רנא רסלאן. אביב חופי, אביב חופי
אביב חופי/אביב חופי

לפני שהנזק מתקבע: זריקה אחת קטנה שיכולה להעביר את הכאב

ד"ר אברי רווה

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 14:10

כולנו מפצות על הטראומה באוכל שמן, עישון, שתייה, שלא לדבר על השינה הגרועה שמוסיפה לסטרס, וכאילו זה לא מספיק, אנחנו מרגישות אשמה בכל פעם שאנחנו מחייכות. לא לחייך אולי טוב לקמטי העיניים, אבל גרוע מאד למראה הכללי - ולפעמים זריקה קטנה יכולה להעביר את הכואב

מכבידנט ורשת מרפאות מוניקה אלמן חוברות יחד./מכבי אסתטיקה.

מלחמה הורסת לא רק בתים, גשרים וכבישים. המלחמה תהרוס תקווה, את הביטחון, את תחושת הרוגע והשלווה. הציבור מעשן יותר, מעדיף מזון שומני ומתוק, ומפצה על הטראומה בסגנון חיים פחות בריא. בנוסף, השינה מאוד טרודה - כל אלו יחד מפילים את הרוח וגם את מראה הפנים. העור משקף את תמונת המצב על מה שמתרחש בגוף ובנפש שלנו, ותקופת המלחמה הנוכחית גורמת לפנים להיראות נטולי ברק וחיות ועם יותר קמטוטים.

כל ה"מפעל" הפנימי אשר מספק לנו את המשאבים הנחוצים הללו נעצר. צריך לסלול מחדש את הדרך אל האושר, לפעמים הרצון להיות מאושר בזמן מלחמה, מלווה ברגשות אשם. אבל חשוב לזכור כי דווקא מומחים לטיפול הנפש ימליצו להתחיל את תהליך ההתאוששות בהקדם האפשרי. כשאנחנו נמצאים בתדר של אנרגיה ושמחה, זה משפיע גם על הסביבה. אז נכון שאושר ושמחה מתחילים מהפנים החוצה. אבל התהליך הוא דו כיווני, והחוץ משפיע לא פחות גם על הבפנים. בימים אלה הביקוש מתמקד בעיקר בטיפולים קטנים שיש להם אפקט על מראה רענן, בעיקר טיפולי קטנים וקצרים, אשר ביכולתם להקפיץ את הביטחון העצמי ואתו את מצב הרוח.

ומה אבא עושה? במקצוע הזה עובדים האנשים הכי בוגדניים
לא רק היתושים: כך תמנעו גרד, יובש ועצבים בעונת המעבר
"בזכות 'אתגר הסקס' הנועז שלי - 150 נשים נכנסו להריון"

אישה מקבלת זריקה של חומצה היאלורונית. Africa Studio, ShutterStock
זריקה אחת קטנה/ShutterStock, Africa Studio

חמישה טיפולים קטנים שיכולים לעשות הבדל גדול

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בוטוקס, לשיתוק הרוע

בוטולינום טוקסין, (או בשמות המסחריים שלו: בוטוקס, קסיאומין, דיספורט), הפועל לרפיון שרירים והחלשתם באופן זמני, משמש למגוון של הליכים אסתטיים שישמרו מראה פנים רענן חיוני צעיר ובעיקר טבעי. הוא מיועד לטפל בקמטי הבעה, ובזמן הזרקתו המבוקרת תפקידו להחליש את השריר אשר יוצר את הקמט, בכל פעם שהוא מתכווץ.

היחלשות השריר תרפה את האזור עם הקמט באופן זמני ולכן, זה טיפול לתקופה של כמה חודשים. הבוטוקס מוזרק במספר נקודות ע"י מחט דקיקה ולכן לרוב אין אפילו סימן או כאב. זריקת בוטוקס נחשבת לטיפול קטן עם שינוי גדול. מתאים לאזור המצח, שריר הסנטר, קמטים לאורך הצוואר ואפילו לתיקון "גאמי סמייל", החיוך שחושף חניכיים עליונות.

חומצה היאלורונית, לשיקום ההרס

הזרקה קלה למילוי קמטוטים קלים או קמטים עם מעט חומצה היאלורונית תייצר אפקט ואוו! מראה רענן כמו אחרי שנת צהריים טובה.

חומצה היאלורונית מאפשרת למלא בכל אזור בפנים, לשחזור נפח שהתרוקן, ואף למלא שקעים וכהויות מתחת לעיניים, מה שמאוד מאפיין את התקופה העכשווית. ניתן באמצעותה להגביה את עצמות הלחיים, למלא את הרקות ואף לעצב את האף.

הזרקת חומצה היאלורונית בסמיכות מתאימה תחזיר לפנים מראה רענן, צעיר יותר ותגדיר מחדש קווים אשר טושטשו. התוצאה מידית וגם משתפרת עם הזמן, וזה כל הקסם. בנוסף, זהו טיפול שמחזיר קצת אור למראה ולהרגשת הביטחון - בהליך טיפולי כזה ניתן בטיפול קצר להראות מעולה, צעיר בכמה שנים, ויחד עם זאת, הבעת הפנים לא משתנה ולרוב לא יבינו מה בדיוק עשית שאת נראית כל כך טוב.

טיפול בעור הפנים. ShutterStock
מסיר את שכבות העור המתות ומחזיר אותך לחיים/ShutterStock

בוסטר, גם למבוגרים

מי לא צריך לפעמים בוסט. טיפול סקין-בוסטר מאפשר לעור להתעורר מחדש. זה טיפול אשר נכנס לתודעת הציבור והוכח כמעניק לחות ומחדש את העור על ידי "ביו-סטימולטרים" אשר ישפרו את מרקם העור ויעניקו לו בוסט רציני של חיוניות.

טיפול בוסטר לפנים, מבוסס חומצה היאלורונית ומתבצע בטכניקת מזותרפיה, דקירות קטנות קטנות, שמחדירות חומרי לחות ועידוד ליצירת חידוש הקולגן והאלסטין באופן טבעי בגוף. הטיפול מתאים לאזור הפנים, הצוואר הדקולטה והתוצאה טבעית מרעננת ומעניקה לעור גמישות וחיוניות.

לייזר, אבל שוחר שלום

הטרנד העכשווי במרפאות האסתטיקה הוא טיפולי לייזר למטרות שונות, כך שבטיפול לייזר אחד ניתן להשיג תוצאות מגוונות, החל מחידוש פני העור, מיצוק, פעולת פילינג, החלקת קמטים וקמטוטים והחייאת המראה הכללי של העור בטיפול מרפאתי קל.

גם הפיגמנטציה שנותרת על הפנים לאחר הקיץ, מקבלת מענה הולם בטיפולי הלייזר, להבהרת סימני הקיץ וכתמי השמש, ולקבלת גוון פנים אחיד. הלייזר מטפל רק בשכבות העור העמוקות, כך שלא נדרש זמן החלמה ואין פגיעה בשכבת העור החיצונית, על כן מתאים במיוחד לרוח התקופה - לקבל טיפול ולהמשיך את החיים.

פילינג, לחיסול תאים מתים

פילינג שטחי אפקטיבי מתבצע במרפאות רופאים בלבד, ומבוסס על חומצות שונות, הגורמות לחידוש האפידרמיס וליצירת מראה אחיד ורענן יותר. פילינג שטחי אידאלי לתקופה זו, של סוף הקיץ בואכה סתיו, ושל עור עייף ואפרורי כתוצאה מסטרס מתמשך של המלחמה.

למשל "milk peel", משלב שלוש חומצות במינון קל במיוחד, מוכן לשימוש על ידי הרופא, מותאם לכל סוגי העור, ומעודד ייצור קולגן בזמן התחדשות העור.

ד"ר אברי רווה. אורית פניני,
ד"ר אברי רווה/אורית פניני

ד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully