גיף חזייה מייגן פוקס. גיפי, Giphy
Giphy/גיפי

ציצי זה אושר: טריק מטורלל לשיפור מצב הרוח תוך דקות

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 16:56

מסתבר שיש סיבה למה כוכבות כמו ריהאנה, קיילי ג'נר וליזו מצטלמות כשהן חופנות את השדיים של עצמן כשעל פניהן מבט דבילי - והיא כמובן הורמונלית. חפינת הציצים מפרישה הורמון שעושה טוב לנפש - הם גם מועילים לגברים (לא מה שקיויתם)

אץגר תפיסת החזה עם ידיים מאחורי הגב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אנחנו ערימה של כימיקלים אם לא שמתן לב, ומצב הרוח שלנו משתנה מהר ורדיקלי, אפילו במהלכו של יום אחד. כל דבר קטן יכול לגרום לנפילת מצב רוח, אבל מצד שני - גם יש הרבה טריקים קטנים שיכולים לעזור לאזן את ההורמונים ולגרום לתחושת אושר.

אולי שמתן לב שלאחרונה מצולמות נשים מסוג סלבס כשהן חופנות לעצמן את השדיים. לנשים כמו ריהאנה, קיילי ג'נר וליזו, יש הרגל לחפון את החזה של עצמן ולהצטלם, ומסתבר שיש בפעולה הזו היגיון הורמונלי, והרבה מדע מבוסס מאחוריה.

בשיטה הזאת אישה היא קופת חזיר, וזו המטאפורה הפחות בעייתית
יותר שלבי אימות מרכישת סמים: אפליקצית היכרויות חדשה ובטוחה
"נבחרתי לאישה המושלמת על ידי פלייבוי אבל יש לי סוד גדול"

רירי נוגעת בציצי. אינסטגרם, צילום מסך
רירי חופנת/צילום מסך, אינסטגרם

לפי מדענים, מעשה זה של אהבה עצמית משרת מטרה אבולוציונית מפתיעה - כשנוגעים בשדיים, בלוטת יותרת המוח במוח משחררת מבול של כימיקלים, ביניהם הורמונים שידועים כמשפרי מצב רוח ומגנים מפני דיכאון, כמו אוקסיטוצין - הורמון האהבה. אותו הורמון מופרש גם בזמן קיום יחסי מין וחיבוקים, הנקה, ופעולות נוספות.

אז אם אתן מרגישות חרדה, דיכאון, עצבנות או פחד, נסו לחפון לעצמכן את הציצי ותראו שזה גורם לעלייה באוקסיטוצין.

סרטון טיקטוק שצץ לאחרונה ומתיימר להיות "שיעור מדעי הציצים" מסביר בדיוק מדוע נשים מרגישות שלווה כשהן חופות את שדיהן. כשאת עושה את זה, "בלוטת יותרת המוח שלך משחררת אוקסיטוצין, שהוא אותו כימיקל שמשתחרר כשאתה מתרפק עם מישהו", מסביר קריין הווידאו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ליזו נוגעת בציצי. אינסטגרם, צילום מסך
ליזו חופנת/צילום מסך, אינסטגרם

אנשים ללא ציצים (טבעיים) - אל תלחצו - גם אתם יכולים לקצור את היתרונות של ההרגעה העצמית, כי
לזכרים יש טקסים משלהם שמייצרים אוקסיטוצין, למשל תנוחת ה"ידיים במכנסיים עם מבט מזוגג" המוכרת והידועה. יש גברים שמפיקים תועלת דומה פשוט בצפייה בזוג שדיים, ומחקר אפילו טען שגברים שבוהים בשדי נשים נשים חיים יותר - לא באופן ישיר - פשוט זה משפר את מצב הרוח שלהם, מה שמועיל לבריאותם ודחף אותם להתאמן ולהיצמד לאורח חיים בריא. לפי המחקר המדעי, כאילו.

דרכים נוספות להפיק אוקסיטוצין הם כל מעשה שקשור באהבה, החל מחיוך וחיבוק וכלה בסקס מטורף, או אפילו הענקת מחמאות (כנות, אם אפשר) לאנשים אחרים.

בזמן עקה (שזה לגמרי עכשיו) הנה עוד הורמונים שאתם יכולים לשלוט ברמות שלהם בגוף:

דוגמנית פלאס סייז נוגעת בציצי. אינסטגרם, צילום מסך
בתמונה: עקה/צילום מסך, אינסטגרם

אזהרה: אלו עצות יותר מבאסות. מה לעשות שבשביל כל דבר טוב שרוצים להשיג תמיד צריך קודם להקפיד על ספורט ולשתות הרבה מים - בייסיקלי את כל הדברים שאף אחד כמעט לא עושה כי הם כיף

דופמין

דופמין הוא כימיקל שגם אותו אנחנו מפרישים ויש לו השפעה על מצב הרוח, כימיקל שלאחרונה התחילו לייחס לו חשיבות מיוחדת, עקב השימוש הרב שלנו ברשתות חברתיות ומשחקי טלפון. דופמין מופרש כשאנחנו משלימים משימה, או עושים משהו מספק כמו לאכול, או לגרד עקיצת יתוש - המוח שולח לנו פרס בצורת "נעימי", כדי שנמשיך לעשות לו טוב וכך סיכוי ההישרדות שלנו עולים. זו הסיבה שאנחנו מכורים ליצרני דופמין זולים כל כך כמו לייק, צפייה בסטורי, או הצלילים האלה שמודיעים לך שהצלחת לחבר חמישה ממתקים ביחד בקאנדי קראש.

קיילי נוגעת בציצי. אינסטגרם, צילום מסך
קיילי חופנת/צילום מסך, אינסטגרם

סרוטונין

סרוטונין הוא מוליך עצבי בגזע המוח שמסייע לאיזון מצב הרוח, והוא ההורמון שמתמקדים בו כל כדורי הפרוזאק והציפרלקס למיניהם. אפשר לגרום לגוף להפיק אותו באופן טבעי על ידי - ספורט כמובן, מדיטציה, טיולים, הרבה טבע, והרבה אור.

אנדורפין

האנדורפין שולט בהרגשה של עונג וויסות כאב, והפרשתו תורמת למצב רוח טוב ורגוע. נחשו מה עושים? ספורט, נכון. אבל כאן זה כבר יותר מעניין, כי מסתבר ששיכוך כאבים טבעי יכול להיות מושג גם בדרכים ממש חביבות כמו עשיית טוב לאחרים, צחוקים, והנאות שונות החל מקריאה, המשך בשיחה טובה, וכלה בנטפליקס במשך כלללל השבת.

זה מה ש-Sheee הולכת לעשות. וכמובן לחפון לעצמה את הציצי אחת לרבע שעה. כי זה בריא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully