מור רדמי, חתונה ממבט ראשון. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

לא שופטת - מדרגת: הכוכבת שעשתה מלימון את הלימונדה הכי מתוקה

6.10.2023 / 8:24

הן השתתפו באח הגדול (ספיר בורגיל, סתיו קצין, יובל מעתוק ושי עופרי), בחתונה ממבט ראשון (מור רדמי) ואפילו באהבה חדשה (נויה אריאלי). מדובר בסיוטים מסוגים שונים - לא שופטות אבל כן מדרגות - מי עשתה מהחוויה הלימונית את הלימנדה הכי מתוקה? סולם סגרסקי

אירוע סיום העונה של חתונה ממבט ראשון 6/מערכת וואלה!

האח גדול, חתונמי - הכל עבר ונגמר, ואפילו "אהבה חדשה" אין לה לצופת הטראש מצויה כדי לגמוע בימים שחונים אלה. כל מה שנותר לנו הוא לצפות בחרד"לים וחילונים מתכסחים בכיכר רבין, או, עדיף: לעקוב אחרי מעללי יוצאות הריאליטיז האחרונים ולצפות בתחרות פרי דמיוננו, "מי הרוויחה מהסיוט הזה הכי הרבה". ולדרג, גם. כי למה לא. זמן זה משהו שלא חסר ממנו עכשיו.

קודם כל, צריך לומר - אף אחת שהשתתפה ב"חתונמי" לא מגיעה לקרסוליה של אחרונת המשתתפות ב"אח הגדול". אולי זה ההבדל בין רווקות ממוצעות בנות 30 פלוס לשורה של בובות בראץ בנות 22, ואולי העובדה שהעונה הזו הייתה די משעממת, ובכלל, שהקונספט של האח הגדול מוכוון רייטינג הרבה יותר ולכן גם עוקף ברייטינג. בכל מקרה, העובדות בשטח והמספרים באינסטגרם מדברים בעד עצמם: השתתפות ב"אח הגדול" עשויה להזניק אותך לקריירת דוגמנות, הנחייה, פאנלים והשקות. השתתפות בחתונמי נותנת לך מקסימום קונקשן עם יעל הפסיכולוגית וזוגיות עם גבר שדובר הברה אחת.

את הכי יפה כשנוח לך: באפליקציה הזאת אין דושים ואין הברזות
התמונה שתקבע איזה סוג של פרטנר אתם במערכת היחסים
אחרי החגים נהיה רזים: "הדיאטה" של מירי מסיקה ואופרה וינפרי

מור רדמי

מור רדמי. אינסטגרם, צילום מסך
מור רדמי/צילום מסך, אינסטגרם

אבל אם יש מישהי שידעה לעשות מהלימון הזה לימונדה (דימוי שתקף לתכנית ולשניר כאחד), זו מור רדמי. באופן אירוני, דווקא המפסידה הגדולה בשדה הזוגי זכתה בשדה הציבורי במבחן אהדת הקהל, כשהיא מחזיקה במספר העוקבים הגבוה ביותר מבין משתתפות העונה האחרונה, 53k באינסט. אולי היה שווה לספוג בשביל זה את שניר.

רדמי עשויה מהחומר של אינסטגרם. היא לבושה סטייל, חיה בסטייל, מצחיקה אבל לא מדי, דעתנית אבל לא מדי, ומהווה לקהל שלה מודל לחיקוי בהיותה רווקה שמרשה לעצמה לשמוח ואפילו לאכול מאפה, ומקפידה לצלם את זה. לאור זה, יש לי תחושה שהיא רק בתחילת דרכה הזעיר-סלבריטאית. בשונה מארבעת הזוגות המאושרים (חלקם יותר וחלקם פחות) שיצאו העונה, היא אמנם לא זכתה בגביע המוזהב המוצהר של התכנית הזאת, אבל אין לי ספק שגם זה יגיע יחד עם ההצלחה. בתחילת ספטמבר היא סיפרה על הזוגיות החדשה שהיא נמצאת בה, ואם זה ימשך, אין לי ספק שגם תהיה השקה בנושא וראיון זוגי, או לפחות שת"פ עם מותג לערכות דייטינג ביתיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

נויה אריאלי

מאז שנגמרה "אהבה חדשה" (זוכרות שזה היה קיים השנה?), נויה אריאלי, שנחשבה פחות או יותר לאימת כל הגברים, עשתה חתיכת שיפוץ תדמיתי. היא ריככה את הקול שלה והמתיקה אותו עד לרמת תינוק אנימה, ועכשיו מחלקת לכן טיפים לחיתוך רימון ומתכון לעוגת גזר. בקיצור, משפיענית אורח חיים בריא, מפלטה האולטימטיבית של יוצאת ריאליטי צעירה שנראית טוב בטייץ. נויה נכנסה עם שאיפות בתחום הדוגמנות וכרגע מדגמנת בעיקר את הזוגיות הקופצנית שלה עם דור טאוב בטיקטוק, שמי היה מאמין שתימשך כל כך הרבה זמן, אבל זה הרבה יותר ממה שכל אחת אחרת הרוויחה בעונה הזאת, אם אתן זוכרות בכלל איך קראו להן.

יובל מאור

גם יובל מאור המתוקה שהשתתפה בעונה הזאת עושה חיל לא רע, עם כ23k בטיקטוק וקמפיינים בשיתוף לוריאל וסרווה, כמו גם 47k באינסטגרם. במצטבר, החשיפה שלה כנראה אף עוקפת את נויה, אבל היא כל כך סבלה בתכנית הזאת שזה לא נראה לי ניצחון כמו התגמול המינימלי שמגיע לה על ניר. עכשיו, תגידו, לא קשור - איך זה שכולן פתאום משתפות מתכונים? מישהי זוכרת את יובל מבשלת פעם אחת לאורך העונה הזאת? איך כולן הופכות למדריכות איפור-לייפסטייל-סידור-רהיטים-טיפים-לשימור-קולורבי? מה זה הקורס הזה שהן לוקחות כולן? בהחלט לא הייתי נרשמת אליו, סתם סקרנית להבין. האם בטן חטובה וידע באחסון סדינים בהכרח מגיעים יחד?

יובל מעתוק

מעתוקה קטפה את המקום הראשון ב"אח הגדול" ואת הפרס הכספי הנכבד הנלווה אליו, ואין ספק ששניהם מגיעים לה. עבורה, כפי שסיפרה בראיונות, זה לא היה רק ניצחון על הדיירים האחרים, אלא ניצחון על כל מי שפגעו בה והשפילו אותה לאורך חייה, וחתיכת בוסט לביטחון העצמי שלה שכולנו ראינו כמה רופף הוא עשוי להיות. וכדי להמתיק את הפרס עוד יותר, היא השיגה אותו מבלי שידבק בה רבב, במקום שרבבים דובקים בך בראבק. קשה מאוד שלא להתחרפן במקום בו בית האח הגדול, קשה שלא לאבד את הערכים שלך לטובת הרייטינג והעצבים והאגו הפגוע, אבל מעתוק הצליחה לעשות את זה בענק. לאחרונה גם נודע שמינפה את הטוב הזה לטובת קידום הקריירה שלה, וחתמה בסוכנות של אורית שרף. בכל המובנים האלה, היא ה-מנצחת, לא רק של האח הגדול, אלא של העת האחרונה בריאליטי הישראלי, בכלל.

ועם זאת, אומר ללא כל כוונת מינחוס, קשה לי להאמין שנשמע עליה עוד הרבה בטווח הארוך. הקסם והמתיקות של מעתוק שהובילו אותה אל הגמר - אומר זאת בצער - אינן התכונות שמשאירות סלבס בתודעה זמן רב, ודאי סלבס שהזיכרון הקולקטיבי משייכם לריאליטי. מהתכנית עלה שמעתוק למדה קצת משחק, ואני מתארת לעצמי שהיא תשמח לקבל הזדמנויות בתחום, אבל בקשר לזה, מסופקתני. נסו לחשוב על משתתפי ומשתתפות האח הגדול עד היום: חלקם זכו לתהילה ארוכת טווח, חלקם לתהילה קצרה, אבל אף אחד מהם לא פרץ כשחקן, אף שחלקם בוודאות ניסו. קשה להשתחרר מתיוג הריאליטי, ומי שנהנית ממנו, היא לרוב זו שמתדלקת אותו בהתנגחויות רשת, דרמות וסכסוכים מתוקשרים. כאדם סובלני וסבלני לאין שיעור, מסופקתני האם תצליח מעתוק להישאר בתודעה לאורך זמן. מאחלת לה לגלות שטעיתי.

סתיו קצין

האח הגדול יובל סתיו. רשת 13, צילום מסך
האח הגדול יובל סתיו/צילום מסך, רשת 13

איך לא, ברבית כל הסיוטים, שנכון לרגעים אלה מניין העוקבים שלה באיסטה עומד על 252K. עד לתכנית לדבריה החזיקה ב-15 אלף עוקבים, והגשימה את חלומה הרטוב של כל מי שמנסה לפצח את האפליקציה הארורה הזאת. קצין אמנם הפסידה את המיליון למעתוקית, והתלוננה על זה כמו שרק בת 3 שכלואה בגוף של אישה מסוגלת, אבל בטווח הארוך, ברור לי שגם את רווח הכספי הזה היא תעקוף בענק. בקרוב מסתמן שתקבל כנראה תכנית משלה, ואני מתארת לעצמי שזה לא יגמר שם.

קצין עשויה מהחומר של ליהיא גרינר, ובהסתמך עליה, אפשר להניח שנשמע עליה עוד הרבה. לעומתה, עם כל אהבתי למעתוק, כאמור, דמויות נחמדות שמסתדרות עם כולם לא נצרבות בתודעה לזמן רב ולא מקבלות הרבה זמן מסך. ואם יש משהו שקצין ידעה להשיג, זה זמן מסך. זה לא אומר שהניצחון הגיע לה, אבל זה אומר שמבלי להבין את זה, היא ניצחה. בעיקר במקצה תשומת הלב הציבורית, שזה הרי מה שברבי צמאה לו יותר מכל. מה שכן, נראה שלא משנה כמה תקבל ממנה, זה לא יספיק לה. כאן נשאלת השאלה, במה נמדדת הצלחה? כמות עוקבים? כסף? תחושה פנימית? גם בלי להיות היפיות מסריחות של "הסוד", תסכימו איתי שהצלחה היא ערך סובייקטיבי. במקרה של סתיו, רגשי הנחיתות משאירים אותה, תודעתית, בעמדת המפסידה. לכן, באופן טרגי, גם בדירוג הזה היא תגיע רק למקום השני.

שי עופרי וספיר בורגיל

שי עופרי. אינסטגרם, צילום מסך
שי עופרי/צילום מסך, אינסטגרם

אין אנו אוהבות לסכסך בין אחיות ולכן את המקום הראשון חולקות שתיים, שבעצם, סליחה, אבל אני לא ממש מבדילה ביניהן. שתיהן הלכו עם גבר די מעפן שפצוץ להן על התחת - ומרוצות מזה, שתיהן נראות כמו אחות של שניר, לאחת יש פה קצת יותר ג'ורה אבל מבפנים הן חולקות עולם ערכים דומה.

ספיר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
ספיר בורגיל עוקפת/צילום מסך, אינסטגרם

עופרי חתמה חתמה בסוכנות של רינת איתן ומחזיקה כיום בכ-180K באינסטה, לא יודעת כמה היה לה לפני אבל כנראה מספר זניח, אם כי תמונות עבר מגלות אינג'ייג'מנט יפה של כ-400-500 לייקים לתמונה. בסך הכל מדובר בבחורה נאה מאוד שמרבה להצטלם בבגד ים, אז אולי זה לא מפתיע. כמו כן, על פי דיווחיה, היא ניצחה את שניר ברמי קלפים 5-10. בורגיל עוקפת את עופרי בכ-20k גם באינסטה וגם בטיקטוק, אבל בסוף, שתיהן מוסללות לאותו פס אינפלואנס וקרוב לוודאי שישווקו לנו עוד רגע קרמים למיצוק העור, ובמקרה שלהן, נראה שמדובר בסנכרון די אלוהי בין חלום למציאות.

תרצו או לא תרצו, אלה מלכות הכיתה, ומלכות הכיתה תמיד מנצחות. ספיר "סליחה אם פגעתי" הממלכתית יותר היא אפילו מלכה כזאת שאפשר לחיות איתה בשלום, אבל תכלס, עופרי היא זאת שאנחנו הולכות לראות בפאנלים, רבה עם שמאלנים. קצת סערות רשת מדי פעם, קצת טקסטים גנריים על בריונות ולשתיהן מובטח עתיד של חופשות בשת"פ. ובינינו, מה עוד צריכה הבחורה? הגשמה עצמית? זה הכי 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully