זוג. ShutterStock
ShutterStock

החיים הם בית חרושת לאהבות נכזבות? אז חכו רגע עם הסקס

10.12.2023 / 8:42

למצוא אהבה זו לא משימה פשוטה גם לאדם המודע ביותר, אבל אם חיי האהבה שלך נראים כמו שידורים חוזרים מהניינטיז, אולי שווה לבדוק אם הדפוסים שאת מגיעה איתם מחבלים במטרה שלך. אספנו כמה טיפים של מטפלים זוגיים שמסבירים להימנע מהכשלה עצמית

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

אפליקציות היכרויות זה זוועה אמנם, אבל זה מה יש, וגם שם יש אנשים שמחפשים משהו אמיתי, וגם אלה שרוצים רק לכבוש ולהתרגש, עשויים למצוא את עצמם נקשרים מתישהו בניגוד להחלטה שלקחו מראש. למעשה זה מה שבדרך כלל קורה, מהסיבה הפשוטה שאנחנו לא באמת יודעים מה אנחנו רוצים, וזה כי אנחנו לא באמת מכירים את עצמנו טוב כמו שנדמה לנו.

נכון, יש אנשים שיותר קל להם. מחליקים ימינה ושמאלה כאילו זה קנדי קראש ומקפצים מדייט לדייט, בזמן שאחרים נלחצים, חוזרים על אותן הפעולות שוב ושוב ושוב, ולא מבינים למה כלום לא עובד. יכול להיות שאין להם מזל, אבל יותר סביר להניח שאין דבר כזה "מזל", ושהדפוסים האוטומטיים שלהם יוצרים מעגל של פחדים והרס עצמי שמזינים את עצמם.

איפה המולטי אורגזמות? הטעויות הגדולות שאנחנו עושות בסקס
הרבה נשים שוות הופכות ללסביות לאחרונה, ויש לזה סיבה טובה
בגלל הכסף? זה מה שכרמן אלקטרה וטורי ספלינג עושות באונליפאנז


מצד אחד, באסה - מצד שני, כיף גדול - כי המצב יכול רק להשתפר. מבלי להיכנס לפרטי פרטים, יש כמה התנהגויות דייטינג שמטפחות את דפוסי הפחד של רווקים, ואפילו בלי להבין לגמרי למה - כדאי להימנע מהן

גברים גבוהים ונשים נמוכות. ShutterStock
הגובה לא קובע/ShutterStock

לא להיצמד לרשימה
הדבר הראשון שיכול לחבל במערכות יחסים פוטנציאליות הוא העובדה שלאנשים יש נטיה להיצמד ל"רשימה" - פורמטים כמו גיל, השכלה או מראה, שהופכים להיות נקודת הפתיחה לכל מערכת יחסים ובהחלט עלולים לחבל בזוגיות פוטנציאלית. יש פרמטרים חשובים, אבל יש כאלו שצריכים להיות גמישים. אצל גברים אחד הפרמטרים האלו הוא בדרך כלל מראה חיצוני, ונשים נוטות להיתקע על גובה, מקצוע ועוד סממנים "גבריים" כביכול.

מציאת חן חייבת להיות, כמובן - אבל קחו בחשבון שמציאת חן אמיתית יכולה לקרות רק אחרי פגישה פיזית - לעולם יהיה פער גדול בין התמונה לבין ההרגשה במציאות, וזו הטרגדיה הגדולה ביותר של האפליקציות. ההמלצה היא לנסות להתעלם עד כמה שניתן מהתמונות, ולהתמקד בכימיה. אם יש כזו - תיפגשו, ורק אז תחליטו אם יש או אין מציאת חן. חייבים לתת צ'אנס גם למי שלא עומדים ב"רשימה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לא למקבל
נכון, האפשרויות רבות והעיניים גדולות, אבל זו אשלייה וכדאי להבין שלא מוותרים על שום דבר כשמחליטים לא למקבל. לא בגלל שזה לא בסדר למקבל - זה בסדר גמור, מלבד מן העובדה שזו ירייה ברגל של עצמכם. אם אתם באמת מחפשים משהו אמיתי וטוב, אתם צריכים להיות ממוקדים מספיק במי שנמצא מולכם ברגע זה, ומיקבול זו פעולה שמוציאה מפוקוס. מי לא שמע על אינספור מקרים של אי זכירת שמות, מענה להודעות לא נכונות, ואפילו בלבול בין דייטים פיזית? שוב, לא מדובר בערכי מוסר נכונים או לא, אלא בהצעת ייעול - המפגש עם אדם חדש צריך להיות ממוקד כדי להיות אפקטיבי, והסחות הדעת הפחדניוטת בצורת דייטים מקבילים מחבלות בתוצאות.

לא לעבור לוואטסאפ
כשהשיחה קולחת ועוברים לוואטסאפ זה נראה טוב בהתחלה, כי אתם מצחיקים אחד את השניה, יש אשלייה של קרבה גדולה יותר ממה שבאמת קיים ביניכם, אתם מחכים להודעה אחד מהשניה שולחים אימוג'ים וגיפים ומזיינים את המוח שבועות עד שנפגשים. ככל שתעשו את זה יותר זמן, ככה על המפגש ירבוץ מטען כבד יותר. ככל שהמטען כבד יותר, כך השיפוט שלכם אחד את השניה ואת אופי המפגש ואיכותו יהיו מעוותים יותר. זה בסדר להתכתב, אבל אל תתחילו לדבר בוואטסאפ לפני שנפגשים ורואים כי טוב. תתכתבו רק באפליקציה, תעשו שיחה אחת בטלפון - כן כן, שיחה ממש, כדי לשמוע קול וסגנון דיבור, אבל תיפגשו מיד אחרי השיחה. אי אפשר לצפות מראש כימיה, והשיחות יוצרות בילד אפ עוצמתי שאי אפשר לעמוד בו.

לא לקפוץ למיטה
קחו זמן להכיר לפני שאתם עושים סקס, אלא אם כן מדובר במקרה החריג שבו ישר מרגישים "בבית". אם אתם בנינוחות מוחלטת אחד עם השני, והמשיכה ברורה, אין צורך לחכות, אבל ברוב המקרים כדאי לחכות עם הסקס - לא בגלל שזה מוקדם מדי לסקס, אלא כי סקס הוא מעין דרך קיצור לאינטימיות גדולה שעדיין אין ביניכם באמת, ואז הפער בין הקצוות ייפול לכם על הראש אחרי שבועיים.

לא לנסות לרצות
כולם רוצים למצוא חן בעיני כולם, זה רק אנושי, אבל כשמדובר באהבה רומנטית, דווקא בגלל שאנחנו יותר פצועים באיזורי הלב - הצורך למצוא חן גדל אפילו יותר. זה בסדר, אבל חייבים לשים לב שלא עוברים את הגבול, והרצון למצוא חן הופך לריצוי בכל מחיר, כדי לבצע את הכיבוש ולא לחטוף דחייה. אל תתנו לפחד מדחייה להשתלט לכם על המוח - לא יקרה שום אסון נוראי אם זה לא יעבוד. למען האמת - סביר להניח שזה לא יעבוד, כי הסטטיסטיקה אומרת שעד שמוצאים את האחד ששווה להשקיע בו, עוברים עשרות שלא. תירגעו, ותמצאו דרך להתייחס לכשלון כאל צעד בדרך - לא כאל התוצאה הסופית. הסיכויים למצוא אהבה יישארו בערך אותם סיכויים, אבל הדרך תהיה נעימה יותר, והדפוסים יטרידו אתכם פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully