זוג מתנשק על שולחן. ShutterStock
ShutterStock

ומה אבא עושה? במקצוע הזה עובדים האנשים הכי בוגדניים

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 8:48

מי לדעתכם בוגדים יותר? אנשים שעובדים במכירות, אנשי צבא, או צוותי בריאות? סקר חדש חשף את 10 המקצועות המובילים שבהם בן/בת הזוג שלך צפויים לבגוד - ויש כמה קבוצות עבודה מאוד מפתיעות שהגיעו גבוה ברשימה השובבה הזו

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

לאחר שמחקר חדש הראה ש-85 אחוזים (מלאאאא) מהרומנים מחוץ למסגרת הנישואים מתחילים במקום העבודה, ושאחד מכל חמישה מתוודה שהשעשע מתישהו עם קולגה, מומחים החליטו לבדוק את זה לעומק, ולברר איזה מקצועות הם המועדים ביותר לפורענות.

נסקרו 3.8 אלף אנשים ברחבי בריטניה כדי לגלות את המקצוע שבו הבגידות הכי משגשגות, והתוצאות די מפתיעות:

פסיכולוגיה של ביטחון: הסיבה בגללה את מריירת על כל גבר במדים
ההיסטוריה חוזרת: ככה קרה שגוש השערות שמתחת לאף סקסי שוב
לא רק היתושים: כך תמנעו גרד, יובש ועצבים בעונת המעבר

זוג עושה סקס. ShutterStock
המורה!?/ShutterStock

1. עובדי מכירות

ההפתעה הכי גדולה למשל היא שבמקום הראשון, המקצוע הכי בוגדני, עם כמעט 15% של אנשים שהודו שבגדו בבני זוגם - את האשם הם תלו בעובדה ששעות העבודה גמישות מדי, וגם המסיבות, ההשקות, וערבי החברה הואשמו במחדל. ואולי דווקא המקצוע הכי פחות מספק פשוט דורש את הכי הרבה פיצוי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

2. עובדי הוראה וחינוך

במקום השני, עם 13.7 אחוזים, המורים והמורות, אנשי חינוך יסודי וגבוה - כן, גם פרופסורים, וכן, לפעמים גם עם סטודנטיות מעריצות מהאוניברסיטה ואפילו מהקורס. מה שנקרא, "פעילות חוץ-לימודית".

3. צוות רפואי

המקום השלישי והמכובד לעובדי שירותי הבריאות, כאשר 12.5% ​​הודו שבגדו עם קולגה מאחורי גבו של בן זוגם. תירוצים אפשריים כללו שעות ארוכות ובלתי צפויות, משמרות חירום של לילה, ובראשם - פנייה לקולגה לתמיכה, בידיעה שהם מבינים בדיוק מה עובר עליך. לפחות זה תירוץ שאפשר להבין.

4. תחבורה ולוגיסטיקה

שני המקצועות הבאים בסבירות הגבוהה ביותר לבגוד הם תחבורה ולוגיסטיקה עם 9.8 אחוזים. קודם כל, כי מה זה תחבורה ולוגיסטיקה? נהגי משאיות ושליחים, כמו שמזכירה היא מנהלת אדמיניסטרטיבית? דבר שני, באמת? חשבנו שיש לנו סטנדרטים יותר גבוהים.

5. ניהול והפקת אירועים

המקום החמישי דוקא הגיוני, ולמען האמת היינו מצפות שיהיה יותר גבוה ברשימה, לפחות יותר גבוה מ"תחבורה ולוגיסטיקה". מפיקי אירועים, מנהלי אירועים, או בכלל עובדי מוסדות אירוח כמו ברים מסעדות וכמובן מועדונים. 7.7 אחוזים מהם מודים שנכנעו לפחות פעם אחת לקסמיהם החולפים של אחד מערימת האנשים שהם זוכים לראות כל יום.

מקצועות נוספים, פחות בוגדניים אבל עדיין בעשירייה הראשונה הם: מקום שישי עובדי הנדסה וייצור עם 6.6 אחוזים, מקום שביעי הולך לנכסים ובניין עם 5.5%, ואחריהם לא אחרים מידידנו בתחום הבנקאות והפיננסים, עם 5.4 אחוזים, במקום התשיעי ולפני אחרון נמצאים אנשים בעלי קריירה במידע וטכנולוגיה עם 4.6 אחוזים, ואנשי צבא משלימים את העשירייה הראשונה עם ארבעה אחוזים.

בקצה השני של הספקטרום היו מקצועות המדע, הפארמה (תרופות), ייעוץ, ניהול, עם רק 0.1 אחוז מהסטטיסטיקה, ויחד איתם במקצועות היחסית הגונים מצאו גם אנשי החוק והסדר, אכיפה ואבטחה עם 0.2%. אנשי אומנות ויצירה תפסו את אחד המקומות האחרונים עם 0.4 אחוז, ו-0.5 אחוז לעוסקים בעריכת דין, פרסום, מדיה ובאינטרנט.

כלומר, אם בעלך הוא עורך מדור בוואלה, את יכולה להיות ממש ממש רגועה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully