מניקור, פרנץ'. Giphy
Giphy

תהיי יפה ותחסכי: לק ג'ל מהמם ומעוצב לבד בבית, ב- 30 שקלים

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 14:48

גם אתן תלויות במניקור לק ג'ל אצל מישהי שמנהלת לכם את הלו"ז ולוקחת לכן מאות שקלים על כל פגישה? מויו לונדון הביאו פתרון גאוני, שאתן יכולות לעשות לבד, ויעלה לכן כמה עשרות שקלים למפגש. עם עצמכן, בבית

מדבקות ג'ל/יח"ץ מויו לונדון

ההתמכרות הזאת ללק ג'ליסטית שלי עולה לי לא מעט כסף. כמובן שהיא שווה את זה, כי היא מצוינת, וגם מצחיקה, שזה בונוס, אבל נגיד שאני נוסעת לחופשה ארוכה, הצורך ללכת אליה אחת לשבועיים כדי לתקן, להוריד או לעשות פעולה כלשהי, הוא פשוט מעיק.

אז מצאתי אלטרנטיבה, ולא - לא למרוח לעצמי לק רגיל, שנראה מזעזע כשאני מורחת לעצמי, שלא לדבר על זה שאחרי יומיים הוא כבר נדפק בצורה כלשהי וצריך לתקן, להוריד או להסתובב מוזנחת ולהתבאס. זה גם לא לוותר על ציפורניים מטופחות, ואפילו יותר מזה - הפיתרון שמצאתי מאפשר לי לעשות לעצמי מניקור סביר ומעלה, באמצעות מדבקות ג'ל, שלא דרוש בשביל לתפעל אותן אפילו גרם של כשרון. שזה בדיוק מה שיש לי בנושא הזה - גרם של כישרון. שימו לב:

מדבקות ג'ל, מויו לונדון. חו"ל,
מדבקות ג'ל, מויו לונדון/חו"ל

מדובר במדבקות של מויו לונדון, אלה שהביאו לנו גם את החותמות, וקוראים להן ג'ל ניילז סטריפ, ובניגוד לחותמות שדורשות יד יציבה יותר משלי, המדבקות האלה לא דורשות שום מקצועיות, והתוצאה נראית מקצועית לגמרי.

אפשר לעשות את זה בבית, לבד, או אפילו בחופשה, בזכות המנורה המקצועית הפיצית שלהם, שעולה 59 שקל, ושוקלת 20 גרם בערך, כשכל התנאים שצריך זה שולחן ושקע חשמל למנורה. לא צריך למרוח טופ, לא צריך למרוח בסיס - רק ציפורניים נקיות, ואם את משקיענית אז תדביקי אחרי שעשית להן מניקור בסיסי. את מקל דחיפת העור והפצירה את מקבלת בתוך סט המדבקות שעולה גם הוא 59 שקלים, ומספיק לשני סשנים של הדבקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מדבקות ג׳ל. באדיבות המצולמים
עשיתי לבד. עם אפס כישרון - דמייני מה את תוכלי לעשות/באדיבות המצולמים

המנורה הקטנה חמודה רצח, וכל מה שצריך זה לרכוש אותה חד פעמית, ומדי פעם להתחדש בסט מדבקות ג'ל ואת מסודרת. המדבקות מביאות איתן עוד יתרונות - הן יורדות בקילוף ובלי נזק לציפורניים, לא צריך מכונת שיוף והשריות מזיקות באציטון ונייר כסף, וזה מחזיק כשבועיים - לפעמים אפילו יותר.

למשל, בדיוק אתמול עשיתי לעצמי בסלון תוך כדי צפייה בטלויזיה את הציפורניים האלה, באפס מאמץ. לא יודעת מה אתכן, אבל בשבילי מדובר בהצלה. פשוט מדביקים על הציפורן הנקיה את המדבקה בגודל המתאים, מותחים אותה היטב, גוזרים את הקצה, משייפית מעט, וכך כל היד. כשאת מסיימת, מכניסה,אותה מתחת למנורה לדקה.

אחרי הייבוש במנורה, משייפים את הקצוות שנשארו, וזהו.

לפרטים נוספים ורכישת מדבקות לחצי כאן

נשים נמוכות מעדיפות לצאת עם גברים גבוהים ולהיפך - מחקר
להניק בציבור זה בסדר - פשוט אדם תמיד מדיפה ניחוח של צומי
"תפסתי את האקס בוגד בי אז 'דפקתי' את אחותו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully