אשה מאוננת בכסא. ShutterStock
ShutterStock

אם אין אני לי מי יביא לי? את התנוחה הפשוטה הזאת אסור לפספס

Sheee סקסי

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 14:21

הכירו את התנוחה שיכולה לקרב בין בני זוג וליצור סביבה אירוטית ביותר, והיא דווקא מה שבדרך כלל נעשה לבד. אוננות הדדית ואוננות קבוצתית הופכות לתרגול מיני פופולרי, גם כי זה יחסית מין בסיכון נמוך, וגם כי, ובכן, זה כיף

סיבות בגללן צריך להפסיק לצפות בפורנו/Minjae Cho

אוננות היא בעיקרון משהו שעושים לבד, כשאין אלטרנטיבה אחרת - או לפחות ככה אנחנו רגילים לחשוב, אבל לאוננות יש גם תפקיד זוגי לוהט - אם עושים את זה ביחד. אם אתם מחפשים לתבל את מערכת היחסים שלכם, לבנות סוג נוסף של אמון וחיבור עם בן הזוג, או סתם לחקור תחושות חדשות, אוננות הדדית היא בהחלט דבר ששווה לנסות ביחד.

"אוננות הדדית יכולה ליצור סביבה אירוטית ביותר, ולהגביר את המשיכה בין בני הזוג", מסביר ווייט, סקסולוג קליני מוסמך ו"זה יוצר חוויה משותפת למשהו שבדרך כלל נעשה בפרטיות, ולכן פותח דלת ויוצר אינטימיות בין בני זוג."

למרות שאוננות משותפת עשויה להישמע מעט מאיימת, צלילה לעולם הזה היא חוויה מתגמלת המאפשרת לכל אחד לחוות הנאה, ולהתבונן בהנאה של השני באופן שסביר להניח שיחדש לכם.

"לכאורה": הרב פגע מינית בעשרות נשים. העדויות מצמררות
שכחת מהחג ילדה רעה של טיקטוק? הצילי את הפאסון ברגע האחרון
המיליון של מעתוק הוא זכייתה של התקוה - אולי לא הכל אבוד

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

יתרונות האוננות המשותפת

אוננות הדדית יכולה להיראות כמו התבוננות בתורות אחד על השני מאוננים, או בו-זמנית לצפות אחד בשני מאוננים. יש אנשים שמשתמשים באוננות הדדית ככלי חיבורמערכות יחסים למרחקים ארוכים כאשר הם לא יכולים להיות ביחד פיזית. אחד מהיתרונות הוא שזהו תרגיל שמקורו באהבה עצמית, הפגיעות של אוננות ליד מישהו אחר יכולה לשמש להעמקת הקשר בין האוהבים, וליצור סביבה ייחודית שבה אתה והשותף שלך יכולים לחוות מעט מציצנות בהסכמה.

"כאנשים, אנחנו אוהבים להיות עדים להנאה אצל אחרים. זו השתקפות של איך שאנחנו עשויים להיראות ולחוות כשאנחנו בלהט ההנאה שלנו, מכיוון שלעתים קרובות אנחנו לא זוכים לראות את זה בעצמנו", אומר הסקסולוגית ג'וי ברקהיימר.

והחלק הכי טוב הוא שהאפשרויות של אוננות הדדית הן די אינסופיות. זה יכול לשמש כמשחק מקדים או כאירוע מרכזי, זה אלטרנטיבה מצוינת למי שלא נהנה מחדירה, וזו גם דרך בטוחה יחסית לחקור קינקים.

בנוסף, "כאשר זוגות או קבוצות חוקרים יחד אוננות, זה מאפשר לבני הזוג להתכוונן ל'מפות ההנאה' האישיות שלהם ובמקביל גם להתבונן במה מדליק את בן הזוג ואת חווית ההנאה הייחודית של בן הזוג שלהם", מסביר ווייט. במילים אחרות, ככה אתם יכולים ללמד את בן/בת הזוג איפה לגעת בך בלי לדבר יותר מדי.

ברמה המעשית יותר, אוננות הדדית פירושה שאנשים לא מחליפים נוזלים (או באים במגע עם נוזלים מיניים של אנשים אחרים), מה שמבטל את האפשרות של STI או הריון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
זוג מענג זה את זו במיטה. LightField Studios, ShutterStock
זוג מענג זה את זו במיטה/ShutterStock, LightField Studios

טיפים לאוננות הדדית

צרו אוירה
כמו בכל סוג אחר של סקס, עבודת הכנה קטנה תגיע רחוק. מה שהכי גורם לך להרגיש בנוח כשאתה מאונן - צעצוע מסוים, חומר סיכה, מוזיקה או מגבת - וודאו שהם בהישג יד. אם אתם אוהבים להאזין או לצפות פורנו בזמן אוננות, שאלו את בן/בת הזוג שלך אם הם יהיו פתוחים לעשות זאת גם במהלך האוננות ההדדית.

FaceTime
אם אינכם נמצאים פיזית ביחד טלפו הוא פתרון מעולה - הציבו אותו מולכם ושבו עם הפנים למצלמה. אל תהססו לכרוע, לעמוד או לנוע מול המצלמה בזמן האוננות. רק הקפידו להיות ברורים לגבי החוקים כי ממש קל לעשות צילומי מסך או להקליט מסך. וודאו שאתה סומכים זה על זו לפני שאתם קופצים למשחק.

קצת דירטי טוק
ספרו לבן הזוג כמה הוא סקסי או כמה משהו מרגיש טוב, כי זה מאד ישפר את החוויה. אם הוסכם מראש, תוכלו גם לתת אחד לשני הנחיות כיצד והיכן לגעת אחד בשני, או להשתמש באביזרי מין. אל תתביישו. צעצועים מסוימים מופעלים באאמצעות פליקציה, כלומר אתם יכולים לשלוט בעוצמה, המהירות והתבנית של ההנאה אחד של השני מהטלפונים שלכם.

טיפים לאוננות קבוצתית

כן, גם כזה דבר יש.
בדינמיקה קבוצתית, אותם כללים חלים - היו תקשורתיים, השיגו הסכמות, הכינו בהישג יד צעצועי מין וחומרי סיכה, והיכנסו לתנוחה נוחה. כשאתם מוכנים להתחיל, ברקהיימר ממליצה לשכב אחד ליד השני במעגל, מה שייתן לכל הצדדים את היכולת לראות את הכל מכמה זוויות שונות. במהלך, תקשרו אחד עם השני לגבי איך הכל מרגיש ומתי אתם קרובים לאורגזמה.

רק זכרו שלמרות שאוננות הדדית היא דבר בטוח יחסית, כשיש נוזלי גוף, יש פוטנציאל להדבקה של מחלות מין ומחלות בכלל. אם מחליטים לשלב נגיעה זה בזה במהלך התרגול שקלו להיבדק באופן עקבי כדי לוודא שהכל תקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully