מוצרים לחורף. יח"צ, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/יח"צ

לא רק היתושים: כך תמנעו גרד, יובש ועצבים בעונת המעבר

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 7:55

החורף מגיע ואיתו היובש הקיצוני שמביא איתו גירודים ורגישויות בעור הגוף והפנים, ויכולים להוצייא אותך מדעתך. הרופאים ממליצים להשתמש במוצרים מלאי לחות ונטולי סבון במיוחד בעונת הקור כדי למנוע תופעות עוריות - הנה כמה שקיימים בשוק

החלק שאתם לא מנקים במקלחת מסכן את בריאותכם/Dr. Scott Walter MD

ועכשיו, אחרי שהבנו שיובש יכול לנבוע מכל דבר בעוולם, ולהגיע לדרגות חומרה שונות בלי שהוא צריך סיבות מיוחדות חוץ מחילוף עונה וסטרס - ומאלה הרי יש לנו בשפע. להלן כמה מוצרים מיוחדים לחורף - אף אחד מהם אינו סבון, כי מסתבר שלהמלצת רופאות כדאי לנו להתקלח פחות, ולהשתמש בסבונים מיוחדים בלבד.

ֿדברו לפטמה: סמל מין או פוסט פמיניסטית רדיקאלית
זה הלו"ז: הטבלה החמודה הזאת מתחייבת להחזיר לך את האופטימיות
הדוגמנית יצאה עם החייל ואז שכבה איתו כדי להודות לו על השירות

קרליין קרם גוף לעור יבש. טל אזולאי,
קרם גוף, קרליין/טל אזולאי

סרומים וקרמים, קרליין

Skin Booster, The Serum Collection
סדרת סרום בוסטר לשיפור תפקוד ומראה העור, לשימוש יום-יומי * לכל סוגי העור- PARABEN FREE * PRESERVATIVE FREE * SILICONE FREE * * SLS FREE. העיקרון עליו מבוססת סדרת הבוסטרים הוא הנגשת המרכיבים החיוניים לטיפוח ושמירה על עור בריא עם סרום פעיל בריכוז גבוה שיוצר שינוי נראה לעין. כל אחת יכולה לבחור את הסרום המותאם אישית לדאגת העור שלה, או לשלב בין מספר סרומים כדי ליצור שיפור כללי ומתמשך מעצים את פעולתו של כל מוצר טיפוח שנשים מעליו:

פרו ויטמין C - להחלקת והבהרת גוון העור והענקת אחידות לגוון העור.- מבהיר גוון עור ומחזק את ההגנה מפני נזקי קרינה וסביבה.
פרו-רטינול - לשיפור תפקוד ומראה העור- מסייע ביצירת סיבי קולגן למיצוק העור ומשפר את מאזן הלחות הטבעי למניעת תופעות יובש וקמטוטים.
חומצה היאלורונית - לשיפור מיידי של מצב הלחות בעור- מעניק לחות זמינה לעור ומעשיר כל מוצר טיפוח או איפור אישיים בלחות חיונית.
פרו קולגן - לשיפור המוצקות ועידון עומק קמטים - מסייע במניעת היווצרות קמטוטים וקמטים משפר את רמת הלחות הטבעית ומעניק גמישות ורכות לעור.
מחיר: 78.90 ש"ח

סדרת קרמי גוף
קרם הגוף במרקם עשיר העוטף את עורך בלחות מזינה, רכות מלטפת ומגע קטיפתי. יושק בשלושה ניחוחות: Lotus Bouquet, Coconut Island, Ylang Ylang Bloom. הקרמים מבוססים על פורמולה עם מרכיבים המסייעים לשמירה על מראה עור בריא: חומצה היאלורונית - מרכיב לחות המסייע בהעלאת רמת הלחות הטבעית בעור לאחר עיסוי בקרם. קומפלקס ויטמינים - נוגדי חמצון המסייעים בהגנה על העור ותורמים למרקם אחיד ונעים למגע. חמאת שיאה - מעשירה את העור בלחות. מעניקה תחושת נינוחות ומגע קטיפתי בעיסוי העור. אלוורה ושמן חוחובה - מכילים מרכיבים המעניקים לחות והזנה לעור. קמומיל, אלנטואין וביסאבולול - ידועים כמרכיבי הרגעה לעור התורמים לתחושה של נינוחות ומגע קטיפתי.
מחיר: 24.90 ש"ח

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סרום חוקרם החייאה LIERAC PARIS

סרום וקרם החייאה ממריצים לשיקום העור המעניקים לעור "זריקת מרץ" ומעלימים סימני עייפות ושחיקה
לשיקום נזקי הקיץ ומעלימים סימני עייפות ושחיקה לשיקום נזקי הקיץ. מומלץ לא להחשיף לשמש ככל הניתן מכיוון שוצרי הסדרה מכילים ויטמין C טהור בריכוז גבוה של 15%.

התכשירים מבוססים על טכניקת המזותרפיה להחזרת הגמישות והחיוניות לעור. הסרום והקרם משפרים את טונוס העור, מאזנים לחות ומעניקים לעור בוסט אנרגטי למראה רענן, חיוני ובעל מרקם חלק. מועשר בחמישה סוגי וויטמינים, שישה סוגי מינרלים ושלוש חומצות היאלורוניות.

מחיר סרום: 235 ש"ח, מחיר קרם החייאה: 219 ש"ח, להשיג באתר ליראק ישראל

ליראק סרום. חו״ל,
ליראק החייאה ושיקום נזקים/חו״ל

קרם ותחליב של CeraVe

CeraVe הוא מותג לחות היפואלרגני, ללא בישום וללא פראבנים. הקרם ותחליב הלחות משלבים פורמולה ייחודית, המכילה חומצה היאלורונית ו- 3 סרמידים חיוניים, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. לסרמידים תפקיד משמעותי בשמירה על לחות העור ועל שלמות מחסום ההגנה הטבעית שלו, ומוצרי המותג משתמשים בטכנולוגייה הלוכדת את רכיבי הלחות בתוך העור ומזינה אותו לאורך כל היום, באמצעות שחרור מושהה של הסרמידים שכבה אחר שכבה למשך שעות רבות לאחר המריחה.
מחיר: קרם לחות בצנצנת - 99.90 ש"ח, תחליב לחות- 74.90 ש"ח, להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.

מוצרים לחורף. יח"צ, עיבוד תמונה
סבוקאלם, Supcerat water/עיבוד תמונה, יח"צ

קצף ניקוי Supcerat water

מאחר וכמעט כל תכשיר ניקוי פוגע במחסום האפידרמיס. בחורף אסור להגזים בשימוש בתכשירי ניקוי, כולל סבונים, אלא רצוי להשתמש בתכשירי רחיצה לא מסתבנים (לא מקציפים) או כאלה שמכילים מרכיבים לחיזוק מחסום האפידרמיס. מי ניקוי מוקצפים Supcerat water מסדרת "מהות" של ד"ר מרינה לנדאו, מחיר: 199 שקל, להשיג באתר

סבוקאלם

קלאסיק קרם לחות לקרקפת
קרם לחות עדין השומר על איזון הלחות, למניעת גירוי הנובע מיובש יתר של הקרקפת' קרם לחות לקרקפת המתאים לסובלים מקשקשים, מקרקפת יבשה ומגירויים.הקרם מרגיע, מזין ושומר על איזון הלחות בעור הקרקפת, מונע גירוי הנובע מיובש יתר של הקרקפת, מסייע בהאטת קצב היווצרות הקשקשים ומעניק לשיער גמישות וברק. הקרם אינו מותיר תחושת שמנוניות ודביקות על השיער והקרקפת. בנוסף, מגן על השיער מפני נזקי חום.

קרם גוף מרגיע מעניק
תקופות של קור מקפיא, חום שרבי או עונות מעבר יכולות להשפיע לעיתים על העור ולגרום לאדמומיות, יובש וגרד. במצבים כאלה קרם גוף שמרכך ומרגיע את העור הכרחי. קלאסיק קרם גוף מרגיע מעניק לעור מגע רך וקטיפתי, מונע יובש, מרגיע אדמומיות ומעניק תחושת נינוחות והקלה לעור. הקרם עשיר בתמציות צמחים, ויטמינים ושמנים מובחרים, כדוגמת שמן אובליפיחה ושמן חוחובה וויטמין E.

כל המוצרים היפו אלרגנים , ללא פרבנים, מתאימים לעור רגיש' להשיג באתר סבוקלם וברשתות הפארם המובחרות קרם גוף מרגיע 64.90 ש"ח, קרם לחות לקרקפת 59.90 ש"ח, להשיג באתר

מוצרים לחורף. יח"צ, עיבוד תמונה
יובנה, ד״ר בוטוקס, לאוקסיטן/עיבוד תמונה, יח"צ

דוקטור לוי, דוקטור בוטוקס

ד"ר פיליפ לוי, חלוץ בעל שם עולמי בטיפול קוסמטי ללא ניתוח, חתום על הנוסחה הקוסמטית הראשונה בעולם, שהוכחה כמחדשת תאי גזע וכתוצאה מכך יכולה לייצור קולגן, אלסטין וחומצה היאלרונית -הנוסחה מתבססת על מחקר זוכה פרס נובל, ונוסחאות המוצרים מוגנות בפטנט עולמי המוכח קלינית, וזכו לכמעט 100 פרסים ופרסומים במגזיני הרפואה היוקרתיים ביותר, וניתן להשיג אותם בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

בין המוצרים:
Eye Booster Concentrate (15 מ"ל) - המכונה ע"י המומחים "אולי הדבר הכי טוב מאז הבוטוקס". בעל ריכוז גבוה של פורמולת תאי גזע. מפחית באופן ניכר את הנפיחות והקמטוטים בעיניים תוך דקות. ותורם לזוהר.
מחיר: 164$

Enriched Booster Cream (50 מ"ל) - מעניק לחות עמוקה ללא תחושה שמנונית, קרם הבוסטר המועשר מגביר בעוצמה את מערכת האנטי-אייג'ינג הטבעית של העור, מחיר: 285$

Pollution Shield Skincare Finisher (30 מ"ל)- מגן על העור מפני מזהמים. קוקטייל פורץ דרך של ד"ר לוי, עם קומפלקסים מולקולריים המגנים על העור ומחזקים אותו. המרקם המיקרוסקופי של המוצר, יוצר שריון ייחודי ובלתי נראה, המגן מפני הצטברות מזהמים. בכדי לעצור את חדירתם של מזהמים, שילב ד"ר לוי רכיבים כדוגמת: שמן חמניות ושמן תורמוס לבן, במטרה של חיזוק המחסום הליפידי הטבעי של העור וסיוע בשיקום גוון העור ומיצוקו. נוגדי החמצון במוצר מגיעים משילוב ויטמין E, קו אנזים Q10 מרוכז במיוחד ןפירות טרה אנדים. פעילות האנטי אייג'ינג פועלת מחיר: 83$

מאסטר קרם רוז, יובנה

יובנה מאסטר קרם רוז הוא מעין קרם טיפול נמרץ שמתאים תמיד, 24 שעות ביממה. מדובר במוצר אחד לא מסובך ויעיל, בעל מרקם קטיפתי ורך, עם שילוב חדשני של רכיבים יקרים וניחוח מפתה של ורדים טריים. קרם אולטימטיבי לטיפול אנטי אייג'ינג. מספק לחות אינטנסיבית בכמה רמות, מפחית מתח וסימני הזדקנות, דואג לאופטימיזציה של תפקודי העור, קמטים וקמטוטים הופכים כמעט לבלתי נראים ועור הפנים נראה מאוזן - חלק, גמיש, זוהר, רענן וצעיר יותר.
מחיר: 675 ש"ח, להשיג ברשת הסופר פארם ובאתר לילית קוסמטיקה.

קרם ארטישק, L'OCCITANE

האם ידעת שארטישוק יכול להיות רכיב הפלא של שגרת הטיפוח היומית שלך? אותו רכיב קסום מקופסת האוצר של "סבתא" שימש מאז ומתמיד לטיפול בבעיות עור ולשיפור מראה העור, ואת ההשראה לפיתוח המוצרים, שאבה ל'אוקסיטן מנשות פרובאנס אשר נהגו לשתות את מי הארטישוק כדי לטהר את גופן ולנקות אותו מרעלים, DETOX של ימינו.

סדרת DETOX החדשה, מועשרת בתמצית ארטישוק ומסייעים לזרימת דם, לשיפור מראה הצלוליט, תורמים לגמישות העור ופועלים לחידוש התאים. בנוסף כוללת הסדרה אבן גוואשה ייחודית לעיסוי הגוף, כי הארטישוק הואגם בעל סגולות טיפוליות ייחודיות העוזרות לשיפור מיקרו סירקולציה, הגבלת אצירת מים ונפיחות ברגליים, שיפור אלסטיות ומיצוק העור והצלוליט.

המוצרים:
פילינג ארטישוק במרקם דמוי ג'לי, המתחמם ונמס בעת עיסוי המוצר על העור - לחווית פינוק מושלמת במקלחת. טבעוני, בעל 99% מרכיבים ממקור טבעי, 98% מרכיבים מתכלים בקלות.
מחיר 189 ש"ח

קרם גוף עיסוי ממצק מועשר בתמצית ארטישוק המאיצה את זרימת הדם, מחזירה לעור את תחושת האלסטיות והמוצקות ומשפרת את מראה הצלוליט כך שהעור נראה ומרגיש חלק יותר.הקרם טבעוני, בעל 97% מרכיבים ממקור טבעי, 98% מרכיבים מתכלים בקלות, מעניק לחות עד 8 שעות.
מחיר 209 ש"ח

אבן גוואשה לעיסוי הגוף- אבן גוואשה מותאמת בצורה מושלמת לעיסוי הגוף, מחליקה בצורה חלקה על העור, מקלה ומשפרת את השימוש בקרם גוף לעיסוי ארטישוק. האבן ממריצה את זרימת הדם, מסייעת להחלקת מראה העור.
מחיר 49 ש"ח, להשיג בחנויות ל'אוקסיטן ובאתר

מוצרים לחורף. יח"צ, עיבוד תמונה
IL MAKIAGE, גרנייה, Payot/עיבוד תמונה, יח"צ

IL MAKIAGE

איל מקיאג' מרחיבים את קטגוריית מוצרי הטיפוח ומשיק את POWER LIFT PLUMPING CREAM
קרם אנטי - אייג'ינג בתוספת קולגן טבעוני, רטינול ואנדוזין הנותנים מענה בהפחתת מראה קמטים וקמטוטים, מיצוק מראה העור וטשטוש קווי הגיל, הפורמולה הייחודית מעניקה לעור מראה צעיר מתוח ואחיד, ומסייעת הן באפקט המיידי והן באפקט לטווח הארוך. לאחר 14 יום של שימוש בפאוור ליפט ניתן לראות את השפעת הקולגן הטבעוני, הרטינול והאדנוזין הפועלים יחד למיצוק מראה העור, מילוי הקמטוטים וטישטוש קווי הגיל, הפורמולה מאפשרת גם לאיפור לשבת בצורה חלקה ומושלמת.

רכיבים:
קולגן טבעוני: חלופה פורצת דרך לקולגן שמקורו בבעלי חיים. העור הופך לבהיר יותר, חלק יותר ואחיד למשך זמן רב יותר.
רטינול: נגזרת ויטמין A רבת עוצמה המעניקה מראה עשיר בלחות, ההופך ליותר מוצק עם המשך השימוש בקרם. בטוח לשימוש יומיומי.
אדנוזין: תרכובת טבעית בגוף. בשימוש פעמיים ביום, רכיב זה יאפשר מיצוק עור הפנים ומילוי מראה קמטוטים וקווים עדינים. המוצר טבעוני ולא נוסה על בע"ח | מתאים לעור רגיש | נבדק דרמטולוגית | היפואלרגני | טבעוני | ללא גלוטן| ללא פרבנים, פתלטים, DEA או SLS

מחיר: 429 ש"ח, להשיג ברשת חנויות IL MAKIAGE ובאתר

סרום אלוורה וחומצה היאלרונית, גרנייה

הסרום מבוסס על פורמולה ייחודית המשלבת ריכוז רכיבים פעילים: 3% חומצה היאלורונית + תמצית אלוורה + גליצרין, ובוסט משמעותי של חומרי הזנה שחשובים לו, והוא מהווה את הבסיס לשאר מוצרי הטיפוח וההגנה לעור. הסרום מכין את העור לפני קרם הלחות ומעניק לו רכיבים מרוכזים פעילים - כל סרום והרכיבים שבו.

לסרום אלוורה וחומצה היאלורונית פורמולה ייחודית (וטבעונית) המכילה ריכוז גבוה של רכיבים פעילים: 3% חומצה היאלורונית + תמצית אלוורה + גליצרין, המעניקים לעור תחושה של רעננות מתמשכת ומסייעים להשבת הנפח למראה עור הפנים. סגולותיה של החומצה ההיאלורונית, הרכיב הפופלארי בתעשיית הקוסמטיקה, ידוע כממלא קווי קמטוטים ומשיב מראה נפח לעור הפנים. שילוב עוצמתי של תמצית האלוורה בסרום מעניק לחות ורעננות לעור.

יעילות מוכחת! באופן מיידי - העור ייראה רך וגמיש יותר ובעל מראה מוצק וחלק יותר. אחרי חודש - העור זוהר יותר ובעל מראה בריא יותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

PAYOT PARIS

סדרת הטיפוח החדשה ROSELIFT COLLAGENE
עם מלכת הפרחים - הוורד מדמשק, סדרת הטיפוח כוללת 4 מוצרים: קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים וסרום בניחוח עדין פרחוני ונפלא של אפסק, ורד וסנדל-ווד. בניחוח עדין פרחוני ונפלא של אפסק, ורד וסנדל-ווד. המומחיות המדעית של סדרת הטיפוח PAYOT ROSELIFT COLLAGENE פועלת למיצוק, הרמה, חיטוב ועידוד ייצור קולגן, עם מלכת הפרחים - הוורד מדמשק. מוצרי הסדרה בעלי מרקם קליל, קריר ונעים על העור, ומאפשרים להמשיך לטפח את העור לצרכיו גם בימי הקיץ.

מחיר: קרם יום 199 ש"ח, קרם עיניים 169 ש"ח, סרום קולגן 199 ש"ח, קרם לילה 199 ש"ח, להשיג בנקודות המכירה של PAYOT ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות הנבחרות.

דרמלוג׳יקה. חו״ל,
דרמלוג׳יקה - טיפוח חורפי/חו״ל

חמאת גוף של דוקטור עור

חמאת גוף DEEP HYDRATION של דוקטור עור- חמאת גוף לעור יבש - יבש מאוד, בעלת מרקם עשיר, הנספג במהירות ואינו מותיר תחושה דביקה ושמנונית. הפורמולה מזינה ומרגיעה מיידית עור יבש ומגורה, מעניקה לו לחות אינטנסיבית ומותירה אותו רך, רענן, קטיפתי ונינוח. מועשרת בחמאת שיאה וחומצה היאלורונית ומכילה רכיבים המחזקים את שכבת ההגנה של העור ומעניקים לעור מראה בריא וחיוני. שימוש יומיומי בתכשיר יסייע במניעת יובש ויתרום לשמירה על עור מטופח ונעים לאורך זמן. בעלת ניחוח עדין ונעים.
מחיר: 85 שקלים ל 200 מ"ל. (עד סוף נובמבר יימכר בהנחה של 40% ובמחיר של 51 ש"ח). להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

סרום ומיסט, דרמלוג'יקה

צמד תכשירי לחות מבוססי תרכובות חומצה היאלרונית, על בסיס טכנולוגיה הפועלת להעצמת הלחות בעור ולשמירתה לאורך שעות, ומיסט מבוסס סרמידים ומרכיבי לחות פעילים המחזקים את מחסום ההגנה של העור. אנחנו צריכים לחות מתמשכת למראה עור בריא. Circular Hydration Serum מספק בדיוק את זה: הוא מציף מיד העור עם הידרציה ומחדש את העור מבפנים, כל זאת תוך מניעת אידוי לחות עתידי

סרום סירקולר הידרשיין
להעצמת הלחות בעור - סרום לחות עוצמתי במיוחד שמטרתו היא הצפת העור בלחות ובמקביל מניעה של אידוי לחות מהעור. באמצעותו הלחות בעור מתמשכת ומקנה מראה עור בריא חיוני המטופל נכון. יש להניח על פנים ואזור הצוואר הנקיים, בבוקר ובלילה בטרם מורחים את קרם הלחות.
מחיר: 304 שקלים

היאלורוניק סרמיד מיסט
תרסיס לחות המכיל סרמידים וקוקטייל פעיל של 4 סוגי חומצה היאלרונית להצפת העור בלחות ומניעה של אידוי לחות מהעור, תכשיר לחות ייחודי להתזה על העור, להוספת לחות ונעילתו בעור, נועד להחייאה של עור יבש ומיובש כאחד. בין רכיביו בולטים; 4 סוגים של חומצה היאלורונית בגדלים מולקולריים שונים לחדירה לשכבות העור, סרמידים המסייעים בנעילת הלחות בעור והרגעה של עור מיובש, מי ורדים עשירים באנטיאוקסידנטיים ופוליפנוליים להחייאה של העור, פאנטאנול ויטמין 5 - משפר את רמות הלחות בעור.
הוראות השימוש: לאחר ניקוי הפנים, להתיז על עור הפנים והצוואר להימנע מחדירת התרסיס לעיניים. ניתן ואף מומלץ גם להשתמש בתרסיס לריענון העור במהלך היום.
מחיר: 219 ש"ח, ניתן להשיג באתר ובנק' המכירה המורשות של דרמלוג'יקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully