דוגמנית אונליפאנז ששכבה עם חייל לאות תודה על השירות. טוויטר, צילום מסך
צילום מסך/טוויטר

הדוגמנית יצאה עם החייל ואז שכבה איתו כדי להודות לו על השירות

sheee חו"ל

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 20:40

דוגמנית, או יותר נכון יוצרת תוכן למבוגרים באונליפאנז, החליטה להודות לחייל על שירותו החשוב בדרך מעניינת. הערב התחיל כשהיא מצטרפת אליו לנשף צבאי, ונגמר, ובכן - במיטה, ואז בסרט סקס שמופיע בחשבון שלה. להלן הטיזר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

דוגמנית אונליפאנז ששכבה עם חייל לאות תודה על השירות/@thecamistrella/

ברור שהיא "דוגמנית אונליפאנז" ולא הפנים של דיור לחורף 23, נ. וגם דוגמנית זו מילה קצת חופשית מדי בכדי לתאר את יוצרת התוכן למבוגרים, שכנראה פתחה גוגל טרנדס וראתה שאנשים מחפשים עכשיו הרבה חדשות על המלחמה וחיילים, והחליטה שהיא גם רוצה להיות חלק מהרייטינג הגבוה הזה.

ומה עושה "דוגמנית" אונלפאנז במקרה הזה? בדיוק את מה שעשתה יוצרת התוכן למבוגרים, קאמי סטרלה - חברה למעריץ ותיק של הערוץ שלה, שהוא במקרה גם חייל, הלכה איתו לנשף צבאי של המארינז בקליפורניה, ואז חזרה איתו הביתה וצילמה סרטון שלה מענגת את החייל האמיץ, "לאות תודה על שירותו החשוב".

לא ספורט, לא מדיטציה, לא תזונה: הדרכים הכי טובות להירגע
המקעקעות פז ועמר גוייסו לפני חודש בצו 8 והן עדיין בשטח: "רק ביחד ננצח"
איזה פחד: למה צריך להיזהר לפני שמנשקים גברים עם שפם

דוגמנית אונליפאנז ששכבה עם חייל לאות תודה על השירות. טוויטר, צילום מסך
יוצאים לדייט/צילום מסך, טוויטר

קאמי ידועה ב"תמיכתה" בחיילים, וכמובן נהנתה מאד בערב יוצא הדופן שארגנה לעצמה, עוטה שמלה אדומה חושפנית עם שליץ גבוה ומחשוף עמוק "תמיד רציתי ללכת לנשף צבאי, והוא קפץ על ההזדמנות", סיפרה "אני רוצה להחזיר לקהילה שקרובה ללבי".

כולם הרויחו מזה - היא נהנתה מלילה של תשוקה עם החייל בר המזל, והסרטון, שעלה אתמול בבכורה בערוץ שלה, מתעד את אותו ערב בפרטי פרטים. "המעריץ הזה ראה את ההתפתחות שלי כיוצרת וכמבצעת; היו לנו הרבה לילות מאוחרים בצ'אט באינטרנט, והרגשתי שאנחנו מכירים זה את זה בצורה אינטימית למדי עם הזמן", אמרה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דוגמנית אונליפאנז ששכבה עם חייל לאות תודה על השירות. טוויטר, צילום מסך
ומצלמים סרטון/צילום מסך, טוויטר

"לא הייתה הבטחה לשום דבר - הוא פשוט רצה לקחת אותי לנשף והיה ג'נטלמן מוחלט, מכיוון שזו הייתה הפגישה הראשונה שלנו. ידענו מיד שהכימיה שבנינו באינטרנט הולכת לעבור בצורה טובה מאוד בחיים האמיתיים" אומרת קאמי "ואז שאלתי אם הוא רוצה לבוא לחדר שלי כדי שאוכל להודות לו כראוי על השירות שלו, והוא אמר בהתלהבות 'כן'. אמרתי לו שאני רוצה לעשות את זה ללילה שהוא לעולם לא ישכח, אז צילמנו קלטת סקס".

קאמי מקדישה כעת את זמנה ליצירת תוכן ושימוש בפלטפורמות שלה כדי להעלות מודעות ומימון לגורמים סביב בריאות הנפש, PTSD ו-TBIs (פציעות מוח טראומטיות) וטיפולים אלטרנטיביים.

מצוין. זה יצחיק אותנו הרבה אחרי שש אחרי המלחמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully