אפליקציית היכרויות. בלינקס,
בלינקס

יותר שלבי אימות מרכישת סמים: אפליקצית היכרויות חדשה ובטוחה

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 14:40

אפליקציית היכרויות חדשה תוצרת כחול לבן, מאיימת לשבור את השוק הדייטים החשדן עם הבטחות לאימות דו שלבי וכפתור מחויבות. אז אם עברתם את שלב הדרמה ואתם מוכנים למערכת יחסים עם מישהו פנוי באמת, תכירו את בלינקס

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

הכירו את "בלינקס" רשת ההיכרויות החברתית הישראלית החדשה לפנויים ופנויות הבטוחה ביותר ליצירת מערכות יחסים אמיתיות ובטוחות באמצעות שכבות אימות ואבטחה קפדניות וכפתור המעיד על המחוייבות לקשר האפליקציה הישראלית החדשה מתכננת להשתלט על שוק ההיכרויות הישראלי.

כבר בתהליך הפיתוח של האפליקציה הבינו את החששות והסכנות בשימוש באפליקציות היכרויות שאינן מחייבות אימות קפדני, רבים מקרי עוגמת הנפש הנגרמים כתוצאה מהיכרות עם משתמשים נשואים או פרופילים מזויפים. זאת הסיבה שבחרו בבלינקס הישראלית לעשות צעד פורץ דרך ולדרוש מהמשתמשים אימות באמצעות תעודה מזהה.

"נבחרתי לאישה המושלמת על ידי פלייבוי אבל יש לי סוד גדול"
רציני? 7 סימנים שהוא לא בעניין, ומילה אחת שורפת במיוחד
לוז לוז: יחסים רומנטיים עם גבר פוגעים ביצר התחרותיות הנשי

אפליקציית היכרויות. בלינקס,
יש מאץ׳/בלינקס

נשואים ייפלו בשלב האימות הראשון

כאשר משתמש או משתמשת נרשמים לאפליקציה עליהם במסגרת מילוי הפרטים להצטלם תמונת סלפי בעודם אוחזים בתעודת זהות לצורך אימות פנימי של המערכת. התמונה לא מיועדת לפרסום כמובן ונשמרת במערכת. זוהי שכבת אמון ושקיפות נוספת שתספק לכל המשתמשים שקט נפשי וביטחון שקשה למצוא בשוק ההיכרויות החשוף והמפוזר. אותה שכבת אמון הופכת רלוונטית אפילו יותר במיוחד בימי המלחמה שבהם קיימת עלייה חדה בניסיונות של פישינג, פיתויים, ספאם או הונאות ע"י תומכי פלסטין מכל העולם כנגד ישראלים וישראליות. עוד באפליקציה, גם משוב אנונימי למניעת שימוש לרעה בפלטפורמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אפליקציית היכרויות. בלינקס,
אימות רב שלבי/בלינקס

גם כאן יש מלשינון

חלק משמעותי לא פחות הוא כפתור חדשני המעיד על המחוייבות כלפי הקשר המתפתח באפליקציה. לעיתים גברים או נשים נוטים לדבר עם מספר אנשים במקביל באפליקציית ההיכרויות, לעיתים הקשר מתפתח יותר ולעיתים נגדע בטרם עת, אך בעת שהקשר מתפתח ועל בני הזוג לשמור על יחסי אמון ושקיפות כדי להמשיך ולטפח את מערכת היחסים, עליהם לקבל שקט נפשי שהצד השני מחוייב למערכת היחסים במאה אחוז.

אפליקציית היכרויות. בלינקס,
חיימוב פנוי?? :)/בלינקס

וכפתור מחויבות

ובכך נוצר "כפתור הלב" שמופיע על כל פרופיל באפליקציה. כאשר הכפתור מופעל - מוצהר כי אותו אדם פנוי למערכת יחסים חדשה, וכאשר הוא סגור - תפוס או נותן צ'אנס למערכת יחסית בהתהוות. וכך בני הזוג מבינים את המחוייבות בקשר, הציפיות מתואמות והשקט הנפשי מקבל מקום.

על ידי מתן עדיפות לאבטחה, מצליחים זוגות טריים לטפח סביבה שבה מערכות יחסים משמעותיות יכולות לפרוח. בין אם מחפשים אהבה, חברות או קשרים אמיתיים, האפליקציה מבטיחה למשתמשים לפגוש אנשים אמיתיים ופנויים בלבד המחוייבים לאותנטיות בדיוק כמותם.

זמין להורדה בחינם בחנויות האפליקציות: http://onelink.to/hgc8w7

Sheee חוששת שלקנות סמים בטלגרם יותר קל מלהירשם מלהירשם בהצלחה לאפליקציה הזאת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully