אמא מחזיקה תינוק קטן בזמן שאבא מעשן סיגריה. ShutterStock
ShutterStock

מטפלת מינית מזהירה: "אל תעשו את הטעות הקשה שכולם עושים"

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 8:37

כשמריסה פאר, מטפלת מינית וזוגית, התראיינה בפודקאסט הפופולארי של סטיבן בארטלט, כותבת הטור הרווקה יאנה הוקינד הייתה מזועזעת לגלות מהו ההרגל שכולם חוטאים בו, יכול לעולל לחשק המיני של בני זוג. רמז: הוא יכול לחסל אותו

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

כשמטפלת מפורסמת מתראיינת בפודקאסט פופולרי על סקס, חשק מיני ומהם הדברים שגורמים לו להיעלם, היא אמרה משהו שגרם להרבה אנשים לחשוב, ואף הצית מיני סערה. כשכותבת הטור יאנה הוקינג נתקלה במידע הזה, היא הייתה מזועזעת למדי: "סטיבן בארטלט שוחח עם המטפלת המפורסמת מריסה פאר, שנתנה עצה שהייתה כל כך מפתיעה, שהרגשתי שחובתי להעביר אותה לאלה מבינינו שכבר הקימו משפחות ונסגרו על החיים שלהם".

את הטור החלה לכתוב הוקינג כשהייתה רווקה צעירה, ולדבריה לא חשבה שתמצא את עצמה משיאה עצות בגיל 35 לאנשים מבוגרים ובעלי משפחות כשהיא עדיין רווקה ובעלת טור, אבל החיים קורים בזמן שאנחנו מתכננים תוכניות, מסתבר שגם אצל אמריקאים זה עובד ככה.

לא בא לך? תכריחי את עצמך: להימנעות מסקס יש השלכות מאד קשות
"בגדול אני טיפוס די דכאוני": הכישרון שמאחורי קומיקס המלחמה
לא יאומן כי יסופר: לדוגמנית יש חדשות טובות לגבי גודל האיבר

זוג עם כלב. ShutterStock
הוא בגודל של ילד בכתה א׳, זה באמת מבלבל/ShutterStock

"אתחיל במילת אזהרה" היא כותבת "הורים, תכינו את עצמכם כי מה שאני עומדת לספר לכם הוא משהו שברגע שאתם שומעים אותו, אי אפשר שלא לשמוע אותו. הוא נתקע בראש. יכול להיות שתגלו שאת הדבר שמריסה פאר ממליצה לא לעשות בשום אופן אם לא רוצים לאבד חשק אח כלפי השני - אתם למעשה עושים מדי יום, ואני מתנצלת מראש".

"חשק מיני בתוך זוגיות ארוכה הוא משהו שמאד קל לאבד וקשה להחזיר, ואם היה אפשר להבין מראשמ איזה הרגלים שלנו עלולים לפגוע בו בהמשך הדרך, אני בטוחה שהייתם רוצים לדע. מראש. אזנ הנה זה בא: מריסה פאר קובעת, ודי בתוקף, שהורים שקוראים זה לזה 'אמא' או 'אבא' ליד הילדים וגם לפעמים לבד - נמצאים במסלול מהיר להפרדת חדרי שינה. פאר מסבירה כי ברגע שהפרטנר שלך מכונה באופן קבוע בתואר 'אמא' או 'אבא', במקום בשם שלו, בתת מודע שלנו זה עומד בניגוד לרצון הבסיסי לשכב איתו או איתה, כי "מי רוצה לקיים יחסי מין עם ההורים שלו?" לדבריה.

עכשיו, אולי אתם חושבים שאתם לא עושים את זה, אבל מריסה פאר מציעה לשים לב גם איך אתם מדברים עם או על בן הזוג - מול הילדים שלכם. אם את אומרת דברים כמו, "ג'וני, ספר לאבא על מה שקרה היום בבית הספר" או "סיפרת אלמא באיזה פרס זכית?".

זה נראה מאד בלתי מזיק, ומריסה מסבירה שמה שאנשים לא יודעים הוא שכאשר הם במערכת יחסים ארוכה עם מישהו שהולידו איתו ילדים,יש לכולם להיטמע בתפקיד ההורה ברגע שיש ילדים, והתפקיד משתלט על הרבה מהמקומות הפרטיים בחיים, אלה שאינם קשורים לילדים, וזה פולש גם לחדר השינה:
"כשאתם נותנים זה לזה תארים הוריים, אתם מכניסים אחד את השני למחשבה הורית", היא מסבירה, ומוסיפה שהעצה הזאת רלוונטית לא רק להורים אלא גם לאנשים שמחזיקים חיות מחמד יחד.

אתם יודעים מי אתם - כן כן, אלה שקוראיםאחד לשני 'אמא' או 'אבא' כשהם מדברים על חיות הבית שלהם
לדוגמה, את עשויה לומר, "חומי, אבא שלך ייקח אותך החוצה לעשות פיפי". בקיצור - תפסיקו עם זה. תפסיק עם זה עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully