קופת חזיר. ShutterStock
ShutterStock

בשיטה הזאת אישה היא קופת חזיר, וזו המטאפורה הפחות בעייתית

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 8:44

גברים מחזרים אחרי נשים בטקטיקה רעילה במיוחד שהם קוראים לה "דייט צדקה" חדש וחולני, שבה המטאפורה הכי פחות בעייתית היא השוואת נשים לקופת חיסכון. הבעיה הגדולה יותר היא שזו התעללות מנטאלית. מה זה, ואיך נזהרים?

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

גברים מחזרים אחרי נשים עם "שיטת ההיכרויות בגרוש" - טקטיקה רעילה הכוללת התייחסות להשקעה בזוגיות ובנשים על ידי התנהגות שהיא שילוב של פתיונות דיג ופקדונות בקופות חיסכון. לפי המטאפורה הבעייתית הזו, השיטה מכתיבה השקעה של 100% בתחילת ההיכרות, ואז צניחה של עשרות אחוזים ברמת היחס וההשתדלות, כדי שלא תתרגל לרמת יחס גבוהה.

הרעיון החולני הוא שבזמן הזה יעלו בה ספקות עצמיים, יתעוררו בה חרדות, פחדים ובעיות ערך עצמי, ואז, כשהוא יחזור עם 40% מתוך המאה הראשוניים, היא לא תבקש יותר, ואף תרגיש ברת מזל לקבל את המינימום המינימלי.

אריקה טאם הטיקטוקרית הסבירה את הטקטיקה בסרטון ויראלי שזכה ל-7.6 מיליון צפיות והרבה תגובות כועסות מאז ששותף.

יותר שלבי אימות מרכישת סמים: אפליקצית היכרויות חדשה ובטוחה
"נבחרתי לאישה המושלמת על ידי פלייבוי אבל יש לי סוד גדול"
רציני? 7 סימנים שהוא לא בעניין, ומילה אחת שורפת במיוחד

אריקה טאם. טיקטוק, צילום מסך
"הייתי מזועזעת" אריקה טאם/צילום מסך, טיקטוק

"ידיד שלי הסביר לי את זה - הוא מתחיל ב"לאב בומבינג" - הצפה של בת הזוג בגילויי חיבה מתמשכים ומחוות גדולות בתחילת מערכת היחסים, ואז מגיע הטוויסט של שיטת הצדקה" היא ממשיכה להסביר "גברים מדמיינים שאישה היא כמו 'קופת חזיר' קטנה ומתייחסים על היחס כאל השקעה כלכלית.

"כדי לגרום לה להתעניין, ברור שבהתחלה אתה צריך להאכיל אותה בשטרות של מאה דולר," אמר החבר לטאם, והמשיך והסביר את ההתאמות של תשומת הלב לאורך זמן. גבר היה מקטין בכוונה את כמות תשומת הלב שניתנה לאישה, לפני שינפח אותה שוב במעט כדי לפייס אותה, כשעם הזמן, ההשקעות הופכות קטנות יותר ככל שתחושת הערך העצמי של האישה נשחקת.

בסופו של דבר, לאחר שהשקיע 100% בתחילת מערכת היחסים ומשך את תשומת ליבה, גבר מקטין את ההשקעה שלו ל-60%. "הדבר הבא שאתה עושה הוא להחזיר ל-75", אמר החבר ואז במקום "במקום להרגיש שהיא איבדה 25, פתאום היא מרגישה שהיא הרוויחה 15, ואז אתה פשוט ממשיך לחזור על המעגל הזה ולגמול אותה מהשקעה, עד שתגיע לנקודה שבה אתה נותן מינימום וקצת הצדקה הזאת מרגשת אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully