אישה שלא נראית טוב "פוחדת ללכת בלילה", אנא, הסירי דאגה מליבך.

4. נשים שמבקשות לכבות את המזגן
את יכולת להתכסות או להביא ג'קט, אבל אני כבר עכשיו לובש ג'ינס קצר וכפכפי טבע נאות, ועדיין אני מזיע מחום. מה אני אמור לעשות בדיוק? קחי איתך ג'קט, גם באוגוסט.

5. בנות שכותבות שהן מחפשות קשר רציני בטינדר
בהיותכן בנות, סביר שאף פעם לא יצא לכן לדפדף באסופת הבנות בטינדר. היות ואני אישית דפדפתי את כל טינדר, ואף הרחבתי את רדיוס הגילוי שלי לפאתי הגבול של ערב הסעודית, אני מחשיב את עצמי לבר-סמכא בתחום. לפיכך, אני בטוח בעצמי לגבי הקביעה הבאה: בערך 15% מהבנות בטינדר כותבות על עצמן משהו בסגנון "אני יודעת שטינדר חחחח אבל מחפשת קשר רציני". כאילו, די, תשבעי. ברור שאת מחפשת קשר רציני, את בת! חזקה שכל בת מבקשת קשר רציני, אין צורך לציין זאת. הרי את רק נוקשת באצבעותיך ואת יכולה למצוא משגל, אז למה לטרוח בכלל להיכנס לטינדר, אם לא לקשר רציני? מכל מקום, חלאס, המשפט הזה מפגר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
טלי גוטליב הגיעה לכינוס ראשי המפלגות,הכנסת, ירושלים. 14 ביוני 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
שמיכה יכלה לעזור/פלאש 90, יונתן זינדל

6. נשים שלא עושות שחי ורגליים
באיזה קטע אתן לא עושות שחי בדיוק? ורגליים? זה לא קשה, ובעיקר לא נעים לי להסתכל על זה. זה נראה מלוכלך, ואני מדמיין את השערות שלכן מתחככות אחת בשנייה. בבקשה להפסיק עם זה.

7. נשים שלא לוקחות גלולות
היות ואתן אלה שעשויות לסבול מהבעיה הביולוגית הנקראת היריון, רק ראוי שאתן תהיו אלו שאחראיות ליטול גלולות ולטפל בדבר הזה מראש. זה לא יפה לדרוש מגבר לעטות קונדום, מה שיגרום לו ליהנות פחות. נכון שיש כאלה שהגלולות פוגעות להן בחשק המיני והאיזון ההורמונלי שלהן, אולם אלו לא נשמעים כמו דברים כאלה חשובים, והם ממילא בטלים אל מול הנוחות של הגברים.

8. נשים שמדברות על הלידה שלהן
וואו, עברתן לידה. באמת, אירוע מיוחד. איך הצלחתן? רק חצי מהיונקים על כדור הארץ מאז ומעולם עברו זאת, ורובם אף שרדו לספר, שלא לומר, לחפור. אם כולן עושות את זה, כנראה שלא צריך להיות גיבורה גדולה כדי לעבור את זה לא? די, זה משעמם אותי.

9. נשים שעושות סטנדאפ
נשים הן אינן מצחיקות. זו עובדה ביולוגית. אפשר אולי לעשות סטנדאפ נפרד לנשים, על משקל כדורגל נשים, ולתת להן להתחרות בתנאים לא-שוויוניים. אבל לצפות מהן להצחיק כמו הגברים? הצחקתן אותי. כלומר, לא הצחקתן אותי. נו אתן מבינות כוסאמק.

10. טלי גוטליב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully