סבתא. ShutterStock
ShutterStock

הרגלי הצפייה הסודיים חושפים: עולם הפורנו כבר לא שייך לצעירים

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 8:33

אתר הפורנו המוכר Pornhub חושף את החיפושים הפופולריים ביותר של 2023 - יש לנו חדשות טובות עבור חלק נשים מבוגרות פלוס, שהפכו לחיפוש אחד המבוקשים ביותר בין קטוגריות הפורנו. סוף סוף הן מקבלות את הכבוד שמגיע להן

כוכבות הפורנו סטלה ובדקיטי מדברות על שיתוף מעריצים בצילומים/NO JUMPER)

עכשיו זה רשמי - העולם כבר לא שייך לצעירים ולצעירות, ונשים מבוגרות סוף סוף זוכות לכבוד המגיע להן ולנסיון חייהן שנקנה בדם ויזע. מסתבר, מפרסום החיפושים הפופולריים ביותר של שנת 2023, סבתות ונשים מבוגרות כבשו בעוצמה את הרגלי הצפייה החשאיים בעולמות התוכן למבוגרים בלבד.

למרות האובססיה שיש לנו כעולם לנעורים ולגוף צעיר ומתוח, נראה שגולשי פורנו רבים סורקים את הרשת בחשאי אחר תוכן מיני מנחם יותר שמציג נשים בגילאים מתקדמים הרבה יותר. הקטגוריה "בוגרת" היא כעת השביעית הכי נצפית בעולם, ועלתה ב 69% רק בשנה האחרונה.

הליבידו פתאום מלבלב? אל תשמחו, זה יכול להיות סימן גרוע מאד
צפו: בחורה התאמנה בחדר כושר "בלי מכנסיים", הגולשים היו בהלם
14 ניתוחים פלסטיים - כל מה שצריך לעשות כדי להיחשב סקסי בגיל 60


אם להיכנס לפרטי פרטים, אז נגלה לכם שחיפושים עם המילה "סבתא" עלו ב-132%, בעוד "GILF" (סבתא שהייתי רוצה לזיין) עלו בשיעור משמעותי אף יותר - של 168% בהשוואה למספרים מ-2022.
Pornhub לא הצליחה להסביר את העלייה האקראית לכאורה של הביקוש לקטגוריה הזו, לעומת העלייה בחיפושים אחרים שאפשר להסביר בהקשרים אקטואליים ותרבותיים.

אנג׳לה וויט, הכוכבת השניה הכי פופולרית ב-2023. אינסטגרם, צילום מסך
אנג׳לה וויט, הכוכבת השניה הכי פופולרית ב-2023/צילום מסך, אינסטגרם

לדוגמה, ב-2023 התרחשה עלייה דרסטית בחיפושים הקשורים לגודל, אולי בעקבות האינפלציה -
המונחים "גדול" ומונחים נרדפים עלו ב-177% ברחבי העולם, בעוד שחיפושים המכילים את המילה "ענק" עלו ב-67%. עקב המלחמות המתמשכות באוקראינה ובמזרח התיכון, החיפושים שהכילו את המילה "חייל" עלו ב-332%, ועם העניין הגובר בבינה מלאכותית כמו ChatGPT, אולי לא מפתיע שהחיפושים אחר המילה "רובוט" גדלו ב-304%, ומונחים כמו "רובוט מין", "רובוט AI" היו מהפופולריים ביותר.

Pornhub חשפה גם את כוכבי הפורנו הפופולריים ביותר באתר, כאשר ילידת מיאמי בת ה-25, Abella Danger, זכתה במקום הראשון, ומיד אחריה, במקום השני, מדורגת השחרחורת השופעת אנג'לה ווייט "המוכרת גם כ"מריל סטריפ של הפורנו"

בינתיים, החברה גם חשפה שהאמריקאים היו המשתמשים העסוקים ביותר של האתר ותכניו, והפיליפינים עלו בשלושה מקומות מאשתקד, ותופסים עתה את המקום השני המכובד.

Pornhub חשף גם שהאמריקאים גולשים זמן רב יותר באתר שלהם. עם עלייה של 16 שניות לעומת השנה שעברה. אמריקאים כעת גולשים וצופים בממוצע 9 דקות ו-51 שניות בכל סשן. כשתושבי מרילנד אוחזים בממוצע המכובד של ביקורים של 11 דקות ו-31 שניות, בעוד שלתושבי לואיזיאנה לא נדרש זמן רב להיכנס ולסיים עם זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully