האפי למון
מארזים לראש השנה. ערן סלם,
ערן סלם

שכחת מהחג ילדה רעה של טיקטוק? הצילי את הפאסון ברגע האחרון

Sheee ביוטי

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 11:51

ארוחת החג עוד רגע מגיעה, ואת, ילדה רעה של טיקטוק, לא קנית מתנה למארחת, לאמא שלך, לאחיינית או חמור יותר - למשפחה של בן הזוג. כמובן שאת יכולה להתחיל לחפש רעיונות בראש, אבל יותר קל לגלול פה ולמצוא מארז שווה ומשתלם שיציל לך את הפאסון

סנהדרינק תכנית ראש השנה התשפ"ד/וואלה+

אם לא שכחת שהחג מתקיים בעוד ארבעה ימים את כנראה ישנה במיטה עם הקלנדר, וכל הכבוד על זה. לנו, לעומת זאת, זה לגמרי ברח מהראש, וגם המתנות שהיינו אמורות לקנות למארחת, לאמא, לדודה, או לסבתא של הבן זוג עדיין לא נרכשו.

מה עושים? ובכן, ברגע האחרון לא חייבים להתפשר על איכות המתנה, וביננו, מי לא תשמח לקבל איזה מארז טוב? יש לנו הרבה טיפוח, קצת יין, ואפילו קצת סירים. בטוח תוכלו למצוא כאן משהו שמתאים. אנחנו מצאנו.

תהיי יפה ותחסכי: לק ג'ל מהמם ומעוצב לבד בבית, ב- 30 שקלים
נוזלות וטוב להן: נשים שמחבקות את טרנד הוסת המזרזפת
נשים נמוכות מעדיפות לצאת עם גברים גבוהים ולהיפך - מחקר

מארז HAPPY LEMON

האפי למון
מארזים לראש השנה. ערן סלם,
האפי למון מארזים לראש השנה/ערן סלם

לשנה טובה באמת, המארז הזה הוא פתיח לא רע בכלל. HAPPY LEMON מציעים מגוון רחב של מתנות ומארזים, למשל מארז מיקונוס הכולל כלי קרמיקה בסגנון יווני, בצבעי כחול לבן. המארז כולל שתי קערות סלט, שתי קערות קטנות, שתי קעריות לדבש ושתי צלוחיות ב-99.90 ש"ח, מארז שוק - הכולל סלסלת שוק, פרחים, ואזה ונר ארומטי ב- 129.90 ש"ח, או מארז אווירה הכולל ואזה קרמית בעיצוב נורדי עם פמפס, מפיץ ריח, נר ריחני משולבים בתוך מגש קש עם ידיות מעץ וכרטיס ברכה חגיגי ב 149.90 ש"ח ועוד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

DE KAS PARIS

דה קאס
מארזים לראש השנה. דה קאס פריז,
דה קאס מארזים לראש השנה/דה קאס פריז

מארז ניס, ריחות מדהימים שממלאים את החלל באווירה יוקרתית של חופשה בריזורט. המארז מכיל מגש בטון, שלושה נרות יצוקים בצורת קונוס, דיפיוזר עם כלי זכוכית מעוצב ושלושה נרות זכוכית מוזהבים. מחיר: 580 ש" במקום 780 ש"ח

קוק אנד בייק
מארזים לראש השנה. יח״צ,
מארז קוק אנד בייק/יח״צ

SAFARI ROSO קוק אנד בייק

מארז כולל סיר 20 ס"מ וסיר 24 ס"מ, בציפוי שיש איכותי ובגוון שיכניס טאץ' ייחודי למטבח (סיר ורוד מישהי? כן!) הסירים בעלי ציפוי נון-סטיק בעל 3 שכבות השומר מפני הידבקות המזון לתחתית הסיר וידיות סיליקון מבודדות חום לשימוש נוח ובטוח. מתאים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה. כל המוצרים מבית Roso מיוצרים ללא PFOA, עופרת או קדמיום. ניתן להשיג בצבעים ורוד בייבי, בז', שמנת ואפור. מחיר מבצע לחג 159 ש"ח במקום 899 ש"ח.

מארז טיפולי לשיער, Saphira

ספירה
מארזים לראש השנה. חו״ל,
ספירה מארזים לראש השנה/חו״ל

Saphira הוא מותג הפרמיום הבינלאומי הראשון שפיתח מוצרים לטיפוח השיער המבוססים על קומפלקס ייחודי של 26 מינרלים, שהושק בארץ לא מזמן. המותג מביא מבחר עשיר של מוצרים טיפוליים ומקצועיים לטיפוח, הזנה, ריכוך והגנה של השיער, מבוססים על רכיבים טבעיים, ואינם מכילים סולפטים ופראבנים.
המארז כולל את המוצרים: Mineral Mud Hair Mask - מסיכה לשיער בטכנולוגיה ייחודית הממזגת ריכוז מוגבר של 26 מינרלים עם תמצית קרח ואפר וולקני מעניקים לחות ומזינים את קווצות השיער. The One- מסיכה לשיער בתרסיס עם 26 מינרלים פעילים מים המלח הממזגת יתרונות מרובים למוצר אנטי קרזול, הגנה מפני חום, משפר צבע, מוסיף ברק, מתקן קצוות מפוצלים ומוסיף נפח ה-One מושלם לכל סוגי השיער. מחיר- 271 ש"ח. להשיג בחנות הדגל או באתר האונליין.

טיפוח ותזונה, Feel it

פיל איט
מארזים לראש השנה. אסף לוי,
פיל איט מארזים לראש השנה/אסף לוי

לרגל החגים יושק מארז מתנה מעוצב וחגיגי הכולל מוצרי טיפוח וטואלטיקה אישיים, מקו הייצור של חברת דה איי ברנד והמותג פיל איט. המארז כולל תחליב טיפוח לשיער 'גלואו איט', שמן לשיער 'גרואו איט', מלח אמבט, סבון מוצק בתוספת שיבולת שועל, חליטת צמחים, מסרק במבוק טבעי, גומיות משי לשיער בגוון ניוד ומסרק סיליקון איכותי, המסייע בהזרמת הדם לקרקפת. למארז זה ניתן לצרף תוספי תזונה וויטמנים מבית דה איי ברנד, בניהם: פיל איט לשיער לנשים, פיל איט לשיער לגברים וקאלם איט לסטרס ושיפור מצב הרוח. מחיר: 399 ש"ח, להשיג באתר החברה.

LASHES TO LIPS KIT, מאק

מאק
מארזים לראש השנה. חו״ל,
מאק מארזים לראש השנה/חו״ל

קיט למראה מהמם ברגע. מכיל M·A·C Stack -מסקרה בגודל מיני למראה ריסים מלא נפח ואורך יוצא דופן, ניתנת לבנייה ללא היווצרות גושים, Prime Lip and Matte Lipstick - פריימר לשפתיים נטול צבע, המחליק על השפתיים ומעניק בסיס מושלם לשפתון, ו-Matte Lipstick שפתון מאט בפורמולה עשירה וקרמית המחליק בקלות על השפתיים ובעל גוון עוצמתי. הקיט מוצע בשלושה גוונים- אדום, ניוד, ורוד. מחיר: - 240 ש"ח, להשיג בחנויות ובאתר.

טיפוח, דרמלוג'יקה

דרמלוג'יקה
מארזים לראש השנה. חו"ל,
דרמלוג'יקה מארזים לראש השנה/חו"ל

שלושת תכשירי הדגל בגודל מלא ב- 20% הנחה לעומת רכישה כבודדים. ערכה חסכונית במיוחד המכילה את שלושת תכשירי הדגל של המותג בגודל מלא. התכשירים במארז מיועדים לניקוי יסודי ועמוק של העור ולהסרה יומיומית של תאים מתים לשמירה על עור חלק, זוהר ובריא מתמיד. המארז מכיל את פרקלינס תכשיר קדם ניקוי להמסת הלכלוך והאיפור מהעור, ספיישל קלינסינג ג'ל ;ג'ל עדין לניקוי עמוק ואנטיספטי של עור הפנים, דיילי מיקרופוליאנט; פילינג האורז האייקוני. מחיר: 593 ש"ח(במקום 741 ש"ח), להשיג באתר.

מרוקן אויל
מארזים לראש השנה. חו״ל,
מארז MOROCCANOIL/חו״ל

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil, משיקה מארזים יוקרתיים במהדורה מוגבלת במיוחד לחג, המגיעים באופציות שונות בהתאם לסוג וצורך השיער, ארוזים בתיק מהודר. כל מארז מכיל צמד שמפו ומרכך, לצד מוצר הליבה של Moroccanoil - השמן הטיפולי המקורי וקרם ידיים מועשר בלחות והזנה - מתנה! בכל ערכה.

שמפו מעניק לחות 250 מ"ל ,מרכך מעניק לחות 250 מ"ל ,שמן טיפולי 25 מ"ל , קרם ידיים Fragrance Original 100מ"ל. מחיר: 240 ש"ח, להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ, ובאתר החברה.

מארז טיפוח, היקארי

היקארי
מארזים לראש השנה. סטודיו היקארי,
היקארי מארזים לראש השנה/סטודיו היקארי

ערכת הטיפוח מבית היקארי כוללת 3 מוצרים לטיפוח יומי, פרי פיתוח מדעי, לחידוש, המרצה והזנת העור. הערכה כוללת תיק מהודר רב שימושי ובו: Lumin Eye - קרם עיניים פעיל לשיפור מראה של קמטוטים, אפרוריות ומראה עייף. Snow White, קרם לצמצום כתמי גיל הקיימים בעור ומעכב יצירת כתמי פיגמנטציה עתידיים. הקרם מזין ומגביר את רמת הלחות ומסייע בהחלקה והפחתה של קמטוטים בעור. משפר את מידת המיצוק והאלסטיות של העור. Night Dream קרם לילה, תכשיר חדשני המכיל מרכיבים פעילים המסייעים להתחדשות ושיקום העור בזמן השינה בלילה. מחיר: 659 ש"ח (במקום 1,290) להשיג באתר

בישום, לליק לאמור

לליק
מארזים לראש השנה. חו״ל,
לליק מארזים לראש השנה/חו״ל

מארז המכיל לליק לאמור סט לאישה א.ד.פ 100 מ"ל + תחליב גוף 150 מ"ל, במחיר של 412.50 שח במקום 550 ש"ח. בנקודות המכירה ברשתות הפארם, בפרפומריות ובבית המרקחת הנבחרים, ובאתר

TAKE IT WITH YOU לנסיעות

טייק איט
מארזים לראש השנה. אורי גרון,
טייק איט מארזים לראש השנה/אורי גרון

הקוסמטיקאית טלי אשכנזי קוסמטיקאית עם מארז הטיפוח TAKE IT WITH YOU. סבון פנים, סרום ויטמין סי, קרם עיניים למיצוק ושיפור כהויות בעור סביב העיניים וקרם לחות עם חומצה היאלורונית, בבקבוקונים של 15 מ"ל כל אחד. מחיר הערכה: 179 ש"ח. להשיג בעמוד הפייסבוק ובעמוד האינסטגרם.

לחות, 417

סט לחות מינרל 50 מ"ל + קרם דיטוקס 20 מ"ל, קרם לילה מינרלי דיטוקס 20 מ"ל: קרם לילה מזין במיוחד המעניק לעור מראה בריא, רענן וחלק. מבוסס על קומפלקס מינרלי ייחודי המשלב את הויטמינים A B E ו-F עם תמצית צמחים ומינרלים מים המלח, מועשר בשמן אבוקדו ותמצית קמומיל להזנת העור. קרם לחות לפנים לעור רגיל עד יבש 50 מ"ל. מחיר 229 ש"ח, להשיג ברשת סופר פארם

אנטי אייג'ינג, סבוקלם

סבוקלם
מארזים לראש השנה. סבוקלם,
סבוקלם מארזים לראש השנה/סבוקלם

מארז אנטי אייג'ינג לשגרת טיפוח בוקר וערב מפנקת במיוחד, שגרת הטיפוח האידיאלית לעור רגיל - יבש ולעור בוגר. מחיר 199 ש"ח, או מארז קלאסיק לטיפוח יום-יומי של עור הפנים והגוף השילוב המושלם להזנה יום-יומית של עור הפנים והגוף. מחיר 189 ש"ח, להשיג באתר סבוקלם וברשתות הפארם

יין, טפרברג

טפרברג
מארזים לראש השנה. יקב טפרברג,
טפרברג מארזים לראש השנה/יקב טפרברג

"יקב טפרברג" מציע מגוון מארזי חג המשלבים מגוון יינות עם מוצרים איכותיים להשלמת החוויה. מארז INSPIRE - מארז זוגי עם מחדרר יין, המארז מכיל בקבוק קברנה סוביניון & מרלו ובקבוק ויוניה & פרנץ' קולומבר & שנן בלאן ב-120 ש"ח. IMPRESSION - מארז זוגי עם כוס תרמית ליין או שתייה חמה, מכיל בקבוק של קברנה סוביניון & מרלו ובקבוק של סוביניון בלאן & שרדונה - מחיר: 100 ש"ח. להשיג בחנויות

אנטי-אייג'ינג, מרינה לנדאו

מהות, מרינה לנדאו
מארזים לראש השנה. דג הזהב,
מהות, מרינה לנדאו מארזים לראש השנה/דג הזהב

מארז אנטי אייג'ינג לשנה החדשה של מותג הפרימיום MAHUT של ד"ר מרינה לנדאו: סרום אנטי אייג'ינג המכיל רטינול ותערובת של ויטמינים פעילים, עם קרם לחות משקם מחסום אפידרמלי בהתאמה אישית - במחיר 760 ש"ח (במקום 950 ש"ח). להשיג אצל הסקין תרפיסטיות המורשות

וולנס נשי, MY SHEMEN

מיי שמן
מארזים לראש השנה. other planet,
מיי שמן מארזים לראש השנה/other planet

ערכת הוולנס של MY SHEMEN עם שלושה מוצרים מבוססי שמן קנאביס בשילוב קומפלקס שמנים טבעיים - סרום גוף, שמן בוסטר ושמן פלז'ר לאישה. במחיר מיוחד 499 ש"ח (במקום 597 ש"ח) להשיג באונליין של סופר-פארם, באתר המותג ובחנויות הטבע הנבחרות.

RESTART, אלטמן

אלטמן מארז. אלטמן,
אלטמן מארז/אלטמן

מארז עם מה שצריך כדי לפתוח את השנה באנרגיות מחודשות. מכיל 2 פרוביוטיק שייפ המסייע לחזרה לגזרה היחיד עם הזן הפרוביוטי ™B-420. הגאמיס - השלמה תזונתית למי שלא יכולה לצרוך או מתקשה להתמיד בנטילת תוספי תזונה לבליעה. גאמסי ביוטי מיועד לתמיכה בבריאות העור, השיער והציפורניים.
גאמיס אנרג'י מיועד להגברת האנרגיה

בישום וטיפוח, לנקום

מארז לנקום. חו״ל,
מארז לנקום/חו״ל

לנקום משיקה מארז טיפוח חגיגי של סדרת הפרימיום היוקרתית אבסולו, המסייעת לחידוש העור והענקת מראה זוהר. המארז מכיל את קרם אבסולו סופט במרקם קליל לטיפול בסימני הזדקנות העור (60 מ"ל וגם 15 מ"ל), קרם אבסולו במרקם עשיר לטיפול בסימני הזדקנות העור (15 מ"ל) , קרם עיניים אבסולו (5 מ"ל).
מחיר: 944 ש"ח.

מארז מסדרת הבושם האייקוני IDOLE מכיל בושם אידול א.ד.פ. בגודל 100 מ"ל, קרם לחות מבושם לגוף בגודל 50 מ"ל, א.ד.פ בגודל מיוחד 10 מ"ל ומסקרה לאש אידול בגודל מיוחד 2.5 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן ,BE ואפריל ובפרפומריות מובחרות

מארזי בישום, YSL

מארז YSL. חו״ל,
מארז YSL/חו״ל

מארז בישום לנשים מון פריז: בושם EDP 90 מ"ל, 10 מ"ל, קרם גוף 50 מ"ל - 419 ש"ח, להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות. מארז בישום לגברים בושם Y: Y EDP 100 מ"ל, ג'ל רחצה 50 מ"ל, 10 מ"ל - 439 ש"ח. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully