נערת פורנו תומכת חמאס. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

נערת הפורנו תומכת החמאס שקעה בחובות בגלל דיעותיה האנטישמיות

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 10:36

ה"האני של חמאס ורצועת עזה", פונתה מדירתה עקב אי תשלום. בנוסף לשכר הדירה החסר, מסתבר כי אחת מהסיבות למצוקה הכלכלית משלה היא, איך לא - האהדה שלה לחמאס ברשתות החברתיות וסגירת חשבונות הרשת החברתית שלה

בווידאו: "התמונות הכי קשות שראיתי בחיי" חברי הכנסת מגיבים לסרטוני הזוועות של חמאס/רוני כנפו

"דוגמנית" מויסקונסין בעלת פרופיל OnlyFans ששם החיבה שלה הוא "חמאס האני" בשל תמיכתה המתריסה והמודגשת במפלצות הטרור, ספגה פגיעה בחשבון שלה לאחר שהפגינה את התמיכה שלה ובטבח שלב-7 באוקטובר שעורר את המלחמה המשמעותית ביותר במזרח התיכון בעשורים האחרונים.

היא נחשפה מבטן האינטרנט על ידי חשבון הטוויטר, Stop Anti-Semitism, שמחפשים תומכי טרור ברשת ומצאו כי קיילה גודווין מפרסמת את דיעותיה בסרטון שגרם לחסימת הפרופיל שלה בטיקטוק ובאינסטגרם היא מצהירה שהיא "לעולם, לעולם לא תגנה את חמאס", למרות שהקבוצה הוגדרה רשמית כארגון טרור על ידי בריטניה ב-2021.

פסיכולוגיה של ביטחון: הסיבה בגללה את מריירת על כל גבר במדים
ההיסטוריה חוזרת: ככה קרה שגוש השערות שמתחת לאף סקסי שוב
בין צ'נדלר בינג למיסטר ביג: הטרגדיה הרומנטית של הבחור הטוב


בסרטון באונליפנז הדוגמנית אמרה: "אני לא עושה את זה עכשיו, וגם לא אגנה את חמאס לעולם. אני תומכת חד משמעית בתנועות השחרור של כל האנשים המדוכאים ברחבי העולם בכל אמצעי הנדרש", היא הסבירה "אם יש לך בעיה עם זה, תתמודד." בשלל דפי המדיה החברתית שלה, שהוסרו, גודווין תיארה ​​את עצמה כ"מיקרו תעמולנית קומוניסטית" ו"יוצרת תוכן חריף", ומבטיחה "ללמד אותך דברים".

הקבוצה שמזדהה בשם StopAntisemites תייגה את אתר אונליפאנז בפוסט שמצורף אליו הסרטון של קיילה עם כיתוב: "אתם בסדר עם זה שאחת מהנשים שלכם, קיילה גודווין, מביעה תמיכה בחמאס? אתם באמת רוצים להיות מזוהים עם תומכי טרור?", בתקווה שהם יחסמו את הפרופיל של גודווין כמו שעשו רשתות חברתיות אחרות.

זו עלולה להיות בעיה עבור נערת הפורנו שאנשים שונים העלו תמונות רבות שלה לבושה בביגוד מינימלי עם רמיזות מרקסיסטיות, שמראות את "חמאס האני" גודווין במגוון מצבים מיניים. לא שזה עוזר. למרות מאמציה לבלוט, יש לה רק כמה אלפי עוקבים, ובנוסף היא לא מצליחה לשלם עם את שכר הדירה.

חיטוט קל בהסטוריה גילה שכבר ב-2022 היא פרסמה בקשה בפלטפורמת מימון המונים לגיוס כסף לסגירת חובותיה: "בבית אין כרגע חימום עובד" ומסבירה שבוויסקונסין, שם היא מתגוררת, הטמפרטורה יורדת במהירות, ובעל הבית סגר את החימום בגלל הבעיות בשכר הדירה. וזה לא הכל - "בין פנצ'ר, צורך נואש בלפחות שני צמיגים חדשים, כלב עם גידול ציסטי עצום שזקוק לייעוץ וטרינר, חוב שהולך וגדל, ועדיין צריך לאכול כל יום, חשוב לי מאד לגייס כסף כדי להציע ביטחון כלכלי גדול יותר למשפחה".

וSheee שואלת: "לבקש מאללה ניסית?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully