תמי המברו. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

מטפל זוגי ייעץ לגבר להיפרד מחברתו כי גרמה "נזק בלתי הפיך"

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 8:05

כאילו אנחנו לא ב-2023, נשים עדיין נשפטות על פי מיניותן באופן כללי, ועל מספר הגברים שאיתם שכבו, ספציפית. ואם זה לא מספיק גרוע - גם אנשים שמתיימרים להיות מטפלים זוגיים עושים את הטעות האיומה הזו

דירוג עשר המדינות הכי משוחררות מבחינה מינית נכון ל-2022/@chloeexplains

בעולם שבו נשים עדיין מבוישות על ידי גברים עקב התנהגויות מיניות, צריך להיזהר מאד לאיזה מטפל הולכים או יותר מזה - לאיזה "מטפל זוגי", שהוא למעשה סתם איש שפתח טיקטוק שמספק עצות החל מ"גבר אמיתי הוא החלטי", המשך ב"תעשה אמבטיות קרח" (מה קשור, בן אדם?), וכלה בעצה הזאת שהשיא לגבר אנונימי להיפרד מחברה שלו כי שכבה עם "יותר מדי גברים", עצה שגרפה יותר מ-30000 לייקים (לא צפיות - לייקים!), למקרה שתהיתן אם הוא אנומליה של הטבע.

ובכן, הוא לא.

בכלל, לאחרונה שמתי לב לתופעה משונה, שכנראה היא תופעת לוואי של מעגלי גברים - צצו להם המוני פרופילים של גברים שטוענים שהם מאמנים, ולוקחים על עצמם לייעץ גם בענייני אהבה. גם ככה התחום הפרוץ הזה של עצות בנושאי יחסים הוא שלולית של מיץ זבל, אז אולי אין מה להתפלא כשאיש כמו ג'ייק מאדוק, שמחלק עצות מיזוגניות שמופנות לגברים, מייעץ למישהו לעזוב את חברה שלו כי היו לה יותר מדי בני זוג מיניים לטעמו.

הטרנד החדש והמסוכן שמאיים על עולם הדייטים
מתנות, סקס, או הצהרות אהבה? גלו באיזו שפת אהבה אתם מדברים
זה בסדר למכור בזמנים קשים, רק אל תחשבו שאנחנו מטומטמות


מאדוק יכול היה להסביר שגבר שיש לו בעיות עם העבר המיני של נשים הןשיקוף של הבעיות שלו, ונובע מחוסר הביטחון ומפריבילגיות כרונית. הוא יכול היה סתם להגיד שלהגדיר נשים על סמך סקירה של חוויותיהן המיניות זה מטופש, חשוך, ומיושן, אבל זה לא מה שקרה.

מאדוק כינה אותה "אישה עסוקה" ואמר שהיא "דאגה ליהנות מהחיים", ומיד אחר כך הוא יעץ לבחור לנתק את הקשר עם בת זוגו, בתואנה שעדיף לו לסיים את מערכת היחסים ו"להתחיל מחדש" עם מישהי אחרת, שלא עשתה "נזק בלתי הפיך" כזה.

הוא אמר לגבר שהמידע הזה תמיד יאמלל אותו אותו אם יישאר איתה, וקרא לו "בצחוק" - "מספר 63".
המומחה למערכות יחסים חושב שאף אחד לא צריך לספר לאף אחד עם כמה אנשים הוא שכב כשהוא נכנס למערכת יחסים חדשה.

"זה בסדר שלגבר יהיה 'בודי קאונט' של 62?" שאלה אישה אחת. וגבר אחד אמר שהוא נפרד מאקסית כשגילה שהיא השתתפה בשלישייה. אחרת אמרה שהיו לה יותר מדי פרטנרים מיניים, ואחת אמרה שכמות האנשים ששכבה איתם פירושה שיש לה "סטנדרטים נמוכים". ואם אתם חושבים שטיקטוק זה נישה ולא משקף בצורה הוגנת את איך שגברים עדיין מרגישים לגבי הנושא, אתם טועים. צריך רק להסתכל בתגובות של המשפיענית תמי המברו באינסטגרם כדי להבין שזה בכל מקום.לאחורנה הסתבר לעוקבים שלה שהיא במערכת יחסים חדשה עם כוכב ריאליטי, והתגובות מלאות ב,סלאטשיימינג' של אנשים זועמים שאישה עם ילדים מעזה לנהל חיי זוגיות תוססים כל כך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"וואו, המשכת מהר," אמר מישהו, "אני לא יכול לעקוב אחר כל הגברים", טען שני. "מספר הגברים שאת שוכבת איתם הוא הדגל האדום של המאה", הוסיף שלישי, "שורה אינסופית של בחורים שחולקים זה עם זה," הגעיל האחרון.

די קל לראות את הנושא כאן: גברים לא אוהבים שלנשים יש פרטנרים מיניים רבים כמו שהם מרשים לעצמן, ונשים עדיין נשפטות על כמות הגברים שהן שוכבות איתם או מקיימות איתם מערכות יחסים.

הן מוגדרות על ידי זה, מתויגות כפחותות בגלל זה, ונשפטות כזולות, ועל מה? כי הן מחפשות אהבה ושמחות להינות גם בדרך?. ועוד המברו היא משפיענית עם 17 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-2 מיליון ב-בטיקטוק עשירה, פריבילגית, מצליחה - אם היא לא יכולה להימלט מהסוג הנחות הזה של מיזוגניה, איזה סיכוי יש לנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully