סוזנה גיבסון ובעלה באתר למבוגרים בלבד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אפקט גולדה: עדיין קשה לנו לקבל מיניות בוטה אצל נשים בכירות

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 16:08

סוזנה גיבסון, מועמדת לבית הנבחרים האמריקאי, גייסה כספים לקמפיין הבחירות שלה באתר "צ'אטורבייט" באמצעות צילומי אקטים מיניים עם בעלה בשידור חי. האם אנחנו מוכנים מנטלית לקבל נשים מיניות בוטה לתפקידים בכירים? שאלנו את האלפא

סוזנה גיבסון בסרטון תמיכה בקהילת הלהטב"ק/Susanna Gibson for Virginia House of Delegates, District 57

אמריקה כידוע, זה לא… זה לא כמו פה. שם למורות אין אנגינה, אבל למועמדות לפרלמנט דווקא יש לפעמים סט כישורים שאנחנו אזרחי ישראל יכולים רק להתקנא בו. סוזנה גיבסון, היא מועמדת לבית הנבחרים של מדינת וירג'יניה (כלומר המדינתי, לא הקונגרס האמריקאי הפדרלי), אשר שמה עלה לכותרות בשבוע האחרון בכל ארצות הברית בהקשר לא-בלתי-מפתיע: גיוס כספים לקמפיין הבחירות שלה באמצעות צילומי פורנו. כלומר, לא בדיוק גיוס לקמפיין (סוזנה טענה שהכסף יילך למטרה טובה, אבל לא אמרה מהי) וגם לא בדיוק סרטי פורנו במובן הקלאסי, אלא יותר ביצוע אקטים מיניים עם בעלה בשידור חי באתר Chaturbate (שם האתר הינו הלחם של המילים צ'אט ואוננות. עדיין במה מכובדת יותר מערוץ 14).

שוד, אונס, והארי סטיילס: ביררנו מה ה"אימפריה הרומית" של נשים
קיילי ג'נר כבר מזמן הבינה שמה שלא עושה הטבע, יעשה הצבע
נשים בשוק כשהן מגלות באיזו תדירות גברים חושבים על הנושא הזה

מרקל קוראת להתחסן בשל העלייה בתחלואה בקורונה בגרמניה 
17.11.21. רויטרס
הרי אי אפשר היה להביט על אנגלה מרקל למשל מבלי לחשוב על סקס, לא?/רויטרס

סוזנה, אמא לשניים אגב (נראה לי שלילדים שלה היה כיף השבוע בבית ספר), טוענת שלא התכוונה שהדבר יהיה פומבי (הדברים התפרסמו בתחקיר של הוושינגטון פוסט), אבל זה בכל זאת קרה ועורר תשומת לב לקמפיין שלה מכל העולם. היא טוענת כמובן שמנסים להשתיק אותה ושנעשה לה עוול. קשה להאשים אותו בסופו של יום: מי היה מאמין שצילום של אקטים מיניים ברשת, מול גברים זרים אנונימיים שמאוננים מולה, שלחלקם קוראים להם דווייט, יש להם קעקוע של הקונפדרציה, והם אוכלים סנאים, ידלוף איכשהו לאינטרנט בצורה לא אתית וללא שליטה?

בכל אופן, המצביעים הדמוקרטים של מחוז הצבעה 57 בריצ'מונד וירג'יניה, יכולים כעת לדעת היטב לא רק את עמדותיה בנושא הזכות להפלה, אלא גם איך המועמדת הדמוקרטית שלהם מבצעת דוגי וריברס קאוגירל (צפיתי בסרטונים, אבל רק לצורך מחקר). בשיח הציבורי כעת דמוקרטים מובילים נחלקים בשאלת התמיכה בגיבסון, ומנגד הרפובליקנים נהנים כמובן משערורייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סטורמי דניאלס ודונלד טראמפ. GettyImages
התקרבה לפוליטיקה. סטורמי דניאלס/GettyImages

אבל הדיון החשוב באמת הוא, האם העולם מוכן לפוליטיקאית שהעלתה תכנים בסגנון "פות לבולבול" תחת הכותרת HotWife Experience? על פניו זו לא הפעם הראשונה שראינו פוליטיקאית עם עבר בפורנו: הדוגמה הכי ידועה כמובן היא שחקנית הפורנו האיטלקייה משנות ה-70 וה-80, צ'יצ'ולינה, שהייתה חברת פרלמנט באיטליה. היא אף הופיעה בארץ כמה פעמים, ובין היתר הייתה בתוכנית של דודו טופז, שם רקדה ריקוד אירוטי וחשפה את שדיה (אין מה להגיד. טופז היה תמיד קודם כל ג'נטלמן). גם שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס, ההיא מפרשת טראמפ, ניסתה בעבר לרוץ לסנאט מטעם מדינת לואיזיאנה. עם זאת, לגבי צ'יצ'ולינה, זה קרה באיטליה, אולי המדינה היחידה בעולם המערבי שהפוליטיקה שלה יותר דפוקה משלנו, ולגבי סטורמי דניאלס, בפועל הפעם היחידה שהיא באמת התקרבה לפוליטיקה, הייתה כשדונלד טראמפ Grabbed her by the pussy.

מכל מקום, לכאורה, מה זה כל כך משנה אם נקבל פוליטיקאית שיש לה עבר בפורנו? אנחנו הרי ממילא יודעים שגם הפוליטיקאיות המובילות בימינו מקיימות אקטים מיניים, וחלקן אף מעזות ליהנות מכך. אצל חלק מהן זה היה כמעט על פני השטח; הרי אי אפשר היה להביט על אנגלה מרקל למשל מבלי לחשוב על סקס, לא? עם זאת, קשה לומר שהעולם מוכן לפוליטיקאית שכל העולם ואחותו ראה לה את הפונאני. הדבר הראשון שיקרה ביום שהיא תיבחר, הוא שמישהו ייקח את צילומי השפיך על הפרצוף שלה ויעשה מהם ממים (הצעת הגשה: "מה אני חושבת על הפשיעה בחברה הערבית? על הפנים"). כנראה שזו תקרת הזכוכית: כמה נשים עם מיניות מוחצנת אתם מכירים שהגיעו לעמדות בכירות באמת? אנחנו אוהבים את הנשים החזקות שלנו שמרניות. נשים יכולות עדיין ליהנות ממין באופן פומבי, והן יכולות להיות מנהיגות, אבל הן לא יכולות לעשות את שני הדברים יחדיו.

עומר כהן הוא סטנדאפיסט מתחיל, כותב תוכן ותירוץ לא מוצלח לגבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully