אישה יפה טיפוח פנים. ShutterStock
ShutterStock

אפרפרה ורע לך? הגיע הזמן להבין מה לא עובד עם הפרצוף שלך

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 18:29

סדרת NEW AGE G4 החדשה מבית מותג הדרמו-קוסמטיקה GIGI פותחה על ידי כימאים ודרמטולוגים סדרת המוצרים מחזקת ומשלימה את רובד החיידקים הטובים, ומשקמת את מחסום העור

מותג הקוסמטיקה מעבדות GIGI משיק עידן חדש של טיפוח העור, עם סדרת דגל אפקטיבית במיוחד
מראה חלק וצעיר יותר של עור הפנים, בבית. זו הבשורה של סדרת NEW AGE G4 החדשה מבית מותג הדרמו-קוסמטיקה GIGI. הסדרה פותחה על ידי כימאים ודרמטולוגים של צוות הפיתוח הביתי של המותג לאיכות מקסימלית. סדרת המוצרים מחזקת ומשלימה את רובד החיידקים הטובים וכך משקמת את מחסום העור שעלול להיפגע מסטרס, שימוש לא נכון בתכשירי טיפוח או העדר שגרת טיפוח נכונה ומדויקת לצרכי העור ,נזקי השמש והזדקנות כרונולוגית המשפיעה ישירות על תפקוד ונראות העור.

טיפוח העור הפך לחלק משגרת היום של כל אחת מאיתנו ולכן טיפול פנים איכותי הוא ללא ספק חובה. במיוחד עכשיו כשהעונה החמה מתחילה והעור שלנו זקוק ללחות וטיפוח. מעבדות GIGI מציעות טיפול קוסמטי חדשני בעזרת הסדרה החדשה, במגוון הקליניקות המורשות. טיפול, שניתן להמשיך גם בבית בעזרת מוצרי הסדרה, אשר מוצעים לקהל הרחב.

הטיפול מתאים לכל הגילאים, סוגי העור, ומעניק תוצאה מיידית של מיצוק והחלקת מרקם העור כבר לאחר הטיפול הראשון תוך כדי חווית ספא חלומית ומפנקת.

התאמה של שונים מול התאמה של דומים - האם הפכים באמת נמשכים?
1 מ-8 נשים בלבד מגיעות לאורגזמה בכל סקס. השאר עושות את זה
"לכאורה": הרב פגע מינית בעשרות נשים. העדויות מצמררות

ג'יג'י סדרה לתיקון מחסום העור. סשה דובינסקי,
NEW AGE G4 הסדרה/סשה דובינסקי

סדרת מוצרי הדגל החדשה, מציגה חידוש של ממש בתחום הדרמו-קוסמוצבטיקה ומאפשרת לקהל הרחב להנות ממוצרים אפקטיביים ופעילים, ברמה של מוצרים מקצועיים ולהמשיך את טיפולי הקליניקה, בבית. פעילות סדרת המוצרים, מתמקדת בכל שכבות העור להגברת תהליכי יצירת תאים שמירה על שלמות המחסום העורי לבניה מחודשת של מוצקות, גמישות ושיפור נראות העור.

הסדרה משפיעה על כל שכבות עור הפנים: המיקרוביום, המחסום האפידרמלי, האפידרמיס ושכבת הדרמיס גם יחדיו. בסדרה מככב קומפלקס המרכיבים הייחודי של GIG: P.C.M™ המורכב מ21 רכיבים פעילים. מבנה הקומפלקס הייחודי משלב פפטידים, סרמידים לצד מרכיבים ביו-טכנולוגים חדשניים אשר תורמים לבניית מעטפת הידרוליפידית.

איכות חסרת פשרות
הסדרה עברה סדרת בדיקות קליניות ודרמטולוגיות במעבדותHEMILTON באירופה על מנת להבטיח את איכות ואפקטיביות סדרת המוצרים. בין הבדיקות, נבדק עומק הקמטים לפני ולאחר שימוש, רמת הלחות בעור ומידת המוצקות. בעזרת מבחנים אובייקטיבים אלו, משיג מותג GIGI תו איכות בין לאומי.
PCM™ Complex
Peptides + Ceramides + Matrix : קומפלקס חדשני וייחודי למעבדות GIGI הפועל בכל שכבות העור להגברת תהליכי יצירת תאים וסיבים חדשים, שמירה על שלמות המחסום העורי ועל רשת המטריקס המקשרת ותומכת במבנה העור, לבניה מחודשת של מוצקות, גמישות ומראה חלק וצעיר יותר של עור הפנים.

ג'יג'י סדרה לתיקון מחסום העור. סשה דובינסקי,
גלואו אפ סרום NEW AGE G4/סשה דובינסקי

מוצרי קולקציית G4

GLOW SERUM
סרום ג'ל עדין המחזק את סיבי הקולגן, מעניק לחות ותורם למיצוק העור. הסרום תורם להתחדשות מואצת ומייצר אפקט הרמה מצטבר בשימוש יום יומי בתכשיר. בשימוש יומיומי מעניק התכשיר מראה זוהר, חיוני וחלק יותר לעור.

DAY CREAM SPF 20
קרם לחות במרקם קל, עשיר בחומרים פעילים אשר מחדשים, משקמים, מזינים וממצקים את העור תוך מתן הגנה נוגדת חמצון. הפורמולה מבוססת על טכנולוגיה המשלבת סרמידים, חומצה היאלורונית ופפטידים הפועלים לעומק העור. מכיל בנוסף קומפלקס שמנים צמחיים המסייע להרגעה ומעניק תחושה רכה וקטיפתית לעור.

אופן השימוש: למרוח בסיום הטיפול מעל SERUM GLOW על כל אזור הפנים, הצוואר והמחשוף. לעסות עד לספיגה מלאה.

MEGA OIL SERUM
סרום בריכוז גבוה של שמנים ממקור טבעי, המזינים את העור במרכיבים חיוניים ומעודדים ייצור אנרגיה להשגת מראה בריא וחלק יותר. הסרום מכיל מיצוי שמנים של דובדבן, גזר, מנדרינה ומלפפון, המכילים ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. הסרום עוזר לעורר עור בעל מראה עייף ומסייע בשיפור מראהו.
לא מתאים לשימוש בהריון והנקה.

NIGHT CREAM
קרם לילה במרקם עשיר המסייע בפעולות התיקון הטבעיות של עור הסובל מסימני פוטואייג'ינג והזדקנות כרונולוגית. הקרם מעשיר את העור באופן מיידי בלחות. הפורמולה המיוחדת משפרת את המרקם, הגמישות וגוון העור. בקרם מגוון תמציות ארומתרפיות להרגעת העור והענקת תחושת רכות.

ג'יג'י סדרה לתיקון מחסום העור. סשה דובינסקי,
סדרה חדשה של ג'יג'י/סשה דובינסקי

POWERFUL EYE CREAM
קרם לחות לאזור העיניים לטיפול מידי ועמוק בעור. מסייע בהעלאת הלחות בשכבה העליונה של העור ומחזק את יכולת אגירת הלחות הטבעית. הפורמולה הייחודית עוזרת לעדן קמטוטי יובש, ולשפר את המרקם וגמישות העור תוך מיצוק אזור העיניים. הקרם מכיל ח חמאת שיאה, תמצית קינואה, אצות, חומצה היאלורונית, אלנטואין ופנטנול. כך מחזק הקרם את מערך ההגנה של העור העדין למניעת נזקי קרינה וסביבה.
נבדק דרמטולוגית. ללא פרבנים, פתלאטים, SLS/SLES

NECK & DECOLLETE CREAM
קרם לטיפוח אזור הצוואר והמחשוף המסייע במיצוק והחלקת העור. הקרם מעניק לחות מיידית, מסייע ביצירת קולגן וחיזוק הסיבים התומכים במוצקות העור. לצד הפורמולה היעילה של מעבדות GIGI מכיל הקרם מגוון תמציות ארומתרפיות להרגעת מתח והענקת רכות לעור. בשימוש יומי קבוע שומר על רמת לחות המונעת קמטים לרוחב ולאורך בצוואר, מעניק רעננות, גמישות ומראה חלק יותר.

NUTRITIOUS MOUSSE MASK
מסכת לחות במרקם מוס אוורירי ומרגיע. מסייעת בהעלאת הלחות בשכבת העור העליונה תוך שופר אגירת הלחות הטבעית. מגוון תמציות ארומתרפיות מגבירות את הפעולה המרגיעה של מסכת המוס, ומסייעות בשחרור מתח מצטבר בעור הפנים והגוף.
אופן השימוש: מוצאים מהתכשיר בלחיצה עדינה על פיית המיכל ומורחים על פנים נקיות ויבשות. מניחים למשך 10-15 דקות. מסירים עודפים עם מגבון או שוטפים במים. לשימוש 1-2 פעמים בשבוע. במקרים של יובש עמוק ניתן להשתמש במוס כקרם לילה ולשטוף היטב בבוקר.

לאיתור קוסמטיקאית הקרובה לאזור מגורייך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully