רוי רייניש. רן יחזקאל,
רן יחזקאל

"מישהו כנראה היה מתאבד אחרי שהיה קורא כתבה כזו על עצמו"

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 16:30

רוי רייניש, אק"א המודח השני מבית האח הגדול, מתקשה לשאת את התגובות למילותיו על נועה קירל בראיון שנתן בישראל בידור ומאשים את הכתבת. ובכן, היא גם עונה לו, ומסבירה את הטיעונים שהיתה רוצה שכן ייקח לתשומת ליבו, למרות העלבון

מי ומה זה דוש?/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

הי רוי, תאמין או לא, אני באמת מצטערת שאתה מרגיש כמו שאתה מרגיש עכשיו, בטח כשזה בגלל משהו שכתבתי - לא בכל כך הרבה השקעה, אגב, ודי בבדיחות הדעת. כמו שהראיון שלך היה משועשע ומבחינתי דווקא מודע לזה שהוא סוג של הטרלה, ככה גם הטקסט שלי נכתב בהומור ובהקצנה. והאמת היא שהיה לי ברור שכמי שכבר יודע מה זה פרסום ונכנס לריאליטי במטרה להתפרסם, אתה תדע להבין את ההומור ובעיקר תבין שהמילים והמעשים שלך יכולים לגרור תגובה.

הרשת כועסת על שלגייה של גל גדות שיוצא רק עוד שנה
נער ליווי חושף: זה מה שנשים באמת מחפשות אצל גברים
פחות כסף, יותר רגש: המתנות הכי מיוחדות של השנה


אבל כמו שאני דורשת את זה ממך, אני מבינה שגם הטור שפרסמתי הוא פומבי, ושגם לך יש ביקורת עליו. אז אני אשמח להסביר כמה מהטענות שאליהן כן התכוונתי ברצינות, ושלמרות שהן העליבו אותך, אולי אפשר גם ללמוד מהן משהו:

תגובת רוי רייניש לוואלה!. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
תגובת רוי רייניש לוואלה!/צילום מסך, אינסטגרם סטורי

כתבתי שאין לך קלאס ואתה צודק, זה לא יפה, אבל האופן שבו דיברת על לין אחרי היציאה מהבית היה לא מכבד. כמי שנערים רואים אותו ואולי לוקחים ממנו דוגמה, אני חושבת שכדאי להבהיר שלא מתנהגים ככה, אבל כמו שהיא סלחה לך, אפשר שגם אנחנו נצחק על זה ונלמד לפעם הבאה?

כתבתי גם שאתה דוש, וגם כאן, אני מבינה שהעלבתי ומתנצלת שוב, אבל כשאתה מסתכל על ההתנהגות שלך בבית האח מול לין, אתה לא מרגיש שהיה שם מקום לשיפור? מבחינתי, לכתוב את זה זאת הזדמנות לתת לכל גבר לבחון את ההתנהגות שלו ולכל אישה לזהות מתי מתייחסים אליה לא מספיק טוב. ואגב, כמה מחבריי הטובים ביותר היו דושים, זה לא סוף העולם. במיוחד אם מסכימים להסתכל לזה בעיניים, להודות בטעויות ולהשתדל לא לחזור עליהן. גם אני אשתדל להיות יותר עדינה להבא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אבל נשים רגע את ההומור בצד. הדבר היחידי שנכתב מבחינתי באמת ברצינות בכל הטור הזה היה הסעיף האחרון. ואתה יודע מה, אחרי התגובה שלך אני מבינה שיכול להיות שבאמת אמרת את המשפט הזה בתום לב ואתה לא מבין אילו טריגרים הוא יכול לעורר בכל אישה.

פשוט לנו יש מגבלה ביולוגית, שלכם, הגברים, אין.

אז אני אסביר, באמת מהלב: לנשים יש מגבלה ביולוגית, שלכם, הגברים, אין. זאת נקודה רגישה וכואבת שכל אישה כמעט מתמודדת איתה בצורה כזאת או אחרת. ובכל זאת, גברים משתמשים בזה בלי סוף, אם בצורה של איום - "חבל שאת אומרת לא כי השעון הביולוגי מתקתק" ואם בצורה של פיתוי, כמו שאתה אמרת.

???המשפט הזה, גם אם לא התכוונת להגיד אותו ככה, הוא באמת אכזרי.

תאמין לי כשאני אומרת שגם אם היית אחי הקטן הייתי אומרת לך את הדברים האלה, ולא פחות בחריפות - כי אני באמת עומדת מאחוריהם - ואם היית הולך ל"אחות הגדולה" במקום לאח הגדול, זה מה שהייתי רוצה שילמדו שם.

בברכה, הכתבת (?)

תגובתו של רוי כפי שנשלחה אלינו:

לצערי, הדברים שאמרתי בנוגע לשעון הביולוגי נערכו והמשפט הוצא מהקשרו. ההתייחסות שלי לשעון הביולוגי הייתה בדיחה שלי על עצמי שלא הראו בסרטון. אמרתי שאני תיכף בן 27 והשעון הביולוגי שלי מתקתק. זה נאמר בהומור ובכוונה לצחוק אך ורק על עצמי.

עם תגובה כזו, בסוף עד נתאהב בו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully