דוש. ShutterStock
ShutterStock

את הכי יפה כשנוח לך: באפליקציה הזאת אין דושים ואין הברזות

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 9:35

באמבל עדכנה את הנחיות הקהילה שלה ומדגישה את המחויבות להתמודדות עם חשבונות ספאם והתנהגויות שאינן מקובלות • וויטני וולף הרד, מייסדת ומנכ"לית האפליקצייה: "אנו גאים לפרסם הנחיות קהילה מחמירות שמחזקות את ביטחון חברי הקהילה שלנו".

גלריית תמונות הזויה של דייטים דמיוניים, לוטשה בפוטושופ בחובבנות מוכוונת עבור Reddit/צילומים: מתוך Reddit

הכניסה המהירה של טכנולוגיות חדשות לשוק, כולל התקדמות בתחום הבינה המלאכותית, הובילה לעידן חדש בו יש גישה לרמות אבטחה ובטיחות משופרת עבור יישומים ואתרי אינטרנט. הכלים החדשניים הללו מאפשרים לעסקים להגן על הלקוחות שלהם בערנות חסרת תקדים. בין אם מדובר בזיהוי איומים מונע בינה מלאכותית, פרוטוקולי הצפנה חזקים או מערכות אימות רב-גורמיות.

על חברות מוטלת אחריות מכרעת לרתום את ההתקדמות הטכנולוגית הללו. ככל שהאיומים הדיגיטליים מתפתחים, כך גם ההגנות שלנו חייבות לעשות כן, ואימוץ הטכנולוגיות הללו לא רק מוכיח מחויבות לרווחת הלקוחות אלא גם מבטיח שהעולם הדיגיטלי יישאר סביבה בטוחה ואמינה לכולם. יחד עם זאת, במקביל לחידושי האבטחה הטכנולוגים, חשובה לא פחות לאמץ גישה בררנית ובטוחה, לשם כך ד"ר לירז מרגלית, מומחית היחסים של bumble חולקת את שלושת 'הדגלים האדומים' שלה לזיהוי פרופילים מזויפים בעת היכרויות באפליקציות:

התמונה שתקבע איזה סוג של פרטנר אתם במערכת היחסים
אחרי החגים נהיה רזים: "הדיאטה" של מירי מסיקה ואופרה וינפרי
"כשהיה צריך מניין בהלוויה הייתי צריכה להבהיר לרב שאיני גבר"

לא מפחד מתקשורת ישירה ושקופה. דור ה-Z בעולם הדייטינג.. Bumble,
ביטחון ונוחות מעל הכל/Bumble

1. האם הם Bumble Verified?
חפשו את המגן הכחול בעת הסוויפ, המגדיר כי נעשה את תהליך אימות של הפרופיל. תוכלו גם לבקש ממישהי.ו לאמת את עצמם, וכך להרגיש בטחון בעת שאת.ה עושה את הצעד הראשון.

2. איזה תמונות מופיעות?
ישנה חשיבות לתמונות המופיעות. היזהרו כשמדובר באנשים שנראים משורטטים מידי - אנשים מאחורי פרופילים מזויפים יכולים להשתמש בתמונות שאינן שלהם כדי לפתות את הקורבנות הפוטנציאלים. תוכלו לנסות לעשות 'חיפוש לפי תמונה' בגוגל כדי לראות אם תמונות הפרופיל שלהם צולמו ממקום אחר. חפשו פרופילים מלאים עם תחומי עניין, עם מספר תמונות שמספרות סיפור, במקום רק אחת. בחודש שעבר, נמצאה עלייה של 63%* בהתאמות אצל אנשים שהוסיפו יותר מ-3 תמונות לפרופיל שלהם בישראל.

3. איך השיחה?
שימו לב לזמני תגובה קצרים מדי, כאלה שנראים מהירים יותר ממה שהאדם הממוצע יכול לכתוב. זה כנראה אומר שההודעה נכתבה על ידי בוט. הודעות כפולות או הודעות ארוכות וגנריות שניתן לזהות כמועתקות הן גם דגלים אדומים - במיוחד אם יש טעות בשמך!

4. חסימה
אם אי פעם תרגישו לא בנוח או לא בטוחים, אתם יכולים להשתמש בפיצר החסימה ודיווח Block & Report. אתם יכולים למצוא את הלחצן חסום ודווח Block & Report על ידי לחיצה על שלוש הנקודות האפורות בפינה השמאלית העליונה של מסך הצ'אט עם התאמה. אם אתם רוצים לדווח על מישהו שעדיין לא החלקתם עליו, אתם יכולים לגלול לתחתית הפרופיל שלו וללחוץ על הסתר ודווח. אפשר גם להשתמש ב-Block & Report על מישהו שאין לכם התאמה איתו, גם אם שכחתם את שמו, על ידי יצירת קשר עם צוות התמיכה שלנו - באתר שלנו או באפליקציה - ומתן מידע רב ככל האפשר.

כאשר אתה שולחים חסימה ודיווח Block & Report, חבר בצוות התמיכה יבדוק אותו וינקוט פעולה בהתבסס על הנחיות הקהילה של באמבל, שיכולות לכלול אזהרה או לחסום מכניסה להאפליקציה. לא משנה מה, האדם שעליו דיווחת לא יקבל את האינפורמציה הזאת מבאמבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סוויפ-אפ פרק 3, הפסיכולוגיה מאחורי הרשתות החברתיות, עם ד"ר לירז מרגלית. -, אתר רשמי
ד״ר לירז מרגלית, מומחית לפסיכולוגיה של הרשתות החברתיות/אתר רשמי, -

כדי לענות את ההתקדמות הטכנולוגית והאיומים שמגיעים איתה, באמבל עדכנה את הנחיות הקהילה שלה ומדגישה את המחויבות להתמודדות עם חשבונות ספאם והתנהגויות שאינן מקובלות במתחם שאמור להיות בטוח. ההנחיות החדשות שמות דגש על ביטחון הקהילה וחבריה, באמצעות הבהרת התוכן, וההתנהגויות שאינן מקובלות. הקוים המנחים של תנאי השימוש החדשים:

בלי בינה מלאכותית
הנחיות חדשות האוסרות על כל ניסיון להשפיע באופן מלאכותי על קשרים, התאמה, שיחות או מעורבות באמצעות אוטומציה או סקריפטים.

בלי הברזות
עדכון על מדיניות הבריונות וההתנהגות הפוגענית, ובו איסור רשמי על שיתוף זדוני של מידע אישי, לצד כללים שנועדו למנוע התנהגות מתעלמת, כמו אי הגעה לפגישה, למרות תוכניות ברורות שהוסכמו על ידי שני הצדדים, ואפילו מדיניות סדורה הקשורה להאשמת קורבנות/שיימינג.

בלי ידיים
חיזוק בטחון חברי הקהילה באמצעות מתן הגדרה ברורה של מהי תקיפה מינית, בהתאם להגדרה המובילה בתעשייה - תקיפה מינית מוגדרת ככל מגע פיזי לא רצוי או ניסיון מגע פיזי בעל אופי מיני.

בלי פורנו
בכדי למנוע את נוכחות של תוכן למבוגרים באפליקציות שלה, נוסף איסור גורף על קידום תוכן למבוגרים בפרופילים, כולל ניסיונות למכור, לפרסם או לקנות תוכן מיני למבוגרים.

בלי סובלנות
ההנחיות מבהירות שכל התנהגות הנוגדת את המדיניות המעודכנת החדשה, עלולה לגרום לאנשים לאבד גישה לפלטפורמות של האפקליקצייה, ומדיניות זו תמשיך להתפתח כדי לטפל בסיכונים מתעוררים ובנזקים פוטנציאליים שעלולים להתרחש כתוצאה מהתנהגויות חדשות.

אילוסטרציה תקיפה מינית, אונס. GettyImages
אין שום סיבה להרגיש ככה. עודכנו הנחיות הבטיחות של האפליקצייה/GettyImages

"יצירת קשרים אותנטיים שמושרשים באדיבות ובכבוד היא כל מה שאנחנו עושים, ואנו גאים לפרסם הנחיות קהילה מחמירות ומפורטות כל כך שמחזקות לחברי הקהילה שלנו את מה שאנחנו מצפים מהם באפליקציות שלנו ומחוצה לה" אמרה וויטני וולף הרד, מייסדת ומנכ"לית Bumble Inc, "שקיפות, שוויון, אינטרסקציונליות וגישות המבוססות על טראומה הן הליבה בעקרונות המדיניות הכוללים של Bumble Inc. המנחים את הפיתוח של מדיניות הפלטפורמה שלנו, ואת הנחיות הקהילה המעודכנות שלנו. לא רק משקפים את העקרונות הללו אלא גם מחזירים את המחויבות המתמשכת שלנו ליצירת חוויה בטוחה ומכילה עבור כל החברים שלנו."

Bumble Inc משתמשת בבינה מלאכותית כבר מספר שנים כדי לאכוף את ההנחיות שלה ולהגביר את ההתמקדות שלה בבטיחות חברי הקהילה, ומשתמשת באמצעי הגנה אוטומטיים כדי לזהות הערות ותמונות הנוגדות את ההנחיות שלה לפני שמשתמשים מדווחים עליהן. זה כולל הטרדה, שנאה מבוססת זהות ותוכן בלתי הולם אחר בלמעלה מ-100 שפות. עד כה, Bumble Inc. חסמה למעלה מ-8.2 מיליון חשבונות בשנת 2023 ברחבי Bumble ו-Badoo, שרובם נחסמו אוטומטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully