אישה וגבר במיטה. ShutterStock
ShutterStock

הליבידו פתאום מלבלב? אל תשמחו, זה יכול להיות סימן גרוע מאד

19.12.2023 / 11:32

חוקר פרטי מנוסה חושף מה הן ארבע ההתנהגותיות הנפוצות ביותר אצל אנשים שמשקרים לבני הזוג שלהם. עירנות לסימנים הללו יכולה לעזור לך להבין בזמן שמאחורי הגב שלך מתרחש אקט של בגידה שדורש טיפול

אי אפשר להגיד שהטובים תמיד מנצחים, אבל עם קצת תשומת לב, הרעים יכולים לנחול מדי פעם איזו מפלה ולעשות לשאר נחת. חוקר פרטי מנוסה מדבר על ארבע ההתנהגותיות הנפוצות ביותר אצל אנשים שמשקרים לבני הזוג שלהם. עירנות לסימנים הללו יכולה לעזור לך להבין בזמן שמאחורי הגב שלך מתרחש אקט של בגידה.

מחקר משנת 2020 הראה ש-26% מהאנשים במערכות יחסים נאלצו להתמודד עם בגידה במסגרת הזוגית.אהרון בונד מ"בונד-ריס חקירות פרטיות" חושף את רשימת הדגלים האדומים שנפוצים ביותר במצבים של בגידה:

מטפלת מינית מזהירה: "אל תעשו את הטעות הקשה שכולם עושים"
14 ניתוחים פלסטיים - כל מה שצריך לעשות כדי להיחשב סקסי בגיל 60
לא בא לך?? כדאי שתחשבי שוב לפני שאת אומרת שכואב לך הראש

אישה וגבר במיטה. ShutterStock
התנהגות טלפון משתנה? דגל אדום/ShutterStock

התנהגות הטלפון משתנה

למשל, שינוי פתאומי של סיסמאות - או התנהגות מפוקפקת אחרת שצצה לה פתאום "אם הם יתחילו לקחת איתם את הטלפון שלהם לכל מקום, אפילו ברחבי הבית, או שהם הופכים למתגוננים כשאתם מבקשים להשתמש בטלפון שלהם" אומר בונד ומדייק: "צריך גם להסתכל איך הם מניחים את הטלפון שלהם כאשר אינו בשימוש. אם המסך פונה כלפי מטה, יכול להיות שהם מסתירים משהו".

הם חולקים פחות על חיי היום-יום

נטייה אופיינית נוספת של נואפים היא לשנות את התנהגותם היומיומית, לחלוק פחות, ואפילו לרצות פחות לבלות יחד: "אם בן הזוג שלך פתאום התחיל להתחמק ממך והוא לא רוצה לעשות איתך דברים יותר או מפסיק לספר לך על היום שלן- זה עוד דגל אדום. לעתים קרובות ההימנעות מבילוי משותף ושיחות על היומיום מתרחשת באופן טבעי - קשה לזכור את כל השקרים שצריך להמציא כשבוגדים, ושיחות זו דרך קלה להיתפס."

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אישה וגבר במיטה. ShutterStock
למה את שלילית למה/ShutterStock

יצר מיני מופחת - או מוגבר

אם בן הזוג שלך כבר לא רוצה סקס כמו קודם, יכול להיות שהוא גמר את כל הכוח שלו במקומות אחרים. מצד שני, לפי החוקר הפרטי הרבה פעמים קורה דווקא ההיפך -בניסיון להסוות את מעשיהם ובגלל רגשי האשם הם פתאום מגזימים לכיוון ההפוך: "בוגדים עשויים לעשות יותר סקס גלל שהם מרגישים אשמים, ומשתמשים באפקט העלייה בתדירות כדי להסתיר את הבגידה שלהם". "יכול להיות שבן הזוג שלך יתחיל להכניס דברים חדשים לחיי המין שלכם שלא היו שם קודם." מסיים הבלש בנימה אופטימית.

שליליות מוגזמת

המתח והלחץ של מעשה הבגידה וההסתרה יכולים לעשות שמות במצב הרוח של הבוגד, להפוך אותו לכעוס, מבוהל ולחוץ - וככה קורה הרבה פעמים שהבוגדים הופכים להיות בלתי נסבלים, ומתפרצים על בני הזוג על כל דבר קטן: "כדי להיפטר מהמתח שהם מרגישים בפנים, הם ינסו לשכנע את עצמם שאתם הבעיה ויהפכו לביקורתיים על שטויות - לא טיילת עם הכלב, השארת כלים - בעיה קטנה יכולה פתאום להרגיש כמו עניין מאד גדול. אם אתם חווים את זה, ייתכן שבן הזוג שלכם בוגד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully