אישה מודדת איבר מין גברי. ShutterStock
ShutterStock

איפה המולטי אורגזמות? הטעויות הגדולות שאנחנו עושות בסקס

10.12.2023 / 9:00

"הגודל קובע", כדי שהסקס יהיה טוב צריך להיות בכושר, ואפשר להתמכר לויברטור - יש הרבה מאד אמונות ומיתוסים שעברו מדור לדור שכיום אנחנו עדיין מאמינים בהם. הגיע הזמן ליישר קו ולהבין אחת ולתמיד איזה מיתוסים נכונים ואיזה הגיע הזמן להעיף מהמיטה

כמו בכל תחום כמעט, גם הסקס רווי במיתוסים ושמועות חסרות שחר. לפעמים אנחנו נוטות להאמין להם רק כי אנחנו לא יודעות אחרת, או פשוט חוששות לשאול. מה לעשות, לא כולנו יכולות לדבר על סקס בחופשיות ובפתיחות כמו שמדברים על האירוויזיון, למשל.

בכל מקרה, כולנו נפלנו בהם, ואני אומרת - לא עוד! הגיע הזמן להיפתח, לדבר על הדברים האלה, ואולי אפילו ללמוד מטעויות של אחרים (אתן יכולות לעשות בינג' של סקס והעיר הגדולה, אבל אני חסכתי לכן כמה שעות טובות).

הרבה נשים שוות הופכות ללסביות לאחרונה, ויש לזה סיבה טובה
בגלל הכסף? זה מה שכרמן אלקטרה וטורי ספלינג עושות באונליפאנז
גיא פולת מצא דרך צבעונית וייחודית לכבד את הגיבורות הישראליות


מיתוסים יש כמו זבל, וזה בדיוק המקום לעשות קצת סדר בבלגן. אנחנו שונות אחת מהשניה, וכל אחת מאיתנו אוהבת דברים שונים, או מגיבה בצורה שונה לדברים. למשל, כמה מכן אוהבות מלפפון בחומץ? (הכוונה לאכול אותם, כן?) אני מתה עליהם, אז אל תתנשאו מעלי, טוב? אם אנחנו אוהבות דברים שונים, אז לא יכול להיות שכל הכללים והמיתוסים חלים על כולנו. אז בואו נאוורר את הדברים, נשבור כמה חוקים, ועל הדרך נבדוק לאילו מיתוסים האמנו יותר:

זוג בודק גודל. ShutterStock
כן, כן/ShutterStock

הגודל כן קובע

טוב, זה אולי המיתוס הכי ישן בספר, ואם את עדיין מאמינה לו אז כנראה שעוד לא יצא לך לעשות סקס. וזה בסדר, אנחנו כאן כדי להסביר. הרבה מהאזורים הרגישים ביותר בתעלת הנרתיק, נמצאים ממש בסנטימטרים הראשונים שלו, כך שלא באמת צריך כלי גדול כדי לבצע את העבודה הזאת. מה גם שבואו, רוב הנשים לא גומרות מחדירה, כך שבעצם אפילו לא צריך פין בשביל להנות מסקס טוב. נקודה (ג'י) למחשבה.

הביצועים קובעים

מסתבר שמה שמשפיע על טיב הסקס, בכלל לא קשור לסקס עצמו. קייט סקאליסי, מוסמכת בבריאות הציבור ומחנכת מינית, מסבירה כי הדברים שהופכים סקס לטוב הם לא בהכרח איזה מהלכים אנחנו יודעים לעשות במיטה. מסתבר שזה לא הגיל ולא התרגיל, אלא דברים כמו אמון גבוה בבן הזוג, לחץ מופחת וחיבה עזה אחד לשני (כן, בכוונה לא כתוב אהבה). אם הגורמים האלה קיימים הסקס יהיה יותר טוב, ולא בזכות הגמישות שלך או הכושר שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מולטי אורגזמות

הרבה דובר על מולטי-אורגזמות, לחלק מהנשים אכן יש כאלה, אבל זה ממש לא מחייב. כמו שלא כולנו עושות שרשראות של אפצ'ים, לחלקינו יש גם אורגזמות שמגיעות בבודדות. זה נכון, יש נשים שמסוגלות להמשיך עוד ועוד, אבל יש גם נשים שלא יכולות שיגעו בהן אחרי אורגזמה, וזה גם בסדר. הקשיבי לדגדגן שלך, הוא יודע מה טוב.

גברים חייבים לגמור כדי ליהנות

ד"ר כריסטינה רומרו-בוש ובעלה ד"ר ג'ון רובינסון, המכונים "הדוקטורים לסקס" (מעניין מאוד מי נתן להם את הכינוי הזה), טוענים כי לרוב גברים מרגישים שסקס נעשה רק כדי להגיע את המטרה הנכספת - לגמור. הם מסבירים כי גברים יכולים להאט מספיק על מנת להנות מהתהליך עצמו, ושהם לא חייבים לגמור כדי שיהיה להם נעים. תקשיבו להם, זו מילה של דוקטורים.

שעון מעורר. ShutterStock
אל תמדדו/ShutterStock

סקס צריך להימשך המון זמן

לא. סקס צריך להימשך כמה זמן שאתם רוצים שיימשך. בניגוד לאמונה הרווחת, מחקרים מראים שזוגות נהנים מסקס שנמשך בין 3-13 דקות, שזה בערך הזמן המועדף עלי למקלחת, כל אחד ומה שעושה לו את זה. זה באמת תלוי עם מי, מה מצב הרוח שלכם, איפה אתם ולמה אתם עושים סקס. כל אלו יכולים להשפיע על הזמנים, וביננו, לפעמים אין דבר יותר נחמד ומספק מקוויקי.

חומר סיכה. ShutterStock
לא להתבייש/ShutterStock

אפשכ להתמכר לויברטור

לא בדיוק. לפי קייט סקאליסי, מוסמכת בבריאות הציבור, ומחנכת מינית, הגוף מתרגל לחוויית האורגזמה בצורה מסויימת, ואנחנו יכולות להיתקע עם הסגנון הזה. ככל שעושים משהו יותר פעמים, כך המסלולים העצביים שלו חזקים יותר, ואם ננסה לשנות את הדרך בה אנחנו חווים אורגזמה, למשל, זה עשוי להיות קשה יותר ומוזר. אבל כמו כל דבר בחיים, הכל עניין של תרגול. ההמלצה היא להתחיל לנסות לשנות את הדרך בה אנחנו משתמשות בויברטור, בתור התחלה. גם אם אתן מגיעות לשיא בעוצמה הכי גבוהה, נסו לשחק עם העוצמות, לשנות תנוחות ואפילו לקנות צעצוע חדש.

את לא צריכה חומר סיכה

האמת היא, שאם את צריכה יותר חומר סיכה ממה שהגוף שלך מייצר, זה ממש לא אומר שאת לא מגורה. ד"ר איווה קאדל, סקסולוגית קלינית ומדריכת מינית מוסמכת, מסבירה כי הרבה אנשים מודדים את הגירוי באמצעות מידת הרטיבות, אבל זה לא תמיד מדויק. מה לעשות, את לא מזרקה, ואת לא יכולה פשוט להשפריץ און דימנד. גורמים כמו המחזור החודשי, גיל המעבר, מחלה או הריון יכולים להשפיע על כך, וזה לא ממש משנה כמה מים שתיתן היום. אבל תמשיכו לשתות, זה בריא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully