קרישל סטאוס. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

הרבה נשים שוות הופכות ללסביות לאחרונה, ויש לזה סיבה טובה

8.12.2023 / 16:18

בשנים האחרונות, אולי בהשראת דור ה-Z שהכניס את הקוויריות למיינסטרים, יצאו מהארון הרבה נשים בפרופיל גבוה, ועברו בגלוי ממיניות הטרוסקסואלית לניהול מערכות יחסים מספקות ובלעדיות עם נשים. לפי כל המחקרים האחרונים, הסיבה ממש ברורה

בני זוג טוענים שהיו מאהבות לסביות בשנת 1500 והוצאו להורג כמכשפות/בני זוג טוענים שהיו מאהבות לסביות בשנת 1500 והוצאו להורג כמכשפות

"חייבים להודות שגברים כקבוצה מציעים מעט מאוד לנשים. ואני אומרת את זה כמי שבניגוד לדעה הרווחת, לא קיבלה יחס נורא מגברים לפני שיצאה מהארון כלסבית". כך מתחיל מאמר הדעה המרתק שכתבה נדיה בוקודי עבור הטיימס הניו יורקי, ומנסה להסביר, מניסיון מה עובר על נשים שעוזבות גברים למען נשים אחרות, כתגובה ליציאה מהארון של עוד מפורסמת, לאחרונה.

נשים שעוזבות גבר כדי להיות עם אישה מותקפות כממורמרות", היא אומרת, ומספרת שכך נראו כל התגובות בידיעה שיצאה לאחרונה על זמרת אוסטרלית מוכרת שהודיעה שהיא בזוגיות עם אישה.

היא מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של נשים בעלות פרופיל ציבורי גבוה שחטפו ביקורת ציבורית על כך שיצאו מהארון מאוחר, אחרי ששנים נודעו כהטרוסקסואליות. רק בחודש שעבר, vשחקנית סופיה בוש הייתה קשורה רומנטית עם כוכבת כדורגל הנשים אשלין האריס. כמה חודשים קודם לכן, הקומיקאית רבל ווילסון אישרה שהיא נמצאת במערכת יחסים חד מינית עם מעצבת האופנה רמונה אגרומה, ובשנה שעברה, כוכבת הריאליטי של נטפליקס, Chrishell Stause, חשפה שהיא יוצאת עם הזמר האוסטרלי הלא-בינארי G Flip.

בגלל הכסף? זה מה שכרמן אלקטרה וטורי ספלינג עושות באונליפאנז
גיא פולת מצא דרך צבעונית וייחודית לכבד את הגיבורות הישראליות
אזהרת טריגר: הסיפורים האלה חייבים להישמע, עם כל הפרטים המזויעים


לא בשביל משהו, אבל מחקר שכלל למעלה מ-52,000 מבוגרים פעילים מינית אישר שיחסי מין לסביים נותנים לנשים הרבה יותר אורגזמות מאשר יחסים עם גברים סטרייטים. המחקר גם מצא שאף קבוצה אחרת של אנשים לא מקיימת פחות מין אורגזמי מאשר נשים ששכבות עם גברים.

העובדה שכל הנשים הללו גם נחשבות מושכות באופן קונבנציונלי על ידי גברים וחזותן נשית לגמרי, מראה שמוגדר כ'פאם' בקהילה, היא משמעותית במיוחד. כי אם הן היו נשים שהמראה שלהן נחשב לא נחשק בקרב גברים הטרו, כנראה שהדיון הזה לא היה מתנהל.

אין לנו שום בעיה לקבל נשים יותר גבריות או 'בוצ'יות' כלסביות. כשהטומבוי המקועקעת עם הראש המגולח והריבועים בבטן יוצאת מהארון, כולנו כזה "אה, ברור, וולקאם אחות". היא לא מתלבשת או מתנהגת באופן שמושך את המבט הגברי, כך שהמיניות שלה משתלבת טוב בסטריאוטיפ של איך שלימדו אותנו שאישה שגברים לא מעניינים אותה מינית צריכה להיראות.

אנחנו הרבה יותר חשדנים כלפי נשים שיכולות למשוך גברים אבל עדיין מעדיפות לצאת עם נשים - זה מפחיד דווקא בגלל שזה מנפץ את הנרטיב לפיו הנשים היחידות שבחרו להיות לא קשורות לגברים הן פשוט מכוערות בודדות עם שפם וחתולים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

תוסיפו לכך שהרבה מהנשים הללו מצליחות מבחינה מקצועית וכלכלית בפני עצמן, עם היצע בלתי מוגבל ממילא של תשומת לב זמינה, ותצטרכו קצת יותר יותר מקצת שמיניות מנטליות באויר כדי להצליח לעקוב אחרי הנרטיב ה-'היא רק עושה את זה בשביל צומי/כסף/ להיות רלוונטית'.

האמונה שנשים הן בעצם בלתי נראות עד שנבחרו על ידי גבר כל כך טבועה בתרבות הרומנטיקה שלנו, שיותר קל לנו ךשמוע קביעה מוזרה שמאשימה את ה'ווק מדיה' שהיא "הופכת את כולם להומואים" מאשר לשקול את האפשרות שנשים יכולות לחוות אושר גדול וסיפוק גם ללא גברים בחייהן הרומנטייםו/או המיניים.

בסקר שנערך בקרב 30 מדינות, חברת מחקרי השוק Ipsos מצאה כי בממוצע רק תשעה אחוזים מהאנשים מזדהים כ- LGBTQ+. באוסטרליה, רק ארבעה אחוזים מהמבוגרים מזדהים כהומוסקסואלים, לסביות או ביסקסואלים. אין יותר קווירים היום; פשוט יש פחות השלכות שליליות הכרוכות בלהיות כזה בגלוי מאשר לפני עשור, שניים.

נשים מוסללות מגיל צעיר מאד לפתח רצון להיות מושכת עבור גברים - וזה ממש לא אותו הדבר כמו להימשךך פיזית לגברים, למרות שהתרגלנו לא להבדיל בין השניים.

כשקרישל סטאוס חשפה את מערכת היחסים שלה עם G Flip בשנת 2022 במהלך תוכנית הריאליטי של נטפליקס בה היא מככבת, היא הסבירה שהמגדר לא לקח חלק בבחירה "שמעתי אנשים מדברים על הדברים ואומרים משפטים כמו 'דעתי מגיל צעיר'. לא אני. אני פשוט, אני מאוד פתוחה לאנרגיה טובה".

למעשה, אף אחת מהנשים שחשפו את הרומנים הקוויריים שלהן בשנה האחרונה לא תייגה את עצמה בפומבי, אז אי אפשר לומר אם הן עדיין לוקחות מין עם גברים כאופציה או לא, אבל מה שברור הוא, שיש משהו בבדיחה הישנה. כמו שאומרים לילד בעייתי שאם לא יאכל יבוא שוטר, בבגרותו מזהירים אותו: ​​"תתייחס יפה לחברה שלך - או שהלסביות יעשו זאת".

מן הסתם לא מזיק גם שנשים לסביות מחלקות את עבודת הבית באופן שווה, בעוד שנשים במערכות יחסים הטרוסקסואליות לוקחות על עצמן את חלקו הגדול (מחקר אחר מצא שזה נשאר נכון גם כשהן מרוויחות יותר מבן זוגן).

דו"ח שפורסם ב-Journal Of Lesbian Studies מגלה שעבור נשים שמגלות שהן נמשכות גם לנשים, ויתור על גברים היא בחירה שנעשתה כדי לכבד את הצרכים המיניים והרגשיים שלהן - כי, באמת, כל דבר שגבר יכול לעשות במיטה, אישה לסבית יכולה לעשות טוב יותר.

G Flip ניסחו את זה לא רע כששרו, "אני מבין, כי אני מבין אותך רגשית... אני יודע איך את חושבת, ומה את אוהבת, ומה הגוף שלך צריך... אני לא מה שתכננת, אבל אני אהיה הגבר שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully