זוג סקסי. ShutterStock
ShutterStock

להתאהב במזל הזה כל כך לא מומלץ, שיש אפילו יום תמיכה בינלאומי לבני הזוג

נינה אקוני

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 10:14

לא שמנו לב בגלל כל העניין הלא נוח הזה של המלחמה, אבל ב-18 לחודש נחגג יום התמיכה הבינלאומי לאנשים שנשואים לבני ובנות מזל עקרב. אם אתן עושות עכשיו פרצוף ואומרות "מה זה, אמיתי?", אז כן - זה אמיתי בדיוק כמו וולנטיינס, ולפחות זה יותר מצחיק

לא שמנו לב בגלל כל העניין הלא נוח הזה של המלחמה, אבל כל שנה בנובמבר, בין הבלאק פריידי לימי שופינג אחרים, נחגג גם "יום התמיכה הבינלאומי לבני הזוג של בני מזל עקרב", המזל הכי בעייתי והכי פחות מובן מבין כל המזלות, מזל שלהיות איתו בזוגיות, עלול להיות, איך לומר - קטלני. מצד שני, גם המגנטיות הבלתי סבירה שלהם עלולה להיות קטלנית, וגם הופכת את ההימנעות מהם לקשה במיוחד.

המפונים משדרות התחתנו במלחמה ובילו ליל כלולות בלתי צפוי
הסיפור האמיתי על הצעירה שקעקעה את השם של החבר שלה על המצח נחשף
מסיפורה של שפחה לסיפורה של לוחמת, היום שבו צה"ל ניצחה


משעמם לא יהיה לך, כי בן הזוג מזל עקרב תמיד ישאיר אותך תוהה. בכוונה? לא בכוונה? אנחנו גם לא יודעות. עכשיו תפסיקי להפריע בשיעור, ותתכונני לחיות בטלנובלה מלאת דרמה ומשמעות, שבה אף שיחה לא תהיה סמול טוק, ותמיד תדעי הרבה פחות מה שאת חולקת. בדיוק עבורך נולד היום הזה, שבו עלינו לתמוך בכל מי שבחרה לחיות עם עקרב. ואם אתן עושות עכשיו פרצוף ואומרות "מה זה, אמיתי?", אז כן - זה אמיתי בדיוק כמו וולנטיינס, ובניגוד אליו לפחות קצת מצחיק.

אנחנו לא ממליצות על זוגיות עם עקרב, אבל אם כבר את שם - קבלי טיפים

אל תיעלבי

בדיוק כמו כמו הילד שמשך לך בצמות כל היסודי וכשיצאתם בתיכון הבנת שהוא היה מאוהב בך, בני מזל עקרב נוטים להקניט, להטריל, ולפעמים להיות קצת רעילים כלפי בני הזוג שלהם. מה אני אגיד לך? זה ככה. תתייחסי להשפלות קטנות כאלה כאל חלק מטקס החיזור המשוכלל של הבן אדם. ביננו אני לא רואה הבדל בין הסכמה להצלפות בסקס לבין הסכמה להטרלות בפור פליי.

אמנם להטרלה יש הגיון - הכוונה היא לנסות ולחלץ ממך את הגבולות שלך באמצעי לחץ מתונים, ולוודא שיש פה מישהו עמיד שאפשר לחיות איתו את החיים, אבל לא סתם לעקרבים יש יחסי ציבור גרועים בתור בני זוג.

הספיק לך? לא?
כי יש עוד.


גם הבעת הרגשות שלהם לוקה בחסר (הבעת רגשות עומדת בניגוד מוחלט לשמירה על הקלפים קרוב לחזה, מה ציפית?) - האופן שבו הם מביעים את אהבתם עלול להיות לא ברור מספיק, ובין הבדיחות לעלבונות יצירתיים לא נשאר הרבה להיאחז בו. אז אם את סאקרית של ביטחון - אולי שווה לך לברוח עכשיו. אם את גברת, תישארי. ותזכרי לא להיעלב, אלא לשתף פעולה במשחק. כמו הרבה פעולות בחיים, גם זה הרבה פחות כואב כשמסכימים לשחרר

תזכרי שעמוק בפנים הוא יותר רומנטי ממך

ואחרי כל זה, בטח תתפלאי לגלות שיחד עם זה שהוא מצפה ממך להבין את ההומור השחור שלו ולא לקחת את זה קשה, הוא עצמו רגיש ככלי חרס. הוא עלול להיעלב ממך אם תשכחי תאריך שחשוב לו כמו אחרונת הפולניות, לשים לב אם סובבת אליו את הגב מתוך שינה במקום להמשיך לחבק אותו, ולכעוס עלייך כי חלם שאת בוגדת.

ומילא זה - הוא גם לא יגיד לך שהוא נעלב, ואם תשאלי אותו, הוא יכחיש בתוקף ויטען שהכל ממש מצוין ובסדר. קשה כבר אמרנו?

מצד שני, זה הגיוני - רק אנשים מאד מאד פגיעים יטרחו לעטות על עצמם שריון כל כך עבה ולתחזק אותו במשך חיים שלמים. מתחת לנוקשות ולמבט החודר עד כדי דוקר, יש לב פועם שמייחל לקשר אנושי עמוק טוטואלי, מלווה באינטימיות עמוקה. כל מה שהוא רוצה זה להפסיק לחשוד, לסמוך עלייך לגמרי, ולהפסיק להתגונן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אל תזייפי, פן תושלכי

אין אלרגי יותר מעקרב לזיופים וצרימות. לא רק שקרים - שנאת נפשם, אלא גם אנשים שמשקרים רק לעצמם מעלים בהם קבס. החשדנות המוטמעת של העקרב גורמת לו לחיות במקום הלא נוח שבו הוא בטוח שעד שלא הוכח אחרת, כולם רוצים לקחת מהם, לפרוץ לטלפון שלהם, לדעת את הנתונים שלהם, לגנוב את המתכונים שלהם, לקרוא את היומן שלהם, למכור את הכליות שלהם ולפתות את בן הזוג שלהם.

המסכנים מבלים את עיקר חייהם בהתחמשות כנגד האופציה שיחוו בגידה, ואמון לא בא להם בקלות, אם לדבר בלשון המעטה, וזו הסיבה שהם כל כך שתלטנים, סגורים ורכישת אמונם היא כה סיזיפית. הם לא רואים את זה ככה, אגב - מבחינתם שליטה היא בסך הכל אכפתיות, ואמון זה ביטוח רכב - צריך לחדש אותו כל הזמן.

תני ספייס, אבל תישארי זמינה

הזמן לבד קדוש לבני מזל עקרב, וכיבוד הצורך שלהם במרחב היא הדרך היחידה להיות איתם בקשר. חלק גדול מהזמן הם יכולים להרגיש לך מרוחקים, לא להתקשר, לא לסמס, לא להרים את הראש מהספר - פשוט כי הוא נהנה מהמרחב שלו עם עצמו ולא זקוק לתשומת לב תמידית.

בדומה לנטייה שלו לשמור סוד, ולצפייה שתניחי לסודות שלו וןלא תשאלי יותר מדי שאלות - כך בדיוק הוא לוקח את הספייס שאת נותנת לו כמובן מאליו אבל לא ייתן לך אותו בחזרה. כלומר, הוא ייתן - כל עוד את יודעת ללכת על הקו הדק של ללכת, אבל לא רחוק מדי - להיעלם, אבל להישאר זמינה, כי הוא יניח שאת בוגדת בו, או מתה. ועדיף מתה, כי אם תשקרי לו את מתה בכל מקרה. בשבילו.

בנוסף לרעילות כתחביב, יש להם גם נטייה להיות מאד סגורים. עד שהם מספרים משהו על עצמם, באמת מספרים - הנשמה יכולה לצאת לך. הם מצפים ממך לזרום איפה שהם קשים, לשחרר איפה שהם רכושנים, וגם לגלות הכל איפה שהם סודיים, לא גדולים בהדדיות. ואת יודעת מה הכי יפה בכל זה? הם לא מודים באף אחד מהדברים, מה שנותן לכל האירוע גם תבלון קל של גאזלייט.

נכון, זה לא פייר, אבל מה בחיים האלה כן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully