אישה מחזיקה קונדום. Estrada Anton, ShutterStock
ShutterStock/Estrada Anton

עבודה מהבית: החברה מחפשת נסיינים לקונדום הכי דק בעולם

Sheee חו"ל

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 10:28

החיפוש אחרי הקונדום הדק ביותר נמשך כבר שנים, ובמסגרת המשימה החשובה הזאת (לאנושות כולה) דורקס משיקה קונדום חדש שנועד "שימקסם תחושות" וכרגע מחפשים נסיינים ברי מזל לנסות אותם ולהשאיר משוב. בתשלום

רק את המסע של הילד אחרי פרח לב הזהב כדי לרפא את אמו שנפלה למשכב אפשר להשוות לחיפוש הנואש של האנושות אחרי הקונדום הכי דק. במסגרת הקווסט האינסופי פרסמה יצרנית הקונדומים דורקס שהיא מחפשת 50 נסיינים בכל רחבי בריטניה כדי לבדוק את החומר הדק ביותר שאי פעם יוצר ממנו קונדום, ולוודא את רמת העמידות של ואת הבטיחות הנובעת מכך. כל מה שצריך לעשות כדי להשתתף בניסוי הוא לפנות אל דורקס דרך האנסטגרם שלהם ולהירשם.

לאחר מכן יצטרכו הנסיינים לחלוק את המחשבות שלהם על הקונדום ויקבלו 100 פאונד על המאמצים שהשקיעו, תכל'ס בנתיים זה נשמע קונדום נהדר - מה יש לא לאהוב בקונדום הזה?
הDurex Nude החדש גמיש ומגיע בשלושה גדלים שונים כך שיש אפשרות להתאים אותו לכל פין, ומהלך הייצור שלו נולד בעקבות מחקר חדש שמצא כי שני שלישים מהרווקים הפעילים מינית אינם משתמשים או ממעטים להשתמש בקונדום, בגלל ההבדלים בתחושה.

לדייט באו עוד שתי נשים חוץ ממנה, ואז התברר שזה לא קרה בטעות
הבחור ציפה שהיא תתרגש מהצעת הנישואים, אבל לא עד כדי כך
רווקה בת 36: "גברים עושים לי גוסטינג כשהם מגלים שאני בתולה"

זוג עושה סקס. GettyImages
זוג עושה סקס/GettyImages

בערך אחד מכל חמישה בחורים פעילים מינית בבריטניה וחמישית מכל הרווקים בבריטניה, הודו בסקר ההוא שהמחסום הגדול ביותר שלהם לשימוש בקונדום הוא הפחתת התחושה באיבר המין: "אנחנו כל כך בטוחים שהקונדום הזה הוא גיים צ'יינג'ר בכל הנוגע לקונדומים" אומרת ניקי הייוורד, מנהלת שיווק הקטגוריה של דורקס, "אנחנו רוצים להוכיח שקונדומים יכולים להפוך את הסקס למהנה אפילו יותר, ואנחנו שמים את הכסף שלנו על ההמור הזה. כרגע אנחנו מגייסים צוות של בודקי קונדומים בתשלום מכל רחבי בריטניה "היא ממשיכה "אותם אנו מזמינים לתת ביקורות כנות ופתוחות על חוויותיהם הסקסואליות תוך שימוש ב- Nude החדש."

ב-Durex בטוחים כי הקונדום החדש שלהם לא יפחית את ההנאה המינית, ומי שרוצה להגיש מועמדות יכול לעשות זאת דרך האינסטגרם שלהם, במהלך החודש הקרוב. הנבחרים המאושרים יקבלו חבילה המכילה קונדומים, חומר סיכה וקוד QR. כדי לקבל את הפרס הכספי של 100 הפאונד, הזוכים יצטרכו להשאיר סקירה של מינימום 50 מילים על המוצרים באתר שאליו ניתן לגשת באמצעות קוד ה-QR. כמה בודקים ממקור ראשון כבר שיתפו את הביקורות שלהם כשאחד אמר: "אלה הקונדומים הטובים ביותר שחברה שלי ואני השתמשנו בהם אי פעם... שנינו מסכימים שאנחנו יכולים להרגיש הכל וללא בעיות בכלל של קריעה, למרות שהם מאוד דקים. "

אחר הוסיף: "חייב לומר שזה באמת מרגיש כאילו אין עלי שום דבר..."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully