כלה לעתיד. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

הבחור ציפה שהיא תתרגש מהצעת הנישואים, אבל לא עד כדי כך

Sheee חו"ל

27.9.2023 / 8:37

כשסטיבן הציע נישואים לחברה שלו, קורטני, על רקע נוף ועם טבעת יפיפייה, הוא ציפה שהיא תתרגש, אפילו מאד. אבל לתגובה הזאת שלה הוא לגמרי לא ציפה. דגל אדום, או אירוע מצחיק שאין לו משמעות? ימים יגידו

הבחור שהציע נישואים לאהובתו קורטני, ציפה להתרגשות גדולה עקב ההצעה, אבל לא למה שהיא עשתה. לפני שארוסה הספיק אפילו לבטא את המילים: "האם תתחתני איתי?", קורטני שלחה את היד שלה לקופסה שבה הייתה הטבעת, שלפה אותה משם באגרסיביות וענדה אותה.

סטיבן, שתכנן הצעת נישואים מוקפדת בנוף טרופי בסן דייגו, קליפורניה, כרע ברך ופתח את הקופסה. בעודו אומר את המשפט "האם תתחתני איתי?" קורטני הנלהבת, בת ה-29, לא היססה לתפוס את הטבעת ולהניח אותה על אצבעה.

תושבת פיניקס קלטה קצת מאוחר מדי שהייתה לה תגובה מוזרה, שלא לומר הזויה - לאירוע הרומנטי, אז היא עשתה את הדבר היחיד שאפשר לעשות - צחקה על עצמה. היא פרסמה את קליפ הצעת הנישואים כשברקע צחוקים מוקלטים, ועם הכיתוב, "אוי לא, לא, לא." והוסיפה "להגנתי, זה היה כל כך יפה שהייתי צריכה לענוד אותה מיד!" היא כתבה מעל הסרטון.

"הוא צילם אותי בעירום ללא ידיעתי": יובל מעתוק בוידוי מצמרר
רווקה בת 36: "גברים עושים לי גוסטינג כשהם מגלים שאני בתולה"
תודה קוביד: גילינו כמה סקס אנשים עושים במקום לעבוד מהבית
כיפור במעגל סגור: זו הסיבה שאין טעם להתנצל בפני אף אחד

אבל זה לא נגמר ב-8 שניות של TikTok, ו-1.9 מיליון צפיות, כי המגיבים כמובן היו צריכים, ובכן - להגיב: אנשים רבים כינו את התגובה שלה "דגל אדום ענק", ורוב התגובת נעו בטווח שבין "תברח, אדוני," ביקשה אישה אחת. "היא סופר פריבילגית - אני מכיר מישהי שעשתה את זה... הם התגרשו תוך 5 חודשים".

אבל מסתבר שהיו כמה כלות לשעבר שהצליחו להבין אותה ואף להביע הזדהות:
"בעלי אפילו לא הוציא את המילים חחח פשוט הושטתי לו את היד", צחקה מישהי "אני שמחה שלא הייתי היחידה שעשתה פדיחות".

בסרטון המשך, וורד חושפת את היהלום מקרוב - מדובר בחיתוך מרובע ויהלום ענק, מה שעזר לחלק מהצופים להבין בדיעבד את תגובתה. "זה חתיכת סלע" קבעו המגיבים לפני שעברו לפוסט הויראלי הבא, והניחו לזוג המאורס הטרי להתמקד בתכנון חתונת החלומות שלהם לשנת 2024. יהיה נוצץ, זה בטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully