בראד פיט על השטיח האדום בבכורת הסרט "בבילון" בלונדון, ינואר 2023. Lia Toby, GettyImages
GettyImages/Lia Toby

14 ניתוחים פלסטיים - כל מה שצריך לעשות כדי להיחשב סקסי בגיל 60

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 15:54

מזל טוב לבראד פיט שחוגג היום 60, וממשיך להיחשב גבר סקסי - אפילו יותר מתמיד. מצד שני - האיש התבגר ביותר ממובן אחד. למזלו הוא גבר, כי אילו היה אישה, הוא היה נאלץ לעשות 3 התערבויות כירורגיות פלסטיות, ועוד לפחות 11 טיפולים אסתטיים לא כירורגיים

ג'ניפר אניסטון, בראד פיט משחזרים סצנה מהסרט "נעורים בקצב מהיר"/(אינסטגרם)

בגיל 60 בראד פיט נחשב אחד הגברים המשובחים ביותר לאורך כל הזמן, ונשים אפילו אוהבות אותו יותר עכשיו מאי פעם, וחייבים להודות שבגיל 60 הוא יותר סקסי מאשר בגילאי העשרים שלו, שאז היה נראה מעט כמו ילדה מוזרה עם לחיים ממש ממש גדולות.

מצד שני, אנחנו מתייחסים אחרת לגמרי להתבגרות גברית ולהתבגרות נשית, ובראד פיט הוא הוכחה ניצחת לעובדה הזו. אם מסתכלים על הפנים שלו, מגלים המון קמטים ופגעי גיל שעל פנים נשיות לא רק שלא היו מזכים את האישה בתארים מחמיאים - היו סוקלים אותה בכיכר העיר המטאפורית של הנחשקות המינית.

מטפלת מינית מזהירה: "אל תעשו את הטעות הקשה שכולם עושים"
לא בא לך?? כדאי שתחשבי שוב לפני שאת אומרת שכואב לך הראש
"בגדול אני טיפוס די דכאוני": הכישרון שמאחורי קומיקס המלחמה


עניין אותי מאד כמה פרוצדורות של הרמה, החלקה, ומילוי היה בראד פיט צריך לעבור אילו היה אישה באותו הגיל בדיוק. שאלנו את ד"ר מרינה לנדאו, דרמטולוגית מומחית ובעלת מרפאת עור ואסתטיקה בהרצליה, בעלת המותג Mahut, ואת ד"ר אופיר שיין, מומחה לכירורגיה פלסטית ובעלים של מרפאה פרטית בצפון תל אביב. התוצאה לא פחות ממדהימה.

בראד פיט. GettyImages
רק 14 פרוצדורות/GettyImages

הרמת גבות, בוטוקס

"הגבות הגבריות נמצאות באופן טבעי במנח נמוך מאלה הנשיות וצורתן אינה קשתית כמו של נשים אלא ישרה" מסבירה ד"ר מרינה לנדאו ומוסיפה כי בהיותן נמוכות ומקבילות, הגבות הגבריות סובלות יותר מתופעה זו. "גם אם הנפילה נמדדת במילימטרים בודדים, השפעתה על מפתח העין משמעותית מאוד. עד כדי כך, שעל מנת לשמור על העין פתוחה ואפילו בלי להתכוון לכך, שרירי המצח של בראד, האחראים על הרמת הגבות, עובדים ביתר. כתוצאה מכך, מצחו הפך לחרוש קמטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ניתוח הרמת עפעפיים, בוטוקס, מילוי רקות, לייזר

"רואים אצל בראד נפילה של העפעפיים והתקמטות לא יפה של העור מתחת לעיניים" מוסיפה לנדאו "צריך הרמה כירורגית של הגבות וניתוח עפעף עליון. ואחר כך טיפול בבוטוקס בין הגבות ומצח. אפ רוצים לנקוט בגישה לא כירורגית מזריקים בוטוקס בין הגבות בלבד, ולא נוגעים בקמטי המצח, כדי לא להפיל את הגבות, ומוסיפים מילוי רקות כדי להעלות במשהו את זנב הגבות. בנוסף, פילינג או לייזר לעור מתחת לעיניים."

ד"ר אופיר שיין מסכים, אבל חושב שהתערבות כירורגית מחויבת המציאות במקרה של פיט: "איזור העיניים והמצח דורש בוטוקס באופן דחוף ועודפי העור בעפעף העליון ומנח הגבה הנמוך מחייב התערבות ניתוחית של הרמת גבות והסרת עודפי עור עפעף עליון".

הרמת ומתיחת הלחיים באמצעות מילוי והזרקות

"הקמטים בלחיים שמחמירים בעת חיוך נובעים מירידה באלסטיות של העור כתוצאה מירידה בכמות סיבי קולגן" מסבירה ד"ר לנדאו "תופעה זו נראית אצל נשים בגיל מוקדם יותר מאשר אצל גברים, כי עור הגברים עשיר יותר בסיבי קולגן. כנראה אהבתו לשמש של בראד במקרה זו היתה בעוכריו".

ד"ר שיין מסכים כי ניכר שלחייו התרוקנו ומוסיף כי "מילוי הלחיים מעניק מראה רענן וצעיר אך לגבר זה יכול גם להעניק מראה מסוקס וגברי. היות ופיט מזוקן הטקסטורה של עור הפנים שלו שמורה היטב בשל אספקת הדם האיכותית וריבוי זקיקי השערה ובלוטות החלב".

מה עושים? "אפשר להזריק חומרים שמהווים סטימולאטורים של יצירת קולגן, כמו סוגים ספציפיים של חומצה היאלורונית, חומצה פולילקטית או קלציום הידרוקסיאפטיט" מפרטת לנדאו "מדובר בסדרות טיפוליות, בהן החומרים האמורים מוזרקים שטחית מתחת לעור כדי לגרות יצירה של סיבי הקולגן החסרים."

מתיחת פנים וצוואר

"מעיון בתמונותיו של פיט ניתן לראות שעם הזמן פניו גם איבדו נפח ועור הפנים כבר לא מתוח וזוהר כמו שהיה. דעה רווחת, שלגבר זה מעניק מראה "מסוקס".בנוסף, יש צניחה קלה של הצוואר ושל שריר יריעת הצוואר הפלטיזמה, המתבטאים בצוואר מעט רפוי וקו לסת שאינו חד כפעם. תיקון של צניחה זו מחייב ביצוע התערבות ניתוחית הידועה כמתיחת פנים." אומר ד"ר אופיר שיין.

מימין: ד"ר מרינה לנדאו, משמאל: ד"ר אופיר שיין. שרון לוין, ליה גלדמן,
מימין: ד"ר מרינה לנדאו, משמאל: ד"ר אופיר שיין/שרון לוין, ליה גלדמן

ניתוח עפעף תחתון

ד"ר אופיר שיין פוסק כי יש "בלט שומן בעפעף התחתון, שתיקונו מחייב ניתוח עפעף תחתון. ניתוח זה מטפל בעודף השומן ובעודפי העור וריפיון השריר שהתרחשו עם הזמן. לעיתים ניתן להסתפק בטכנולוגיות מרפאתיות לצורך שיפור מראה העפעף התחתון. טכנולוגיות אלו יכולות להיות הזרקה של חומרי מילוי ומיצוק באמצעות אנרגיית חום, רדיו או לייזר."

פילינג לרענון מרקם העור

והטאצ'' האחרון, מסיימת מרינה, יהיה "פילינג לריענון העור ויצירת מראה רענן ואופטימי יותר". פילינג אפשר לעשות בכל מייני אופנים, החל מפילינג כימי וכלה בפילינג באמצעות לייזר או מיקרו-נידלינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully