קעקעה את השם של החבר שלה על המצח. @anastanskovsky/TikTok, צילום מסך
צילום מסך/@anastanskovsky/TikTok

הסיפור האמיתי על הצעירה שקעקעה את השם של החבר שלה על המצח נחשף

17.11.2023 / 0:10

35 מיליון איש ראו את אנה שקעקעה את השם של בחיר ליבה בענק על המצח ושיתפה תיעוד של המאורע. אמני קעקועים פקפקו באמינות הסרטון וקראו את אנה לחשוף את האמת. התגובה שלה הייתה מפתיעה לא פחות

מחקר קובע כי אנשים עם קעקועים נוטים להיות תוקפניים יותר/סיפור בדקה

מה הייתם מוכנים לעשות כדי להראות לבן או בת הזוג שלכם עד כמה אתם אוהבים אותו/ה? כשזה מגיע לקעקועים, יש זוגות שבוחרים לעשות קעקוע משותף או לקעקע את שמו או אפילו פרצופו על גופם - שאלו בפני עצמן בחירות קצת מוגזמות ביחס לעובדה שמערכות יחסים לא נוטות להחזיק מעמד עד סוף החיים. אנה סטנסקובסקי בת ה-27 הלכה צעד אחד רחוק מדי. כלומר, 500 צעדים רחוק מדי - כשהחליטה לקעקע את שמו של בחיר ליבה בגדול על המצח.

"מקעקעת את השם של החבר שלי על הפנים שלי", סיפרה חובבת הקעקועים בסרטון מנקר עיניים ששיתפה בטיקטוק (@anastanskovsky), "בוא נעשה את זה!". בסרטון שלהף שצבר יותר מ-35 מיליון צפיות נכון לשעה זאת, נראית אנה מקעקעת את שמו הפרטי של החבר שלה, קווין פרשוואטר, ממש מתחת לקו השיער שלה באותיות מודגשות, גדולות ושחורות. בקטע הקצר ניתן לראות את אנה בפרצוף כואב בזמן שהאמן לכאורה עובד על הקעקוע המוגזם. בתקריב של אקדח הקעקועים, ניתן לראות כיצד המקעקע ממלא את האות K ומסיר את הדיו העודף במטלית. בסוף אנה בוחנת את התוצאה במראה, נוגעת בקעקוע ומצהירה שהיא אוהבת את הקעקוע - וגם קווין כנראה יאהב אותו, כשעל המסך מופיעה השאלה: "לדעתכם הוא יאהב את זה?".

צפו בה מתקעקעת:

בסרטונים נוספים ששיתפה, טענה אנה שמדובר בקעקוע אותנטי לחלוטין. "כן, זה אמיתי," היא אישרה באחד הסרטונים, "אני בעצמי אפילו לא מאמינה שעשיתי את זה. לא סיפרתי לאמא שלי עדיין. אני חושבת שהיא תתחרפן. אני יודעת שזה קצת מטורף".

"כולם אומרים לי שאני אתחרט על זה", היא אמרה בסרטון נוסף, "אבל בכל פעם שאני מסתכלת במראה - אני מאוהבת. אני אוהבת את הקעקוע ואני אוהבת את חבר שלי. אני חושבת שאם את אוהבת מישהו - את צריכה להראות את זה, להוכיח את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

וזה קווין:

היא גם אמרה לגברים אחרים שהם צריכים לצפות מהנשים שלהם לפעול בהתאם. "אם החברה שלך לא רוצה לקעקע את שמך על הפנים שלה, אתה צריך למצוא לעצמך חברה חדשה כי אני לא חושבת שהיא אוהבת אותך. איך אני יכולה להתחרט על זה? זה מהמם", היא הוסיפה.

אנה מתעקשת שזה אמיתי

והמסר שלה לגברים:

כשנשאלה מה היא תעשה אם אהבתה לקווין לא תעמוד במבחן הזמן, היא אמרה בסרטון: "אם ניפרד, אני פשוט אצטרך למצוא לעצמי קווין אחר. תייגו קווין בסרטון - רק למקרה הצורך" וכתבה על המסך: "אני צוחקת. אנחנו לעולם לא נפרד".

אנה הוסיפה: "אני לא יודע למה אנשים חושבים שקעקוע כל כך גדול על המצח זה עניין גדול... אני עדיין יכולה למצוא עבודה וכאלה".

@anastanskovsky Replying to @Hilary Winston-Withers ♬ original sound - Ana Stanskovsky

"הרסת פנים יפות בשביל איזה בחור שיבגוד בך"

במקום לקבל השראה מההישג חסר הפחד שלה, אלפים ביקרו את ההחלטה הקיצונית שלה - ודי בצדק. "את צריכה להיבדק. זו לא התנהגות נורמלית. את נותנת וייב פסיכופתי. קווין צריך לברוח מיד", כתב אחד ואחר הוסיף: "מטורפת עם קבלות". "הרסת פנים יפות בשביל איזה בחור שתיפרדי ממנו או שהוא יבגוד בך. בחירה מטופשת", כתב צופה נוסף. "את תצטערי על זה מוקדם ממה שאת חושבת", ניבא אחר.

אנה סטנסקובסקי היא לא הרומנטיקנית היחידה שהלכה רחוק מדי עם הקעקוע שלה. יצרנית להיטי ה-R&B, סאמר ווקר בת ה-27, זכתה לביקורות קשות ברשת לאחר שקעקעה את שמו של החבר שלה, לארי, לצד עינה השמאלית בנובמבר 2021 (כשמאז הם נפרדו). ביוני 2022, טורז ריינולדס, מכורה לדיו בת 35 מבריטניה, עוררה זעזוע לאחר שחתכה קעקוע מזרועה של שם האקס שלה ושלחה לו את עורה המקועקע בדואר. "הוא היה ילד רע ובגד בי, אז ברור שלא התכוונתי להשאיר את השם שלו עליי יותר", הסבירה הבריטית שהתלוצצה על כך שהשחתה עצמית "מהירה יותר מלהעלים את הקעקוע בטיפולי לייזר".

סאמר ווקר והקעקוע הפסיכי שלה

לאנה נמאס לשמוע שהקעקוע שלה מזויף

@anastanskovsky Replying to @Dydyfycy Let me prove its real #tattoo #facetattoo ♬ original sound - Ana Stanskovsky

אז האם הקעקוע אמיתי?

לא כל הצופים בסרטון האמינו למראה עיניהם. "זה פייק", הכריז אחד ואחר הוסיף: "ליטרלי אין מחט במכונה. זו מתיחה. אין דם, אין אדמומיות. ככה לא נראה קעקוע בהכנה". הם לא לבד: אמן קעקועים מפורסם הפריך את אמינות הסרטון והצביע על מספר סימנים המעידים שמדובר בתרמית.

אמן הקעקועים קווין פול, שעבד עם סלבריטאים כמו ריהאנה, הארי סטיילס ואד שירן, סיפר ל-Metro שהוא מאמין שהקעקוע של אנה "100% מזויף". "זה ליטרלי עט שחור", אמר על הקעקוע, "המכונה אפילו לא פועלת ולא יוצא ממנה דיו. למעשה אין מחט שנכנסת לעור". קווין הוסיף: "אם זה היה אמיתי, כל הנקבוביות היו מורמות מעלה. היינו רואים דיו ודם מטפטפים על פניה".

לאיש המקצוע יש גם מספר קעקועים על ראשו ולכן התייחס לתגובה המאוד לא אמינה כביכול של אנה. "אתה לא יושב עם פנים מעט כאובות כשמקעקעים לך את הראש. זה כואב. מאוד. זה ניסיון נואש של מקעקע לקבל תשומת לב וניסיון של הצעירה להשיג יותר עוקבים".

אדריאן סנדובל, אמן קעקועים מסן דייגו, אמר ל-Messenger שהוא מסכים עם אלו המאמינים שהקעקוע מזויף. "הסרטון לא מראה שהמחט פוגעת בעור. המחט לא זזה והקעקוע נראה כאילו נעשה עם טוש שרפי", אמר סנדובל.

מאחר שהסרטון של אנה צבר תגובות רבות מאנשים שנפלו ברשתה, אחרים מיהרו להגיב להם. "מספר האנשים שהגיבו וחושבים שזה אמיתי גורם לי לבכות על המצב שלנו", ציין אחד ואחרת הוסיפה: "אנשים מתעצבנים ואומרים שזה 'הדבר הכי טיפשי שראיתי?!' ...אנשים, תרגעו, היא עובדת עליכם!". שלישית הסכימה: "ברור שזה מזויף. אין מחט ברורה בתקריבים, רק חלק הפלסטיק של האקדח נוגע בעור שלה. כמו כן - אין אדמומיות, אין נפיחות, אין דימום ואין ניגוב של דיו/דם במהלך התהליך".

נקודת מחלוקת נוספת בין הצופים הייתה תהליך הטיפול בקעקוע לאחר שהושלם. חלק מיהרו לציין שנראה שאנה נוגעת בקעקוע שלה לאחר השלמתו על אף שהדבר לא מומלץ. לדברי סנדובל זה רק מחזק את טענותיו: "אסור לגעת בקעקוע כשהוא טרי - וזה מה שהיא עשתה כאן". עוד מבחינים בסרטונים שאנה הסירה את הניילון הנצמד, בו משתמשים בדרך כלל אמני קעקועים כדי להגן באופן זמני על הדיו הטרי מפני מזהמים - והחזירה אותו מאוחר יותר לסרטונים נוספים. אמנית הקעקועים מסן דייגו, קלייר וייסביין, הוסיפה: "היא מתנהגת כאילו זה כואב להוריד את הניילון הנצמד, כשזה לא ריאלי". סנדובל הסביר כי יש לשמור על הניילון הנצמד למשך כשעה לפחות מאז נעשה הקעקוע, אך נראה שאנה פרסמה שני סרטונים נפרדים בהפרש של שעות בינהם הויא לבושה שונה אך עדיין יש לה את הניילון הנצמד על המצח: "זה נראה שהיא הורידה את הניילון ואז שמה על עצמה חדש".

ואז הגיע הוידוי

אחרי שחטפה מבול של תגובות בנושא, בראשון בבוקר היא החליטה לחשוף את האמת: לא מדובר בקעקוע אמיתי. היא בטוחה שהצופים המרומים צפויים לרחם עליה בתגובות כי לדבריה ניסתה להעביר מסר חשוב לכל מי שמקעקע את הגוף שלו בהגזמה.

"אני מתחרטת על הקעקוע שלי", היא אמרה בסרטון, "אבל לא על זה (היא מצביעה על מצחה) כי זה לא קעקוע אמיתי והסיבה שעבדתי על כולכם היא כי יש לי מסר לכל הצעירים ולכל מי שרוצה לכסות את עצמו בקעקועים".

כאן היא חושפת את האמת:

ומנסה להסביר

היא הסבירה: "אני רוצה שכולם ידעו שאני מתחרטת על הקעקועים שלי ויתכן שאתם תתחרטו על שלכם כשתגדלו, וכאדם שמכוסה כולו בקעקועים אני מרגישה שזו האחריות שלי לדבר, להציג את הניסיון שלי.... ואם אני מהווה השראה לאנשים - אני רוצה להוות השראה בדרך הנכונה". היא סיכמה: "אם הייתי רואה מישהו מכוסה בקעקועים שמתחרט על הקעקועים שלו, הייתי מקשיבה לו ולא עושה את זה לעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully