חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

זה לא מקסים ולא רומנטי: רון רוצה את הילד, את הזוגיות - פחות

אבי צדקה

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 16:51

בגלית אילנית נאמר שזה מקסים ורומנטי כשרון הציע לטל שתיכנס להריון כבר עכשיו, לפני החתונה ולפני ההחלטה. אבי צדקה לא חושב שזו מחווה רומנטית אלא עוד דרך של רון לשלוט על טל

חתונה ממבט ראשון: יוסי וחן בדרך לחופשה רומנטית/קשת 12

רון וטל עלו על הגריל של גלית ואילנית הפעם, והפאנל לא נשאר אדיש. אני מוכרח להודות שאני מאוד התחברתי לטל, משהו ברכות והנשיות שלה. יש בה איזה רוגע כזה. לרון לעומת זאת, ההייטקיסט המוצלח והמצליח שלא חווה מערכת יחסים רצינית הרבה זמן (מילים שלו) יותר קשה לי להתחבר, אבל הפאנל בשישי הפעם קצת הגזים.

אני אוהב לצפות בפרשנויות לפעמים אפילו יותר מהנושא עליו מדברים, לכן אני נהנה לצפות בגלית ואילנית בקשת 12 ביום שישי בצהרים. מעבר לעובדה שהתכנית הוקמה בשביל לקדם את חתונמי, ועל כך היא התוודתה באחת התוכניות, גלית ואילנית משתדלות להביא פאנל נשים מגוון של דעות בכל מיני מצבים, מערכות יחסים ושלבים בחיים.

הפאנל הקבוע כלל כמובן את גלית ואילנית ואת שתי פרשניות הבית יעלית ונורית גפן (אמא של) והיתה גם תוספת מרעננת של יועץ ומטפל זוגי ואישי.

הורים, אל תרגישו אשמים, כולם שונאים את הילדים שלהם
"הבקשה האחרונה של אשתי לפני מותה זעזעה אותי"
זו הפעם הראשונה שאנחנו רואות את שניר, ואפילו מבינות אותו

חתונה ממבט ראשון חתונמי. צילום מסך | קשת 12, עיבוד תמונה
חכו רגע, שנייה/עיבוד תמונה, צילום מסך | קשת 12

יעלית לא בזבזה דקה - זרקה אותנו לסיטואציה והעלתה את הקטע שגרם להרבה אנשים להרים גבה, נזכיר למי שלא בעניין של דמיון מודרך. הסיטואציה היא כזאת. אחרי יום כיף מפנק, באמת מפנק הכלל קמפינג, בשר, מצפה בכוכבים, מצפה בזריחה, התכרבלות בשמיכה "כמו שצריך" והרבה חפירות למצלמות בנפרד (כאילו מה, הם פשוט הלכו הצידה?), רון הפיל את הפצצה.

"תגידי טל", הוא שאל בתמימות: "יש לי שאלה. מה את אומרת על זה שנתחיל לעבוד על ילד לפני החתונה האמיתית שלנו?"

את התגובה המלאה של טל הסתירו קצת מאיתנו, היא בעיקר אמרה שהיא בהלם והיא שמחה שאפילו יש לה את האופציה הזאת עם מישהו, וזרקה משהו על "השגחה עליונה", וזה עוד שבתחילת הפרק אמרה: "איזה כיף זה התחלות? ריגושים פרפרים ארבעה חודשים ככה צריך לנצל."אז ככה מתחילים קשר חדש אנחנו מבינים? עם הריון?

הדיון התחיל סוער. גלית ישר הכריזה "אני מתה על זה, וחזרה על כך מספר פעמים ואף הוסיפה ש"זה אחד הרגעים הכי רומנטיים והכי מקסימים שראיתי בחיים שלי." וול, אני לא מת על זה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גלית גוטמן. קשת 12, צילום מסך
גלית גוטמן/צילום מסך, קשת 12

נזכיר שכיום גוטמן בזוגיות ליגאל אהובי, ויש לה גם שתי בנות מבעלה הראשון, הצלם זיו קורן חבילה שפירקה אחרי 17 שנה. אז ברומנטיקה היא מבינה וגם בזוגיות וגם בפירוק של זוגיות. אבל מה לעזאזל רומנטי ב- shotgun wedding?

אל תבינו לא נכון, אני גם בעד רומנטיקה וזוגיות, אבל ראבק, הם אפילו לא בסוף התהליך. טל יכולה עוד להגיד לרון שהתשובה שלה היא "לא" מהדהד בתום ה-42 יום, ואין זוגיות ואין כלום, ואם היא כבר תהיה בהריון? אני מסכים לחלוטין עם יעל הפסיכולוגית וגם עם מתי היועץ זוגי באולפן ש-30 יום זה לא מספיק זמן להכיר. יש לי חבר שעבר לגור עם חברתו (אשתו היום), אחרי 60 יום. מהלך גדול בזמן קצר, ועדיין, זה הפיך!

כמו שנורית גפן אמרה, ילד זה לא דבר הפיך, ואף פירטה שלפי דעתה: "לא מעניין אותו להתחתן, הוא רוצה את הילד. חדור מטרה לעשות ילדים." הבאת ילד לעולם? הוא שלך - ה"טעות" הזאת איתך לעד. ולמרות שילד הוא דבר נפלא, לגדל ילד בלי אבא, ילד שאולי גם דומה לאבא לא תרצי לראות, זה פחות נפלא.

בנוסף, זה גם קצת מזלזל בכל התהליך. הרי לכל זוג יש 42 יום בדיוק להחליט אם זה "זה", או לא. וגם אם ב-30 יום החלטתם, עדיין יש עוד 12 יום שבהם, כמו שהפרומואים מעידים, הכל יכול לקרות.

רון וטל. חתונה ממבט ראשון, קשת 12, צילום מסך
לחוצי ילדים. טל ורון/צילום מסך, חתונה ממבט ראשון, קשת 12

טל, ככל שעובר הזמן, מרגישה לי מתפשרת יותר ויותר, כמו בריב המפורסם על החברה שלה שרצתה שהיא תהיה "יותר עצמה", ורון בכוחניות גרס שצריך לזרוק את ה"טיפים" האלו לפח, ושהיא כבר עצמה. באמת רון? אתה מכיר אותה 30 יום, בחייאת. הרי אתם לא מצליחים אפילו להחליט על איפה תגורו וכבר חושבים על ילדים?

אני חושב שזו טעות חמורה מהצד של טל, וניסיון של רון לכבול אותה עוד קצת. אולי בגלל זה הוא לא אוהב "טיפים" של חברות שדוחפות את אפן. תנו לתהליך את הזמן שלו, תגיעו ל-42 יום, תעשו החלטה, וגם אם כן, עד החתונה יכולים לקרות המון דברים ובאסה לפוצץ את הכל, כשכבר יש ילד.

אז גלית (והאמת גם אילנית) חשבו שזה רומנטי, אבל יותר רומנטי זה להיות אנשים אחראים, לבחור מקום מגורים, לעבור אליו לכמה חודשים/שנים, להתחתן ואז, אם עדיין רוצים - רק אז לחשוב על ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully