טורי ספלינג. David Livingston/Getty Images, GettyImages
GettyImages/David Livingston/Getty Images

בגלל הכסף? זה מה שכרמן אלקטרה וטורי ספלינג עושות באונליפאנז

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 8:53

אונליפאנז, הפלטפורמה החברתית השנויה במחלוקת עד היום, ממשיכה לגדול. אם בתחילת הדרך הפרופילים שנפתחו היו אירוטיקה אנונימית יחסית, עכשיו תוכלו למצוא שם גם מורות, עקרות בית, ואפילו את דניס ריצ'רדס וכרמן אלקטרה. זו הסיבה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

דוגמנית אונליפאנז ששכבה עם חייל לאות תודה על השירות/@thecamistrella/

הפטריה החדשה והאקזוטית יחסית בשדב הרשתות החברתיות היא אונליפאנז השנויה במחלוקת, שלם מנוי, וצפה בתוכן אירוטי אישי של משפיענית לבחירתך. מעבר לכותרות מפוצצות על כמה כסף אפשר להרוויח שם, כל הזמן שומעים סיפורים על אנשים שמצאו שם את הצלתםהכלכלית אחרי שאיבדו את עבותדם, או אנשי מקצוע שנמאס להם ממה שעשו שנים, והחליטו להמיר את הג'וב היומיומי ביצירת תוכן לפלטפורמה.

ככל שאוליפאנז צומח בפופולריות, בגלל הכסף שיוצרים יכולים להרוויח ממנה, יש גם הטוענים שהמיניות המפורשת תמורת כסף היא פשוט משפילה. לקוחות משלמים עבור גישה לתוכן "בלעדי" שהם לא ימצאו בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, תוכן שלעתים קרובות הוא מיני, וכולל הכל, החל מתמונות עירום וסרטונים פורנוגרפיים ועד לנשים בלבוש מינימלי שמבשלות ועושות יוגה. בעוד חלק מציעים סרטונים ותמונות תמורת 5 דולר לחודש, אחרים גובים אפילו 50, ויש גם אופציה לספק תוכן חינם, ולגבות תשלום עבור קטעי תוכן מסוימים בלבד.

גיא פולת מצא דרך צבעונית וייחודית לכבד את הגיבורות הישראליות
אזהרת טריגר: הסיפורים האלה חייבים להישמע, עם כל הפרטים המזויעים
סיפורה הטראגי של האישה שהתפרסמה כשצולמה מאוננת בחוף הים - והתאבדה

כולן פותחות פרופיל אונליפאנז
דניס ריצ׳ארדס. אונליפאנז, צילום מסך
דניס ריצ׳ארדס/צילום מסך, אונליפאנז

הפלטפורמה זכתה לפופולריות כאשר רבים נלכדו בבתיהם במהלך מגיפת הקורונה, וכך אולי נולד גם הטרנד שבו למשל שני מורים מאותו תיכון במיזורי "נתפסו" על ידי הבוסים שלהם והוצאו לחופשה ללא תשלום. הם אמרו שפירעון חובות הייתה אחת הסיבות העיקריות שלהם למכירת התוכן, ואחד מהם טען בראיון לפוקס ניוז שהרוויח כמעט מיליון דולר מהפלטפורמה.

"יצרתי תוכן בתחילת הקיץ כדי להרוויח כסף נוסף בצד כדי לעזור לשלם עבור הצרכים הבסיסיים שהמשכורות שלנו כבר לא עומדות בהם", אמרה שנה שעברה מורה מאריזונה, סמנתה פאר, שהתפטרה תחת לחץ אחרי שתלמידים נתקלו בחשבון האוליפאנז שעורר זעם מצד ההורים.

גם קריסטין מקדונלד, לשעבר עוזרת הוראה לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים בקנדה, פוטרה מעבודתה ביוני לאחר שסירבה להוריד את החשבון שלה לאחר שהתגלה על ידי מנהלי בתי הספר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
כולן פותחות פרופיל אונליפאנז
פייג׳ ואנזאנט UFC. אונליפאנז, צילום מסך
פייג' ואנזאנט/צילום מסך, אונליפאנז

אבל לא רק אנשי מקצוע מתעשיות בתשלום נמוך פנו לפלטפורמה תמורת כסף נוסף. כמה סלבריטאים כולל כרמן אלקטרה, דונה ד'אריקו, בלה ת'ורן, איגי אזליה וכוכבי ריאליטי אימצו גם הם את השיטה להשלמת הכנסה. "הפכתי למנהלת הקריאטיבית של עצמי, לסטייליסטית שלי, לבעלת חזון משלי. אתה אחד על אחד עם המעריצים, אז הם יכולים לבקש בקשות, ואני אוהבת את זה", אמרה אלקטרה.

כוכבת ה-UFC, פייג' ואנזאנט סיפרה שהרוויחה יותר כסף ב-OnlyFans ב-24 שעות ממה שהרוויחה במהלך כל קריירת הלחימה שלה. לאחר שבילתה שש שנים ב-MMA, הבחורה בת ה-29 השיקה את חשבון האונפליפאז שלה בשנת 2020, וגובה כעת מהמעריצים 9.99 דולר לחודש כדי לצפות בתמונות שלה.

כתב הטכנולוגיה של וושינגטון פוסט, דרו הארוול, פרסם לאחרונה מאמר ארוך על ברייס אדמס, יוצרת תוכן של אונליפאנז שהצליחה כל כך שרכשה מתחם של 2.5 מיליון דולר בפלורידה עם רווחים שנעשו מהמנויים.

כולן פותחות פרופיל אונליפאנז
עקרת בית בת 61. אונליפאנז, צילום מסך
כולן פותחות פרופיל אונליפאנז עקרת בית בת 61/צילום מסך, אונליפאנז

"אנשים לא מבינים את היקף ההזדמנות. אני מתכוון, באמת", אמרה אדמס. "בכלכלת היוצרים האמריקאית, אין פלטפורמה ישירה או יעילה כמו אונליפאנז. מאז שהושקה ב-2016, הפכה לאחת הרשתות עשירות המזומנים והפחות מוכרות של תעשיית המשפיענים המקוונת, נוגע בכל פלטפורמה חברתית, ועבור חלק מהיוצרים, פותח פעם אחת- רמה בלתי נתפסת של עושר", כתב הארוול. "יותר משלושה מיליון יוצרים מפרסמים כעת ברחבי העולם באונליפאנז, ל- 230 מיליון מנויים - קהל עולמי שגודלו שני שליש מגודלה של ארצות הברית", הוסיף. בנוסף, הפוסט דיווח כי "התשלומים ליוצרים זינקו בשנה שעברה ל-5.5 מיליארד דולר, שזה יותר מכל מה שמשפיען אחר באינטרנט בארצות הברית הרוויח ממפרסמים באותה שנה.

"אם הרווחים של הרשת היו מחושבים כמכלול, החברה הייתה מדורגת בסביבות ה-90 ברשימת החברות הפרטיות הגדולות באמריקה של פורבס לפי הכנסות - לפני טוויטר (כיום X), לפני נימן מרקוס, ניו באלאנס, ו- Hallmark", כתב הארוול.

כולן פותחות פרופיל אונליפאנז
כרמן אלקטרה. אונליפאנז, צילום מסך
כרמן אלקטרה/צילום מסך, אונליפאנז

אגב, לא כל מי שמשלם עבור התוכן הם גברים שמחפשים סקס. השחקנית טורי ספלינג הודתה לאחרונה שהצטרפה לאונליפאנז תחת שם בדוי והוציאה 400 דולר ביומיים על חשבונה של חברתה דניס ריצ'רדס. ריצ'רדס, אשתו לשעבר של צ'רלי שין, אמרה שהיא הצטרפה לפלטפורמה בקיץ האחרון כדי לתמוך בבתה סמי שין, 18, לאחר שהחלה ליצור תוכן באתר.

טורי ספלינג אמרה לאחרונה למנחה הפודקאסט ג'ף לואיס, "פשוט הייתי מוקסמת מכל העניין של אונליפאנז ואני לא אשקר לך - אמרתי, 'תנו לי לבדוק את זה, ובמה זה כרוך'". ספלינג סיםרה כי נשארה לצפות בפרופילים נוספים, כי לדבריה "אלא אם כן אתה מנוי אתה לא יכול לראות את זה. אז, כמובן, נרשמתי תחת שם בדוי. זה מפתה, כי הם אומרים, 'אולי נראה לך את זה במקלחת'. וישר רציתי לראות כמה רחוק היא הולכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully