מאיה קיי טל מורד. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

איזו הקלה: הסימנים שמעידים על סופה של תקופת היובש

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 14:20

אין דבר מרגיז יותר מיובש בעור שגורם לגירודים בחורף - העונה היבשה ביותר. הדבר האחד המרגיז יותר זה קרם גוף שמבטיח לחות, אבל כשהוא נספג העור שלך מרגיש אפילו יותר יבש מקודם. בכתבה הזאת אין כאלה

בוויאו: ראיון עם מאיה קיי/מערכת וואלה!

אם יש תחושה שמוכרת כמעט לכולם כולל כולם, בכל הגילאים והמצבים הרפואיים, זה יובש וגירודים בעור, וזה מחמיר מאד בחורף. זה יכול להתבטא בתגובה אלרגית מגרדת אחרי שלבשת שרשרת באיזה יום, או קילופים מוזרים באיזורים שונים בגוף, או שיכול להיות שכמו אצלי - במשך כל החורף נקודה אחת בגוף מגרדת לי ומוציאה אותי מדעתי.

הנקודה שלי היא בגב העליון, בדיוק איפה שנסגרת החזייה, וקצת הצידה - נקודה מכעיסה במיוחד כי זה המקום האחד שאליו הכי קשה להגיע ולגרד ביעילות. אני מוצאת את עצמי מתחככת במשקופים, מתגרדת עם עטים ומזלגות ותוך כדי כך מנהלת מסע לעבר קרם הגוף המושלם.

החיים הם בית חרושת לאהבות נכזבות? אז חכו רגע עם הסקס
איפה המולטי אורגזמות? הטעויות הגדולות שאנחנו עושות בסקס
הרבה נשים שוות הופכות ללסביות לאחרונה, ויש לזה סיבה טובה


מהו קרם מושלם אתן שואלות? כזה שמרגיש מאד עשיר כשמורחים אותו על הגוף, אבל מצד שני לא דביק. קרם גוף טוב נספג תוך חמש דקות עד שאפשר להתלבש מעליו, ומצד שני, האפקט שלו על העור צריך להיות מרווה לאורך זמן, לא מייבש - מה שקורה בהרבה קרמים שהם כביכול "עשירים". שמת קרם ידיים ושעה לאחר מכן הידיים שלך שוב יבשות? הקרם לא מספיק איכותי ולא משנה כמה הוא עלה ושל איזה מותג הוא.

קרליין ומאיה קיי. לי אגמון,
קרליין ומאיוש/לי אגמון

השנה מצאתי כמה קרמים מפתיעים, אחד מהם של קרליין חברה שלא בהכרח ידועה במוצרי האיכות שלה לעור, אבל חוותה מתיחת פנים בשנים האחרונות, והשיפור עצום. לאחרונה התנסיתי בסדרת קרמי הגוף החדשה שלהם מבוססת חומצה היאלרונית, והם מצוינים - עשירים, נעימים למריחה, ובעלי ריח נייס שממשיך לרחף על הגוף ועל הבגדים לאורך כל היום.

בנוסף יש בהם קומפלקס ויטמינים - נוגדי חמצון המסייעים בהגנה על העור ותורמים למרקם אחיד ונעים למגע, חמאת שיאה, אלוורה ושמן חוחובה, קמומיל, אלנטואין וביסאבולול - כולם ידועים כמרכיבי הרגעה לעור התורמים לתחושה של נינוחות ומגע קטיפתי. הבקבוקים גדולים - 500 מל', והקרם מגיע בשלושה ניחוחות: Lotus Bouquet, Coconut Island, Ylang Ylang Bloom
מחיר: 24.90 ש"ח, בכל רשתות הפארם והשיווק

למי שמעדיפה מוצרים ללא ניחוח (הם יותר עדינים ופחות אלרגנים, לסוגי עור שמועדים לפורענות) ישנה הסדרה המושלמת של דוקטור עור:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קרליין ומאיה קיי. טל אזולאי,
הריח נשאר. קרליין/טל אזולאי

סדרת סדרת Deep Hydration נותנת מענה אפקטיבי וממוקד לעור יבש עד יבש מאוד ומכילה רכיבים המזינים את העור בלחות אינטנסיבית מתמשכת ומסייעים לחיזוק מחסום ההגנה העורי. כרגע יש 3 מוצרים - חמאת גוף ומסכת לחות ללילה. מוצרי הסדרה מכילים רכיבים שיעילותם מוכחת, להגנה ולהזנת העור ומסייעים בשיקום עור יבש, למראה עור בריא וחיוני.

מסכת לחות ללילה
המסכה מיועדת לשימוש ללא שטיפה ומותירה את העור רווי בלחות לאחר שנת הלילה. מכילה רכיב פטנט שפותח במיוחד לטיפוח עור יבש הצמא ללחות. בנוסף, הנוסחה מועשרת בקומפלקס רכיבים הכולל שמנים המעניקים לעור לחות אינטנסיבית, מסייעים בשיפור מרקם העור ומחסום ההגנה העורי. בנוסף, המסכה מכילה תמצית אצה אדומה - רכיב פעיל שמקורו במעמקי האוקיינוס, היוצר שכבה דקה המגינה על העור, מונעת את איבוד הלחות מהעור ומסייעת להעלאת רמת הלחות בעור, ואת הרכיב Natriance Self-hydrate - רכיב פטנט ממקור טבעי המופק ממיצוי אפונה ותורם להעלאת רמת הלחות בעור באופן הנראה לעין ולשימור המים בעור. מחיר: 150 שקלים ל- 50 מ"ל

דוקטור עור. אפרת אשל,
סדרה מושלמת של דוקטור עור/אפרת אשל

קרם גוף טיפולי
קרם גוף שמעניק לחות אינטנסיבית ומתמשכת להרגעה מיידית של העור, מגן על העור מפני איבוד לחות, מסייע למניעת גירויים והרגשת עקצוץ של העור ומותיר את העור רך, קטיפתי, רענן וגמיש. שימוש יומיומי בקרם יסייע במניעת סדקים בעור הנובעים מיובש ויתרום לשמירה על עור מטופח ונעים לאורך זמן. ללא בישום, אינו מכיל שמן מינרלי (פטרולטום). מתאים לשימוש יומיומי בעור הגוף. מחיר: 140 שקלים ל-400 מ"ל.

חמאת גוף
בעלת מרקם עשיר, נספגת במהירות ושאינו מותיר תחושה דביקה ושמנונית. הפורמולה מזינה ומרגיעה את העור, מועשרת בחמאת שיאה וחומצה היאלורונית ומכילה רכיבים המחזקים את שכבת ההגנה של העור. מתאים לשימוש גם באזור המחשוף והצוואר. מחיר: 85 שקלים ל 200 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

  • עוד באותו נושא:
  • ביוטי
  • עור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully