האישה שהתחתנה עם הבן החורג שלה. @marina_balmasheva; Instagram, צילום מסך
צילום מסך/@marina_balmasheva; Instagram

"בגדתי בבעלי עם הבן שלנו - ועכשיו יש לנו שני ילדים"

26.12.2023 / 0:08

מרינה חיה באושר לצד בנה החורג ולדימיר, להם יש שני ילדים. בעלה לשעבר, אביו החורג של ולדימיר, סיפר כיצד מרינה הייתה מתחמקת ממיטתו באמצע הלילה כדי לשכב עם בנם

תיעוד הרגע בו האבא הטרי פוגש את בנו - שנולד לו מאימו החורגת, איתה התחתן/@marina_balmasheva; Instagram

משפיענית רשת מרוסיה שבגדה בבעלה ואז התחתנה עם בנם החורג מעדכנת שלשניים יש כבר שני ילדים - ושאין לה שום כוונה לבגוד בו איתם.

לפני כמעט 3 שנים סיפור הבגידה המעוות של מרינה בלמשווה בבעלה עם בנם החורג, ולדימיר שבירין, עלה לכותרות בעולם - וגם אצלנו. אז מרינה עזבה את בעלה כדי לחיות לצד בנה, אותו היא גידלה מגיל 7. כיום היא מעדכנת שהשניים נישאו, חיים באושר ויש להם שני ילדים.

ולדימיר, כיום בן 23, זוכה לככב בפוסטים של אמו החורגת ואהובתו בת ה-37, בהם היא מפרטת את קורות חייהם המשותפים. השניים מתגוררים בקרסנודר, הקרובה לאוקראינה - והיא מממנת אותו מהכסף שהיא מרוויחה מהרשתות החברתיות. בחשבון האינסטגרם שלה מרינה מתארת את ולדימיר כבעל "העיניים הכחולות הקסומות ביותר בעולם". עם זאת, היא גם משחקת את תפקיד ההורה, נוזפת בו על היותו "מגושם" בזמן שהוא דוחף את העגלה של בתם, או גוערת בו כשהוא לא מצליח להחזיק מעמד לאורך זמן בעבודה עם שכר טוב.

לאחר שחשפה את מערכת היחסים שלה עם בנה החורג לשעבר, היא אמרה: "כל כך הרבה אנשים אומרים לי להשתמש באיפור - לעשות ריסים ולסלסל את השיער שלי - בגלל בעלי הצעיר. אבל יש דבר אחד שאתם צריכים לזכור: הוא התאהב בי עם כל הצלקות שלי מהניתוחים הפלסטיים שעברתי, עם הצלוליטיס, עודף העור והאישיות שלי - ואני לא רוצה להיראות טוב יותר ממה שאני". היא גם סיפרה כיצד התעקשה על הסכם טרום נישואין כדי שתשמור על כל כספה ונכסיה במקרה שבעלה הצעיר יחליט לעשות לה את מה שהיא עשתה לאביו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

האב אלכסיי שבירין בן ה-47 עדיין בטראומה מהרומן בין השניים. הוא נותר לטפל בחמשת הילדים שהוא ומרינה אימצו יחד במקור. במהלך השנים, אלכסיי שבור הלב סיפר על משולש האהבה הלא שגרתי אליו נקלע. אלכסיי אמר אז: "הם לא התביישו לקיים יחסי מין בזמן שהייתי בבית. הייתי סולח לה על הבגידה, אם זה לא היה הבן שלי... היא רצה אל המיטה של הבן שלי מחדר השינה שלנו כשישנתי. אחרי זה היא חזרה ושכבה איתי במיטה כאילו לא קרה כלום".

עוד בנושא:
גילתה שחבר שלה שוכב עם אחותו החורגת - והראתה את הסרטון לאמם

בגדה בבעלה עם אבא שלו וכעת היא בהיריון עם תאומים

מרינה חושפת שהיא בהריון שני

המהפך של מרינה

והנה הם נישאים באופן רשמי:

מנגד טענה אז מרינה שהנישואין הקודמים שלה היו לא יותר מהעמדת פנים. היא אמרה לעוקביה: "האם הצטערתי שהרסתי את המשפחה? גם כן וגם לא. התביישתי שהרסתי את היציבות של 'אמא ואבא'. האם רציתי לחזור לאקס שלי? לא. האם אני מרגישה כעס ושנאה כלפיו? כבר לא. הוא אדם טוב ואב נפלא לילדינו. איך הילדים קיבלו את השינויים? ברוגע מוחלט. היום אני נשואה. עברתי לעיר גדולה יותר. אני אוהבת ואהובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully