זוג ביישן במיטה. ShutterStock
ShutterStock

זה לא מדעי, אבל הנה 5 סימנים שמעידים שהיה לכם דייט טוב

11.12.2023 / 7:19

דייט ראשון דורש תעצומות נפש. את רוצה להיראות במיטבך, לצאת מהבית אחרי שכבר התיישבת על הספה, להיות נחמדה למרות שאת עייפה, והכי קשה - להתגבר על הפחד מדחייה ואכזבה - שלך או שלו. הנה כמה סימנים שיכולים להעיד שהיה דייט מוצלח

לפעמים יש את ההרגשה הזאת בסוף דייט ראשון מוצלח - פרפרים בבטן, התרגשות או במקרה הטוב פשוט ביטחון ורוגע. הידיעה שהנה, יש כאן משהו, כיוון וסיכוי לקשר מעניין שיכול להתפתח, היא אחת התחושות הטובות בעולם.

ואז הוא נעלם. (אופס, יצא חרוז)

נכון, יש אנשים שיגידו לך שאת יכולה לשלוח הודעה ולהציע דייט שני, ושזה לגמרי בסדר בעידן הפמיניסטי ליזום ולהיות יותר אסרטיביות, אבל ביננו - אנחנו רוצות שהוא ייזום, יציע לנו דייט שני ויזמין אותנו למסעדה מדהימה או לפחות אליו הביתה בתירוץ של נטפליקס וצ'יל. אז אם בדיוק סיימת דייט מוצלח ואת בטוחה שהוא הולך לשיר לך סרנדות מתחת לחלון, בואי לבדוק האם אחד מחמשת הסימנים האלו הופיע - כי אם כן, ורצוי שכמה שיותר מהם - הסיכוי לדייט שני הרגע עלה משמעותית.

איזו הקלה: הסימנים שמעידים על סופה של תקופת היובש
החיים הם בית חרושת לאהבות נכזבות? אז חכו רגע עם הסקס
איפה המולטי אורגזמות? הטעויות הגדולות שאנחנו עושות בסקס

זוג אוכל במיטה. ShutterStock
מאכילים אחד את השני? זה סימן טוב/ShutterStock

נשיקה
זו יכולה להיות מונית או שהוא סתם ליווה אותך הביתה - הכוונה היא שהוא עושה מחווה כלשהי לפני שהוא מקרב אלייך את הפנים שלו עם פה פתוח. לא נשיקה שיכורה על בר, ולא נשיקה שבה כל מה שהוא צריך לעשות זה לרכון לכיוונך ולהיזהר שהארמברקס לא יכאיב לו בפירסינג שיש לו בפופיק, אלא נשיקה מושקעת: יצא מהאוטו, ליווה לדלת, הלך איתך עד הבית או כל דבר אחר. גם נשיקה מזדמנת יכולה אמנם להיות מלאת תשוקה אבל היא לא כל נשיקה שמופיעה במערכה הראשונה היא ערובה לדייט שני.

קביעה
נכון, יש גברים שסתם מדברים ומבטיחים, אז תהיי ריאלית - אם נגיד הוא סיפר לך שהוא מת על ספורט שלג וקפצת על ההזדמנות לשקר שאת יודעת לעשות באק-פליפ עם סנואובורד כדי לצאת מגניבה, ואז הוא אמר לך "יאללה בואי ניסע יחד בחורף"- אל תתחילי לחפש עדיין חליפה. אבל אם הוא דיבר על פעילות קרובה ובמיקום סביר או אמר שהוא פנוי בחמישי, את יכולה להתחיל לעשות תוכניות. לדייט השני.

אישה נואשת. ShutterStock
הוא מנסה ללכת ואת תלויה לו על הרגל? לא סימן טוב/ShutterStock

מקומות
התחלתם בבר ואז החלטתם שבא לכם ללכת קצת על הים? משם אולי התחשק לכם גלידה או איזה המבורגר לילי? (מחר אימון) זה אומר שהוא נהנה איתך, זכה לראות אותך בכמה סיטואציות וכנראה מרגיש איתך בנוח. חוץ מזה שהדייט כנראה באמת זרם לשניכם. בדרך כלל אם היו מעברים בין מקומות - מהמסעדה לבר ומהבר למועדון ומהמועדון לפלאפל ומהפלאפל למיטה (לא בהכרח בסדר הזה) אז כנראה שהודעה תגיע בימים הקרובים.

סקס
יעידו מאות אלפי רווקות תל אביביות שסקס, גם אם הוא ממש טוב, לא מבטיח לך הודעה למחרת, ובטח לא כמה ימים אחרי. כשזה נוגע לסקס אין באמת חוקים, וממש לא צריך להפוך אותו לתו איכות לדייט. לפעמים את סתם חרמנית והוא סתם משועמם, או ששתיתם יותר מדי. אבל אם הוא ביקש שתישארי לישון אחרי, ולא עשה לך פרצופים של "אני קם נורא מוקדם", ובבוקר הלך במיוחד לקנות לך חלב שיבולת שועל, יש סיכוי שתתעוררי במיטה הזאת עוד כמה פעמים.

טקסט
הגביע הקדוש של סיום הדייט וללא ספק חותמת הצלחה שמקובלת על כולם היא הודעה, תוך שעה מסיום הדייט. בין אם הוא כותב לך "היה לי כיף" או בודק אם הגעת הביתה בשלום - אם הוא כתב לך הודעה עוד לפני שהלך לישון, הוא כנראה רוצה לראות אותך שוב, וזה נכון גם בימים רגילים, וגם בזמן מלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully